וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואם על קיר הסלון שלכם יהיה עיצוב בתלת מימד?

העיצוב התלת מימדי מביא אסתטיקה מרהיבה. איך עושים זאת נכון?

coem1 בלעדי ב-MODY. יחצ,
coem1 בלעדי ב-MODY/יחצ

מגמת העיצוב התלת מימדי הפכה לטרנד מבוקש לעיצוב הבית, מאחר שהוא מביא עימו אסתטיקה מרהיבה. הרצון לחדש, להפתיע, לסקרן וליצור ממד נוסף לקיר ולחלל הובילו את המותגים החשובים בעולם לפרוץ את תקרת הזכוכית. ליצור עיצוב מתעתע, שעושה רושם שהוא לא רק פאזל על הקיר, אלא כזה שיוצא ממנו. כך המותג האיטלקי TERRATINTA בייבוא MODY שלא רק מספק את האפקט התלת מימדי, אלא העיצוב עצמו של החיפויים הוא ייחודי ויוצא דופן, כזה שיוצר טקסטורה על הקיר ויוצר עומק.

לדברי עדי לביא, סמנכ"לית השיווק של MODY, "היכולת לשלב פרטים מורכבים, מרקמים ועומק דרך עיצוב התלת - מימד פותחת עולם של אפשרויות, המאפשרת למעצבים ואדריכלים ליצור מרחבים אישיים מסקרנים ויוצאי דופן".

coem1 בלעדי ב-MODY. יחצ,
coem1 בלעדי ב-MODY/יחצ
coem1 בלעדי ב-MODY. יחצ,
coem1 בלעדי ב-MODY/יחצ
coem1 בלעדי ב-MODY. יחצ,
coem1 בלעדי ב-MODY/יחצ

לביא אומרת כי "בין אם זה קיר בית המקושט בפאנלים בעיצוב תלת-מימד או אריחים בעיצוב ייחודי, השילוב של אלמנטים אלו מעלה את האסתטיקה הביתית, ומקנה נפח חדש לסצנת העיצוב המודרנית. החיפויים הללו מצויינים לא רק לחללים מסחריים, מסעדות, וכו, אלא גם בבתים פרטיים. שילוב נכון בין הקולקציות ייצור קיר כח עוצמתי".

מותג מסקרן נוסף מבית MODY ששווה לעקוב אחריו הוא COEM ,שהעיצובים המתעתעים שלו יוצרים אשליה תלת מימדית. עושה רושם שהם יוצאים מהקיר והופכים אותו לקיר כח בלי להתאמץ יותר מדי.

  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully