וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת הסטוק ממשיכה להתרחב לקראת חג הפסח - פתחה 3 סניפים בהשקעה של כ-6 מיליון שקל

הסניפים החדשים משתרעים של שטח של 800 מ"ר כל אחד ובכך גדלה הרשת ל- 40 סניפים אשר פרוסים בכל רחבי הארץ

חנות הסטוק. יחצ,
חנות הסטוק/יחצ

רשת הסטוק, רשת הדיסקאונט מהגדולות והמובילות בישראל מונה 40 סניפים ברחבי הארץ ומספר דו ספרתי עתיד להיפתח בהמשך השנה. הרשת אשר מהווה One Stop Shop מציעה מגוון רחב של כלי בישול ומטבח, כלי בית ונוי, ריהוט, פתרונות אחסון, מוצרי טקסטיל, משחקי ילדים ויצירה, מוצרי פארם ועוד.

לסטוק מגוון רחב של כלי בישול ומטבח, כלי בית ונוי, ריהוט, פתרונות אחסון מוצרי טקסטיל, ועוד. לרשת מותג פרטי בשם cameo, המציע קולקציה חדשה המתחלפת מספר פעמים בשנה ובה פריטים בעיצוב וייבוא ייחודי, המושפעים מהטרנדים החמים ביותר בעולם העיצוב.

בקולקציה ניתן למצוא פריטים שיעניקו צבע וחמימות לכל חלל בבית - מהסלון, דרך חדר האמבטיה, המטבח, חדרי הילדים ועד לחדר השינה והכל במחירים זולים, איכות מוצרים גבוהה וחוויית קנייה חסרת תחרות.

עופר ברק. סטודיו הסטוק,
עופר ברק/סטודיו הסטוק

המגוון הרחב מאפשר ליצור טוטאל לוק לחלל באמצעות פריטים בעלי מוטיב עיצובי זהה או לבחור בשיטת ה-mix and match. בנוסף, מציעה הרשת מחלקה שלמה המוקדשת לטבע, במסגרתה מציעה הרשת פריטי במבוק, עציצים ומעמדים לעציצים.

לקראת חג הפסח השיקו ברשת הסטוק את קטלוג החג השנתי בו היא מציעה מאות מוצרים ממחלקות שונות במחירים העשויים להגיע עד 50% הנחה. אחת ממטרות השקת הקטלוג היא מתן האפשרות ללקוחות לתכנן את הרכישות בצורה חכמה. כלומר לעשות את הבחירה בבית, להגיע לחנות ומראש לדעת מה לרכוש ובכך לחסוך זמן וכסף רב.

עופר ברק מנכ"ל הסטוק הוסיף: "אנו ממשיכים לעמוד ביעדי הצמיחה אשר הצבנו לעצמנו תוך מטרה להגיע לכל עיר במדינת ישראל והפצת בשורת איכות המוצרים והמחירים הזולים. חג הפסח הוא התקופה בה הישראלים מחדשים את הבית וקטלוג המוצרים שהוצאנו השנה הוא הרחב ביותר מזה שנים ובו כל אחד יכול למצוא את הפריטים להם הוא זקוק או בתור מתנת חג".

  • עוד באותו נושא:
  • צרכנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully