וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Gaggenau חושפת את התצוגה של שבוע העיצוב: 'The Elevation of Gravity'

סוד הקסם הנצחי של מותג הפרימיום גגנאו יוצג ב - Villa Necchi, Campiglio במהלך שבוע העיצוב במילאנו ממחר ועד ה-21 באפריל

Gaggenau's 'The Elevation of Gravity' - Center of Gravity. יחצ,
Gaggenau's 'The Elevation of Gravity' - Center of Gravity/יחצ

Gaggenau, מותג הפרימיום למכשירי חשמל ביתיים מקצועיים, מציג את ''The Elevation of Gravity במסגרת אירועי Fuorisalone2024 במילאנו. מוצרי הפרימיום האייקונים של המותג יוצגו ב - Villa Necchi , Campiglio בין התאריכים 16 ל-21 באפריל, ויציעו חווייה מרחבית ייחודית אליה מוזמנים כל קהילת האדריכלות והעיצוב העולמית על מנת להתחבר יחד ולשתף את תובנות העיצוב.
המיצג ''The Elevation of Gravity פותח יחד עם סוכנות הקריאייטיב Anomaly מדובר במיצג ייחודי שיוצג בתוך חלל זכוכית של מוזיאון Villa Necchi העתיק והמרהיב. המייצג הוא יותר מרק תצוגה, אלא גם גילוי הקסם העל-זמני של Gaggenau, וכאן הוא מתעורר לחיים. במסגרת התערוכה יוצגו שני מרחבים המתנגדים אך מקושרים, שמציגים את האיזון בין מה שקיים כיום לבין השאיפה לעתיד.
חלל אחד מציג את מוצרי הפרימיום המקצועיים הנוכחיים, בעוד החלל השני חושף את מוצרי הפרימיום האייקונים החדשים בתצוגה מרהיבה בגודל של 1100 מ"ר, במסגרת התצוגה יושקו לראשונה כיריים אינדוקציה בלתי נראות ''The Elevation of Gravity Es וגם הצצה ראשונה למוצרים האייקונים החדשים של המותג שיושקו בקרוב.

כדי להביא את ''The Elevation of Gravity" לידי ביטוי, גגנאו שיתפה פעולה פעם נוספת עם צוות האדריכלים הותיקים 1zu33, המתמחים בעיצוב פנים ובתכנון חללים. שותפי עיצוב נוספים שתוכלו למצוא בתערוכה כוללים את מומחי הריצוף: Schotten & Hansen, אמן האבן הטבעית האיטלקית: Salvatori, ויצרנים של מכונות קפה אספרסו ברמה הגבוהה ביותר: La Marzocco.

ולראשונה, גגנאו הזמינה את המלחיןDirk Haubrich ליצור סאונד-סקייפ סביבתי בהתאמה אישית שיעטוף את מבקרי התערוכה בתוך המיצג. המלחין המוערך יצר גם מוזיקה מקורית עבור הופעת ריקוד עכשווית שתתקיים בתוך התצוגה. בנוסף, הכוריאוגרף המוכר פיליפ קרץ יצר הופעה מותאמת אישית בשם 'גראוויטאס', שתוצג גם היא כחלק מהתצוגה של גגנאו.

במשך כל שבוע העיצוב במילאנו, גגנאו תארח דיונים דינמיים, מפגשים אינטראקטיביים, אירועים חברתיים וסדנאות. במסגרת התערוכה יתקיים דיון בפאנל שיעסוק באיך יישום עקרונות של צמצום ומהותיות באדריכלות ובעיצוב יכולים לשפר את חיינו.

ד"ר פיטר גוץ, המנכ"ל של גגנאו, אומר: "פעם נוספת, נארח את ההצהרה התרבותית של מותג הפרימיום גגנאו ב- Villa Necchi ,Campiglio. התצוגה ''The Elevation of Gravity מבטיחה לשקף ולהלהיב את מומחי העיצוב של Fuorisalone עם מבנה ייחודי, קונספט חדשני והתגלות אחת או שתיים. במסגרת התצוגה האורחים שלנו יהיו הראשונים לגלות את המוצרים האייקונים החדשים של המותג שהתפתחו באופן יוצא דופן ויוצרים יצירת אומנות אמיתית".

תצוגת ''The Elevation of Gravity של גגנאו תהיה פתוחה בין השעות 11:00-18:00 מיום שלישי ה-16 באפריל עד יום ראשון ה-21 באפריל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully