וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאחורי הקלעים: איך מסבים בניין משרדים למבנה מגורים?

דן ליברמן ושרוליק חנוך, מנהלים משותפים ובעלים של SDB, מספקים הצצה לפרויקט יזמי באנגליה

חוץ המבנה. SDB,
חוץ המבנה/SDB
  • על הנכס - Cherry Tree Rd - Watford UK1 , צ'רי טרי - ווטפורד , אנגליה
  • סוג הפרויקט - פרויקט יזמי \ הסבה \ P.D - Permitted Development - רכישת בניין מסחרי והסבתו לצרכי מגורים. מדובר ביוזמה של ממשלת אנגליה משנת 2013 שעיקרה הסבת בנייני משרדים לצורך מגורים בהליך מזורז של עד 10 שבועות. זהו מהלך ממשלתי שמטרתו לבלום את ההתייקרות מחירי הנדל"ן, להגדיל את ההיצע ולהוסיף לשוק יחידות דיור רבות בזמן מהיר
  • גודל הבניין 7,547 מ"ר.
שיפוץ המבנה. SDB,
הבניין במהלך השיפוץ/SDB

העיר Watford שבאנגליה ממוקמת כ 24 ק"מ צפונית מזרחית ללונדון. בעיר מתגוררים כ - 100,000 איש אשר מרביתם עובדים במרכז לונדון. יש בעיר 43 גנים ופארקים, הפרויקט ממוקם בסמוך לגני ילדים, בתי ספר ופארק מרכזי. אחוזי האבטלה בעיר נמוכים ועומדים על כ-3%.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
סלון. SDB,
סלון/SDB

"יצרנו כאן מוצר ייחודי של דירות קטנות במחירים נמוכים ובמיקום מעולה, מוצר שלא היה קיים בסביבה זו עד אז", אומרים דן ליברמן ושרוליק חנוך, מנהלים משותפים ובעלים של SDB, "העיקרון המנחה הוא הסבה מהירה והגדלתם של שטחי משרדים למגורים, תוך ניצול אלפי מ"ר שכבר אושרו לצורכי תעסוקה ואין להם ביקוש. מדובר בפוטנציאל של מאות ואף אלפי יחידות דיור בקרבה למטרופולין לונדון".

פרויקט ההסבה החל במאי 2020 וכלל שיפוץ מאסיבי, החלפת כל תשתיות הנכס, לרבות חלונות, שינוי המבנה קיים חלוקה מחדש של חלל הפנים, הוספת 2 קומות חדשות כך שבסוף הפרויקט מנה הבניין 6 קומות מגורים ו- 145 דירות חדשות, כאשר לכל דירה חניה פרטית משלה.

הפרוייקט הסתיים בזמן שיא של 30 חודשים בלבד (ביולי 2023) - נמכר כמקשה אחת לקרן השקעות שרכשה אותו ובכך הניב למשקיעים אקזיט מהיר ומוצלח.

מטבח. SDB,
מטבח/SDB
חדר עבודה. SDB,
חדר עבודה/SDB

מפרט הדירות - 145 דירות 1-2 חדרים בגדלים שונים עם ו/ בלי מרפסות. גודל דירה ממוצע -52 מ"ר.

גם על עיצוב הפנים של הדירות הושם דגש מיוחד, כאשר הקו העיצובי המנחה הוא מודרני נקי ומתוחכם. הושקעה מחשבה רבה בייצור חיבור בין פנים הדירה לסביבה החיצונית שלה, תוך הקפדה על עיקרון הקיימות. הותקנו חלונות רבים על מנת לאפשר הכנסת אור טבעי לדירות ופוזרה וצמחיה ירוקה בדירות ובמרפסות שמחוצה להן. הריהוט והעיצוב אינם נכללים בתוך העסקה ובקבלת הדירה.

חדר השירותים באחת הדירות. SDB,
חדר השירותים באחת הדירות/SDB
חדר האמבטיה באחת הדירות. SDB,
חדר האמבטיה באחת הדירות/SDB

ולסיום, יש להם טיפ חשוב על השקעת נדל"ן בחו"ל. "בבואכם לבצע השקעת נדל"ן בכלל והשקעה בנדל"ן בחו"ל בפרט, חשוב לבדוק בדיקה מעמיקה של החברה שתנהל עבורכם את הנכס. יש לבדוק המלצות, ביקורות וחוות דעת וחשוב מכל לבדוק את ה Track Record (ניסיון בפועל) של החברה. ערכו מחקר מעמיק אודות החברה, בדקו כמה פרויקטים היא ביצעה, בקשו לשבת עם אנשי המקצוע ועיברו בקפידה על התכנית העסקית תוך מתן דגש לביטחונות המוצעים. בחרו במסלול הנכון עבורכם באפיק יזמי, מניב או חוב על מנת לייצר לעצמכם את התזרים המדויק שיאפשר לכם את מימון העסקה. הכירו את האנשים שינהלו את ההשקעה עבורכם, בקשו לדבר עם משקיעים של החברה ושאלו אותם גם על השירות והזמינות של עובדי החברה לכל בקשה שלהם. רק אחרי שתקבלו תשובות לכל השאלות קחו החלטה והשקיעו באמצעות החברה ששמה וניסיונה הולך לפניה".

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully