וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיר שמביא את עולם האופנה היישר למטבח

לקראת חג הפסח משיקה FoodApeal את קולקציית Charm, סדרת כלי הבישול המעוצבים אשר משלבים אופנה ובישול גם יחד

פודאפיל. שי תמיר,
פודאפיל/שי תמיר

חג הפסח, הוא חג שמתאפיין בבישולים רבים החל מערב החג ועד ימי חול המועד וארוחת ליל השבת שביניהם. השנה, בעקבות המצב, אזרחים רבים מעדיפים לקיים את החג בבית ולא לטוס לחול כמו בשנים קודמות ועל כן צפויים לבלות את ימי החג במטבח. בשבועות האחרונים השיקה חברת כלי הבישול FoodApeal את קולקציית כלי הבישול המעוצבים מסדרת Charm לכבוד חג הפסח, סדרה עליה עבדו במשך שנה שלמה.

אז מה הקשר בין תיקי עור מעוצבים לבין כלי בישול? קולקציית Charm עוצבה במיוחד עם הטכנולוגיה של FoodApeal וכוללת ידיות בעלות אפקט עור. אלו שואבות השראה מיוחדת מעולמות האופנה והaccessories. הסירים מבוססים על טכנולוגית Nonstick כך שהם מאפשרים בישול נקי וחווית בישול מהנה.

הסירים והמחבתות של Charm מאפשרים לבשל בהם מגוון רחב של שיטות בישול שונות כך שבין אם אתם ממכיני הקציצות ובין אם אתם מאוכלי הקטניות שמכינים אורז לשולחן החג ואפילו אם מתחשק לכם לטגן חזה עוף, תוכלו להשתמש בכלי Charm. הכלים מתאימים לכלל סוגי הבישול מטיגון ועד להרתחה ומתאימה לכלל סוגי הכיריים: חשמלי, גז ואינדוקציה. כמו כן כלי הבישול עשויים אלומיניום כך שבנוסף לאסתטיקה הם מאפשרים פיזור חום מיטבי כך שהאוכל יתבשל בצורה הטובה ביותר.

סט של פודאפיל. יחצ,
סט של פודאפיל/יחצ

"זו הפעם הראשונה שחברה משלבת בין עולמות הבישול והאופנה והשקענו חשיבה וזמן רב בפיתוח. היה לנו חשוב להביא את אופנת העור, שנפוצה באקססוריז השונים לעולם כלי הבישול ולכן ייצרנו את הסדרה הזו אשר משלבת את האופנה והאסתטיקה יחד עם האיכות והטכנולוגיה הייחודיים של מוצרי הבישול שלנו." מסביר אייל שרון מנכ"ל ובעלים של חברת FoodApeal . אנו אחראים כל שרשרת הייצור של כל סיר, מחבת או מוצר אשר נמכרים אצלנו בחנויות ובאתר. כך אנחנו יכולים לבחון בכל שלב עד כמה אנחנו חדשניים ועד כמה אנו מעניקים ללקוחות חוויות בישול ברמה גבוהה ואיכותית."

כלי הבישול בסדרה כוללים סירים ומחבתות שידיותיהם עוצבו תוך התבססות על טכנולוגית אפקט עור, וכן קרש חיתוך, מלחיות ופלפליות ועוד. טווח המחירים נע בין 299 ש"ח לסט 3-4 חלקים ועד ל-649 ש"ח לסט 11 חלקים.

להשיג באתר החברה ובסניפי הרשת ברחבי הארץ.

  • עוד באותו נושא:
  • סירים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully