וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תנקו את התנור הזה, הוא כבר יעשה זאת בעצמו

פסח מגיע ואיתו הניקיונות; התנורים הפירוליטיים של סימנס מקלים עליכם בניקיון וגם מכשירים את עצמם. איך זה עובד?

Siemens. יחצ,
Siemens/יחצ

BSH, היבואנית הרשמית של המותג סימנס מביאה לכם את הפתרון המושלם לניקיונות פסח. כולם יודעים שמטלת ניקיון והכשרת התנור היא מהקשות ומורכבות שיש לעשות בחג הפסח.

סימנס מציעה את מה שהיא מגדירה כ"פתרון מושלם לניקוי תנורים בפסח ובכלל"; תנורים משלל דגמים המגיעים עם תכנית פירוליטית בטכנולוגיית *activeClean שעובדת באמצעות חום גבוה במיוחד של 480 מעלות צלזיוס. החום הגבוה ממיס את השומנים ואת שאריות המזון בתנור והופך אותם לאבק. בסיום הפעולה כל שנותר לעשות הוא להעביר מטלית לחה כדי לנגב את המשטחים משאריות האבק. כלומר בסיום התכנית התנור גם נקי וגם כשר לפסח - באישור מכון מדעי-טכנולוגי להלכה. האישור תקף גם להכשרת התנור במעבר בין מנות בשריות לחלביות.

Siemens empowering. יחצ,
Siemens empowering/יחצ

מלבד התכנית לניקוי עצמי, התנורים של סימנס הם מהמשוכללים בשוק, מפותחים ומתוכננים בגרמניה ומציעים מגוון תכניות ופיצ'רים מתקדמים ביותר. בין התכניות המיוחדות הקיימות בתנור קיימות תוכניות כמו D4 - בישול ואפייה ב-4 מפלסים בתנור בו זמנית. באמצעות פיזור חום אחיד בחלל התנור ניתן לקבל תוצאות אחידות בכל ארבעת המפלסים. תוכניות נוספות שקיימות בתנור אלו התוכניות האוטומטיות בטכנולוגייתplus cookControl. התנור כולל עשרות תוכניות לבישול ואפייה אוטומטיים. המשתמש בוחר את המנה שאותה הוא מבקש להכין, לדוגמא: בורקס טורקי, סופלה, לזניה ועוד והתנור יודע על כמה מעלות ובמשך כמה זמן לאפות את המנה. כמובן שבחירת המנה לעיתים לא מספיקה על מנת לאמוד את זמן הבישול. לדוגמא במנות כמו דגים או בשר זמן הבישול משתנה בהתאם לגודל הנתח. לכן במקרים כאלו המשתמש מתבקש לבחור גם את משקל הנתח בגרמים על מנת שהתנור ידע לדייק ולהגדיר את זמן הבישול המדויק.

במגוון תנורי סימנס וכן במגוון התנורים הפירוליטיים של סימנס ניתן גם לבחור בפונקציית חימום מהיר מראש - FastPreheat ובכך לחסוך בזמן החימום. מעבר לתוכניות והפיצ'רים שהופכים את הבישול והאפייה לפשוטים ומהירים יותר, המשתמש יוכל ליהנות ממערכת הפעלה בעברית (!) בצג מגע גדול וצבעוני לשליטה קלה על פונקציות התנור. וכדי להקל על המשתמש אפילו יותר מגוון התנורים מתחברים בקלות לאפליקציה לשליטה מרחוק באמצעות המכשיר הנייד הנקראת Home Connect. באמצעות האפליקציה אפשר כמובן להפעיל ולכבות את התנור מרחוק, לשנות טמפרטורה או תוכנית במהלך הבישול, לקבל השראה למתכונים ייחודיים וגם לבחור בתוכניות אוטומטיות נוספות שאינן נמצאות בתנור עצמו.

לרשימת המשווקים המשתתפים בהטבות ומבצעים לחצו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully