וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעיצוב חדיש: SOK פתחה מתחם חדש בפרויקט "MILLENNIA" בראשון לציון

המתחם בשטח כולל של כ-7,000 מ"ר, נפתח בשקעה של כ-30 מיליון שקלים וכולל סוויטות משרדים ענקיות, משרדים בגדלים שונים, חדרי ישיבות מפוארים, אודיטוריום ומרפסות שמש עם נוף מרהיב

משרדי חברת SOK. סטודיו LVN,
משרדי חברת SOK/סטודיו LVN

רשת מתחמי העבודה SOK, החברה השנייה בגודלה ברוסיה, משיקה בימים אלה את המתחם השני שלה בישראל, בפרויקט MILLENNIA "מתחם האלף" בראשון לציון. המתחם החדש מתפרש על פני שתי קומות (הקומה ה-17 וה-18) בשטח של מעל 3,000 מ"ר לכל קומה, וכן 3 מרפסות שמש מרהיבות המקיפות את הקומה, בגודל של יותר מ-600 מ"ר.

במתחם הושקעו כ-30 מיליון שקלים לא כולל עלויות השכרה. מאז הפתיחה ולמרות המצב הבטחוני, המתחם עומד אכלוס של יותר מ-60% מכלל המשרדים ו-100% תפוסה במשרדים הקטנים והבינוניים עבורם מנוהלת רשימת המתנה ארוכה. לאור הביקוש הוקדמה העבודה על קומה 18 במגדל. במתחם שבמגדל נצבא ברחוב המסגר בת"א אחוזי התפוסה עומדים כיום על 90%.

משרדי חברת SOK. סטודיו LVN,
משרדי חברת SOK/סטודיו LVN

ההצלחה של המתחם והביקוש הגבוה נובעים מהבשורה החדשה אותה מביאה רשתSOK לראשון לציון והסביבה, מדובר במתחם פרימיום המספק סביבת עבודה בסטנדרט חדש למתחמי העבודה בישראל, הן בשל עיצובו, מיקומו והשירותים שיעניק, וכן בשל האזור האסטרטגי הנגיש לאורך כל שעות היום מבחינת תחבורה ציבורית (צמוד לתחנת הרכבת משה דיין ולצירי תנועה מרכזיים. מחירי השכירות המשרדים מתחילים ב-1,800 ש"ח לעמדת עבודה. במקום יש אפשרות למשרדים היברידיים.

אלכס בראפנוב, מנכ"ל הרשת בירך על ההשקה וציין כי לא הופתע מהביקוש הגבוה למשרדים בסטנדרט פרימיום, וכי שמח להקדים את העבודה על קומה 18 כדי לעמוד בביקוש הרב. עוד סיפר כי מאז הפתיחה, יותר מ-60% מהחברות שהתחילו לעבוד במתחם, צמחו והתרחבו בקומה מה שמעיד על התאוששות המשק ואיתנותו. בימים אלה מקיימים מו"מ עם חברות גדולות (בעיקר מהתחום הפיננסי) המעוניינות לשכור את קומה 18. עוד הוסיף בראפנוב כי מתחם האלף מתחיל להתאפיין בביקושים גבוהים בקרב חברות פיננסיות ובאלה התומכות בהן.

SOK (Service. Office. Knowledge) ישראל, רשת חללי העבודה המשותפים, השנייה בגודלה ברוסיה, בבעלותו של היזם איגור ריבקוב ואיריק אליארוב, שותף מנהל, מרחיבה את פעילותה בישראל נוכח צמיחתה המהירה על ידי בחירת מיקומי פרימיום חדשים ויוקרתיים.

ישראל היא המדינה הראשונה בה פועלת החברה מחוץ לרוסיה, כאשר הדגש שלה הוא על שילוב חדשנות, בחירות מיקומים אסטרטגיים וערך ייחודי עבור הקהילה והשותפים של החברה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
משרדי חברת SOK. סטודיו LVN,
משרדי חברת SOK/סטודיו LVN

החזון של רשת SOK ישראל הוא ליצור סביבות עבודה מקצועיות במיקומים עסקיים אסטרטגיים המספקים מענה הוליסטי לכל צרכי החברות המתארחות בכל אתרי הרשת ברחבי העולם. המשימה של SOK, כרשת בינלאומית המארחת מאות חברות מובילות, היא לוודא שסביבות עבודה מתוכננות היטב יסייעו לחברות וארגונים להשיג את יעדיהם העסקיים תוך שמירה על איזון בין עבודה לחיים, דרך הפסקות המעודדות מוטיבציה, טיולים, ארוחות משפחתיות ועוד.

החברה מקפידה על האפקטיביות הניהולית של משאבי החברות המתארחות בחלליה, מאפשרת גמישות בצמיחה של החברות, ושומרת על מקצועיות, ידידותיות ובטיחות לקהילה והסביבה - ובעיקר מעמידה את צרכי החברות ועובדיהן במרכז.

  • עוד באותו נושא:
  • מתחם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully