וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רואים שבא אביב: פעילויות ברוח עיצובית לפסח

בתוך ומחוץ לכותלי הבית, הנה כמה דברים שתוכלו לעשות בחג

מימין אבי לוי, חיים משען, יצחק אביבי ויוני אביבי. אריאנה לאביבי מטבחים,
מימין: אבי לוי, יוני אביבי, חיים משען ויצחק אביבי/אריאנה לאביבי מטבחים

יוני אביבי מבעלי "אביבי מטבחים" וחיים משען מנכ"ל "אביבי מטבחים" אירחו את השף אבי לוי, אשר הגיע להכין מנה מיוחדת כשרה לפסח באולם התצוגה, במסגרת שיתוף פעולה של השף עם "אביבי מטבחים".

השף אבי לוי הכין את אחת ממנות הדגל של המסעדה שלו מופלטת בשר כשרה לפסח ואמר שמתכוון להכין מנה זו גם לארוחת החג שהוא מארח אצלו השנה. השף גם חילק טיפים למארחים ולמבשלים בערב החג בין היתר אמר, שאם מתכננים להכין מנות חדשות שמכינים לראשונה לארוחת ליל הסדר מומלץ לנסות ולהכין מראש. והכי טוב ללכת על בטוח ולהכין את מה שיודעים ומכירים.

יעל שלביה ועירית בוקסר זר פור יו סדנת יין. יחצ,
יעל שלביה ועירית בוקסר זר פור יו סדנת יין/יחצ

דקה לפני ארבע הכוסות של ליל הסדר ארחה יעל שלביה בביתה חברים לערב סדנת יין עם הייננית עירית בוקסר, שעומדת בראש קטגורית היין של .zer4u בין היתר למדו החברים את ההבדלים בין סוגי היינות השונים, ההתפתחות של היינות בארץ, התאמה של יינות לסוגי אוכל שונים וכמובן טעמו מיינות בוטיק ישראלים וכשרים לפסח כמובן.

זו הפעם הראשונה ששלביה מארחת חברים בבית של עומר ושלה מאז שעבר שיפוץ. בין האורחים שבאו לטעום את היינות של זר פור יו היתה הזמרת אודיה, שהביעה חששות לגבי האופציה לדחיית ההופעה שלה בחמישי הקרוב בגלל האירנים.. להוסיף על בן הזוג של שלביה, עומר אדם, שהודיע כבר על דחיית ההופעה שלו בפארק הירקון.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מארזים לפסח מימין לשמאל של עדי צ'יבוטרו, אלון בריקמן, ורד ברינה רונן, אורטל הליפקס, ענבל שדה רביב. יחצ,
מארזים לפסח מימין לשמאל של עדי צ'יבוטרו, אלון בריקמן, ורד ברינה רונן, אורטל הליפקס, ענבל שדה רביב/יחצ

לקראת חג הפסח ובצל המתיחות הביטחונית, קבוצת הראל ביטוח ופיננסים ארגנה, אתמול, פעילות התנדבות ותרומה בין העובדים לקהילה. ההתנדבות נערכה בשיתוף עמותת אלון ואלה ונועדה להעמיק את המשך הקשר בין קבוצת הראל לקהילה.

במהלך פעילות ההתנדבות ארזו עובדי חטיבת ישירים ושת"פ, עובדי חטיבת חסכון ארוך טווח ועובדי מוקד השירות דקלה 400 מארזי מזון, למשפחות מפונים ולמשפחות נזקקות לחג, שכללו בין היתר: מצות, ממרח שוקולד, שמן, אורז, רסק עגבניות, סוכר, טחינה גולמית, עוגיות לפסח, אבקת מרק, יין תירוש, קמח מצה, שימורי- אפונה, תירס וחמוצים. בנוסף, העובדים שלקחו חלק בפעילות כתבו ברכות אישיות למקבלי המארזים לכבוד חג הפסח.

בהתנדבות השתתף גם מנכ"ל ומייסד עמותת אלון ואלה- אלון בריקמן, שדיבר על החשיבות בפעילות התנדבותית ועל כך שהיא מחזקת את הערבות ההדדית בחברה כולה. האחווה והנכונות, להתגייס למען האחר בקהילה, סוללת את הדרך לקירוב לבבות בקהילה ולחברה טובה וחזקה יותר.

מהראל נמסר: "קבוצת הראל ביטוח ופיננסים ממשיכה את המחויבות שלה לאחריות חברתית בשיתוף עמותת "אלון ואלה". אנו מאמינים כי פעילות שכזו מעוררת שינוי חיובי בחברה ושמחים על הזכות שניתנה לנו להעניק למשפחות המפונים ולמשפחות מעוטות יכולת לעבור את החג בצורה הטובה ביותר. בהראל מאחלים שלווה וחג חירות שלם לכל עם ישראל, לשובם במהרה של כל החטופים ולשלומם של כל חיילות וחיילי צה"ל".

ארוע במוו לנשים. שחר שמש ועינת נתן. יחצ,
ארוע במוו לנשים. שחר שמש ועינת נתן/יחצ

זו כבר מסורת, שנה שנייה שמותג היוקרה BMW , אותו מייבאת לישראל דלק מוטורס, מצדיע למין היפה בארוע המוקדש לנשים. ארוע נשים ממשיך את הקו של המותג בישראל אשר בחר באשה חזקה, השחקנית ההוליוודית שלנו איילת זורר, להוביל את המותג בישראל. לארוע שהתקיים בשישי באולם התצוגה של BMW בתל אביב נבחר הפעם הזוג עינת ויובל נתן, ששוחחו על הורות, זוגיות והשרדות גם.

עוד נראו בארוע: מיכל שמש אשתו של שחר שמש, יורם מזרחי משנה מנכל דלק מוטורס ואשתו סמדר, אלון גולדמן מנהל שיווק במוו ואשתו ניצן, שלי שמיר קינן מנכ"לית משרד פרסום באומן בר, הילה קניסטר בר־דוד מנכ"לית שחר און, קרין לאופר דיין ועוד נשות עסקים.

כתמית בפארק הפרפרים של קליל. יחצ,
כתמית בפארק הפרפרים של קליל/יחצ

פעילות מיוחדת למשפחות לקראת חג פסח בפארק אגם הפרפרים בקליל בכרמיאל- פארק הפרפרים האקולוגי הטבעי הראשון מסוגו בעולם. הסיורים ייערכו לקראת חג פסח ביום ראשון ה-21.4.

פארק הפרפרים הוא מתחם פתוח משתרע על 15 דונם וכולל צמחייה מגוונת עם כ-180 סוגי שיחים וצמחים, פרחי בר וצמחי תבלין, המותאמים לצרכי הפרפרים באזור ומאפשרים להם לשגשג
התנאים המיטיבים שהוקמו בפארק לטובת פרפרי האזור הפכו את הפארק לאטרקטיבי ביותר עבור הפרפרים וככל הידוע אין עוד מקום בעולם שבו יש מגוון פרפרים גדול שכזה יחסית לשטח הקטן במושגי שטחי טבע של הפארק.

בפארק נמצאים באופן טבעי 50 זני פרפרים שונים מתוך סה"כ 62 פרפרים הקיימים באזור. לתיאום והרשמה לסיור: *8555.

דיירי פאלאס מודיעין. יחצ,
דיירי פאלאס מודיעין/יחצ

30 דיירים מבית הדיור המוגן "פאלאס מודיעין" בשיתוף 30 בני נוער מחטיבת יהלום בשוהם, בפרויקט שילוב בין דורי בגבעת התיתורה.

גבעת התיתורה' הממוקמת בשטח של כ-600 דונם בעיר מודיעין מכבים רעות' הינה מאתרי עתיקות הארכאולוגיה המורשת והטבע החשובים באזור/ האתר היה מיושב כמעט ברציפות במהלך כ-6,000 שנים אחרונות , מהתקופה הכלקוליתית ועד לְקוּם מדינת ישראל.

באתר משולב גן ארכיאולוגי ובו מוצגים ומתקנים ארכיאולוגיים מהגבעה ומהעיר. כמו כן, בגבעה אדמה פורייה מאוד, ולכן היא עשירה בצמחייה. בחודשי החורף והאביב אפשר לראות במקום עשרות מיני צמחים ופריחה מרהיבה.

דיירי פאלאס עם בני הנוער מכיתת ט' בחטיבת יהלום סיירו באתר קיבלו הסברים על החשיבות של האתר שנמצא בגבוה של 300 מ"ר מעל פני הים וחלש על הדרכים שחיברו בין מישור החוף לירושלים.
במסגרת הסיור יארגנו בני הנוער חידון בנושא ארץ ישראל לדיירי פאלאס ונערך גם מפגש שייח בין דורי.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully