וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנוחות ובסטייל: כך תעברו את החג בשלום

לכבוד החג המתקרב, הבאנו לכם מספר הצעות הכוללות מבחר רחב של פריטים אלגנטיים שמביאים תפיסה עיצובית וחדשנית. החל משולחן אוכל וכלים אקסקלוסיביים ועד מתנות מושלמות לחמות

קולקציית שולחנות אוכל בעיצוב אישי ניסו רהיטי יוקרה

קולקציית שולחנות אוכל ניסו רהיטי יוקרה. יחצ,
קולקציית שולחנות אוכל ניסו רהיטי יוקרה/יחצ

פסח כבר מעבר לפינה, ובמרכז העניינים, כמו בכל שנה, יעמוד שולחן החג, סביבו יתכנסו וייסובו בני המשפחה. כמקום שמרכז את כל בני ובנות הבית, שולחן האוכל הוא פריט ריהוט בעל השפעה מכרעת גם על האופי של הבית ועל תחושת הנוחות של יושביו. כדי להגיע למראה ביתי שמצליח לשלב בין עיצוב יוקרתי, אך כזה שגם יוצר תחושה חמה ומזמינה. רצוי להשקיע בשולחן אוכל שמשלב את כל האלמנטים הנכונים. לקראת חג הפסח מותג הריהוט היוקרתי "ניסו" מציג קולקציית שולחנות האוכל בעבודת יד ובעיצוב אישי, המשתלבים בחלל הבית הן כפריטים פונקציונליים והן כפריטים אומנותיים ועיצוביים.

ניתן להשיג באתר ניסו רהיטים ובחנות ברחוב הרב יצחק ידידיה פרנקל 10, תל אביב-יפו.

קולקציית אירוח טרנדית ואלגנטית בעיצוב יוקרתי "הצורפים"

מרדינגר הצורפים, מעמד למצות מצה מצופה כסף מחיר 453 שקלים. צחי קיבנשטיין,
מרדינגר הצורפים, מעמד למצות מצה מצופה כסף מחיר 453 שקלים/צחי קיבנשטיין

חג הפסח מתקרב בצעדי ענק ואיתו שבה ועולה דילמת עיצוב שולחן אירוח החג. בדיוק לשם כך מותג היודאיקה וכלי הכסף המוביל "הצורפים", השיק קולקציית אירוח טרנדית ואלגנטית של מותג הביתMerdinger , המוצעת במחירים נגישים לכל כיס.

הקולקציה כוללת מגוון רחב של כלי אירוח בעיצוב מקורי ובציפוי כסף וזהב. כמיטב המסורת - ניתן למצוא מגוון עיצובים החל מהקלאסיקה עם עיטורים וחריטות ועד הפריטים בקווים מודרניים נקיים. הקולקציה כוללת כלי ההגשה המסורתיים של החג, סט צלחות, מעמד למצות, צלחות פסח במגוון עיצובים, הגדות פסח, סכו"ם, סט מלח פלפל ועוד. והכל במראה מרהיב בחותמת איכות "הצורפים".

ניתן להשיג בחנויות המותג ברחבי הארץ ובאתר האונליין.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

כך תגיעי לשולחן החג עם פן לשיער כמו במספרה - שריג אלקטריק

Shark-Ninja שארק פלקס סטייל. יחצ,
Shark-Ninja שארק פלקס סטייל/יחצ

נדמה כאילו רק לאחרונה פרץ הדיפיוזר לשיער אל חיינו בסערה ושינה לגמרי את משחק התלתלים של כל מי מאיתנו שנולדו עם שיער מתולתל, לא מוגדר ובלתי ממושמע, אך למעשה, הדיפיוזר הוא אחד הכלים השימושיים והוותיקים ביותר בעולם. כיום, יותר מתולתלים ומתולתלות מאמצים את הדיפיוזר כאביזר ביתי נוח, שחוסך את הביקור במספרה ועדיין מצליח להגדיר בצורה יפהפייה כל תלתל ותלתל. אביזר הדיפיוזר במכשיר FlexStyle רותם את כוחו של האוויר החם והמדויק ומציג תלתלים כמו שלא הכרתם מעולם. מכשיר אחד שמייבש, מעצב, מחליק, מסלסל וכל זה תוך כדי שהוא מגן על השיער שלכם מפני נזקי חום בטכנולוגיה ייחודית. לשיער שלך יש BFF חדש - שארק FlexStyle.

ניתן להשיג באתר האונליין של שריג, בחנויות החשמל המובחרות ואצל המשווקים המורשים.

במיוחד לחמות: לחמות מתנות מפנקות מבית ערד טקסטיל

ערד טקסטיל. יחצ,
ערד טקסטיל/יחצ

החברה המובילה מציגה את הקולקציה החדשה המאופיינת בנגיעות של שינוי, שמאפשר ליהנות מהדברים הקטנים ולחיות באיזון, מבלי לוותר על תחושת זוהר והצורך להתפנק ולהתענג. ניתן למצוא בקולקציה מצעים אלגנטיים וקלאסיים עשויים 100 אחוז כותנה, מצעים מכותנה אורגנית ובצבעים טבעיים, כותנה באריגת פרקל וכן מגבות איכותיות ומפנקות.

ניתן להשיג באתר האונליין של ערד טקסטיל ובסניפי הרשת

לחדש את הגוף והנשמה: בוטני

בוטני. יחצ,
בוטני/יחצ

מותג הקוסמטיקה הטבעית פורץ דרך, משיק בימים אלו את הסדרה החדשה, שכוללת ליין מוצרים חדש לטיפוח הפנים והגוף, כל המוצרים מבוססים על תמציות ורכיבים טבעיים ואורגניים. אריזות מוצרי בוטני עשויות כולן קנה סוכר ממקור טבעי, ידידותיות לסביבה וניתנות למחזור.

בסדרה החדשה ניתן למצוא מגוון מוצרים ממקור טבעי כגון סרום פנים חומצה היאלורונית, התורמים לשיפור מראה העור, המסייעים לייצור קולגן ולהפחתת קמטים, קרם פנים ללילה אנטי אייג'ינג עם חומצה היאלורונית וחמאת גוף עשירה, כולם ממקור טבעי, התורמים למראה עור בריא, עשירים בתמציות שמנים אורגניים בריכוז גבוה.

ובבתי טבע נבחרים ברחבי הארץ be ניתן להשיג באתר האונליין, בסניפי רשת

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully