וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין רגאי לקיימות: הכירו את המותג העולמי שמקפיד באדיקות להיות ירוק

דוד רוזנטל

18.4.2024 / 23:17

אלומיניום ממוחזר, נחושת ממוחזרת, במבוק ממוחזר - אפילו הסיליקון ממוחזר: מותג הסאונד העולמי MARLEY (מארלי) הוא אחד הבודדים בעולם שכל המוצרים שלו עשויים מ-100 אחוז חומרים ממוחזרים. רגע לפני יום כדור הארץ, המצוין בכל שנה ב-22 באפריל, יצאנו לסניף היחידי שלהם

רמקול מיני טוגדר 2 של מארלי 790 שקל. דניאל סיילן ברוכשטיין,
רמקול מיני טוגדר 2 של מארלי 790 שקל/דניאל סיילן ברוכשטיין

הביטו ברמקולים היפהפיים שבתמונות. הייתם מאמינים שהם עשויים במאה אחוז מחומרים ממוחזרים? הבד מורכב ממחזור של בקבוקי פלסטיק, העץ הוא במבוק; יש שימוש באלומיניום ממוחזר, בנייר ממוחזר, במתכת ממוחזרת ובעצם מה לא.

המחזור הוא צוואתו של אגדת המוזיקה והרגאיי בוב מארלי, שדגל בערכי קיימות ושימור הסביבה, ובהתאם לכך, כל המוצרים במותג הנושא את שמו "האוס אוף מארלי" מיוצרים מחומרים ממוחזרים. אגב, ילדיו זיגי וסדלה מארלי משתפים פעולה עם החברה גם היום.

זיגי מארלי בהופעה בירושלים. עומר מירון
משתף פעולה עם המותג. זיגי מארלי במהלך הופעה בישראל ב-2011/עומר מירון

קשה שלא להתפעל מהרמקולים ומהפטפונים בחנות בדיזנגוף סנטר בתל אביב - שהיא החנות היחידה בעולם הפועלת תחת המותג הזה (כל המוצרים נמכרים בשלל רשתות ובאתרים ברחבי העולם ובישראל). העץ הבהיר יחד עם הבד השחור, העיצוב המינימליסטי יחד עם השיק המדויק, הופכים את הפריטים האלה לאייקוניים. הם מושכים את תשומת הלב הראויה ולא ניתן להתעלם מהעיצוב שלהם, ולכל סלון שבו יימצא פריט שלהם תשמעו את השאלה "מאיפה קנית?".

במותג לא מתפשרים על איכות הסאונד, גם כשזה בא על חשבון המחיר. הם פיתחו למשל בד שנקרא Rewind העשוי מכותנה אורגנית, מקנביס ומבקבוקים ממוחזרים. לא רק זאת: אחוז קבוע מכל הרווחים של החברה מועבר אוטומטית לארגון One tree planted הדואג לנטוע עצים ברחבי העולם. תמורת דולר אחד גם אתם יכולים לתרום נטיעה של אילן ברחבי העולם לבחירתכם - אסיה, אפריקה, אירופה, אמריקה הצפונית או הלטינית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אוזניות קשת אלחוטיות של מארלי 690 שקל. יחצ,
אוזניות קשת אלחוטיות של מארלי 690 שקל/יחצ

איכות סביבה ושיק

המוצר הנמכר ביותר במארלי הוא GET TOGETHER 2: רמקול בלוטות' קל משקל מעוצב בסגנון הייחודי של מארלי, תוך שימוש בחומרים ממוחזרים. היופי שלו טמון בניידות שלו - תוכלו לקחת אותו איתכם למילואים, לישיבה עם החברים, לטיולים, לים ובעצם לכל מקום שתרצו שהמוזיקה שלכם תלווה אתכם. והסאונד? אין ספק שמארלי יודעים מה הם עושים. אגב, הרמקול הזה כולל עוד פיצ'ר שהוא לגמרי תוספת מושלמת:

אפשר להשתמש ברמקול בתור מטען לטלפון נייד, מאפיין סופר שימושי שמבטיח שלאף אחד לא ייכבה הטלפון ושהמוזיקה תמשיך להתנגן. הסאונד והעיצוב של מארלי לא פוסח על עולם האוזניות, וגם איתן תוכלו ליהנות מאיכות חסרת פשרות. ממש לאחרונה הושקה קולקציית אוזניות חדשה, בה תוכלו למצוא את אוזניות POSITIVE VIBRATION FREQUENCY אלחוטיות עם חיבור בלוטות', מיקרופון מובנה ועיצוב וואו שזמין בכמה צבעים שונים ומפתיעים.

אם כבר אנחנו מדברים על סאונד עוצמתי, ידוע שאין כמו הסאונד שהפטיפונים מפיקים. כששומעים מוזיקה בפטיפון, שומעים את העומק, את האיכות, את העוצמה. למארלי יש קולקציית פטיפונים, עם חיבור בלוטות' או בלי, בעיצוב המוכר והאייקוני של מארלי ואפילו יצאה מהדורה מוגבלת בצבע שחור.

הרמקול המומלץ ביותר לשלב עם פטיפון הוא GET TOGETHER DUO, רמקול עם קונספט חדשני בעולם הרמקולי: זוג רמקולים שאפשר לחבר ביניהם או להשתמש בכל אחד לחוד.

Stir It Up Wireless פטיפון עם חיבור בלוטוס. יחצ,
Stir It Up Wireless פטיפון עם חיבור בלוטוס/יחצ

"העבר שמתחבר עם ההווה, הצליל העמוק והנצחי יחד עם הסאונד האייקוני של מארלי, זאת הנוסחה המושלמת שיוצרת את קולקציית הסאונד שלנו", אומרת קרן חוגי קורן, סמנכ"לית השיווק של קבוצת קאופמן, שבה גם המותג מארלי. "אנחנו מזמינים את הקהל הישראלי להתנסות במוצרים באתר ולהגיע להתרשם מהחנות היפהפייה בדיזנגוף סנטר. אם חשובים לכם ערכי איכות הסביבה לצד סאונד ושיק - אני משוכנעת שתהיו שבעי רצון".

  • עוד באותו נושא:
  • רמקולים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully