וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדים שעות נוספות: היקף של עד 85 מיליון שקל לעסקאות רב בריח

קבוצת רב בריח חתמה רק בחודשים האחרונים על עסקאות מול יזמים וקבלנים מובילים לאספקת מוצרי הבנייה של החברה לכ-5,200 יח"ד בפרויקטים שונים, בהיקף של עד 85 מיליון שקל. הקבוצה תספק בפרויקטים אלו מוצרים מהמגוון הגדול שלה כגון: דלתות כניסה חכמות, דלתות פנים ועוד

מפעל רב בריח. אייל טואג,
מפעל רב בריח/אייל טואג

ההזמנות בענף הנדל"ן מהתעשייה למוצרי בניה בפרויקטים חדשים לא עוצרות- גם בענף המגורים וגם בפרויקטים מוסדיים. קבוצת רב בריח חתמה רק בחודשים האחרונים על עסקאות מול יזמים וקבלנים מובילים לאספקת מוצרי הבנייה של החברה לכ-5,200 יח"ד בפרויקטים שונים, בהיקף של עד 85 מיליון שקל.

רב בריח תספק בפרויקטים אלו מוצרים מהמגוון הגדול שלה כגון: דלתות כניסה חכמות, דלתות פנים, דלתות אש ומחסנים, מוצרים לממ"ד, מעקות זכוכית ומסתורי כביסה, שוטי אשפה ושערי חנייה ועוד מוצרים לבניין השלד. כמו כן, תספק רב בריח מוצרים מקטגוריית היוקרה שלה עבור פרויקטים בוטיק יוקרתיים, ביניהם פרויקטים של חברת אשטרום נכסים ואשדר בירושלים ותל אביב, תדהר ויצמן תל אביב וכן פרויקטים של חברת ישראל קנדה וצמח המרמן, בריגה נתניה, אשטרום ואזורים-מגדלי עלית בר"ג, קבוצת נחמיאס/ בר ים ברמת השרון ושדה דוב, אביסרור ברמת השרון, אלקטרה ואשטרום בכיכר המדינה שלום את נתן בתל אביב והרצליה ועוד.

ברב בריח מבהירים כי מדובר בהזמנות לא מחייבות שאינן מהוות צבר בהתאם להגדרת הרשות לניירות ערך.

אלי שמיני, סמנכ"ל חטיבות הקבלנים בקבוצת רב בריח ציין: "למרות המלחמה החל מחודש דצמבר, רב-בריח חתמה על חוזים לאספקת מוצרי הקבוצה לאלפי יחידות דיור בכל הארץ. מגזר הבנייה למגורים הוא הקטר שמניע את ענף הנדל"ן בישראל והינו אסטרטגי לרב בריח. נמשיך להעמיק את אחיזתנו במגזר המגורים לצד פעילות ענפה בתחומי הבנייה המוסדית והפרטית. על אף מלחמת "חרבות ברזל" ומיקום מרבית מהמפעלים של הקבוצה באזור התעשייה הדרומי של אשקלון, ולמרות שחלק גדול מהמנהלים הצעירים בחברה גויסו לצד מאות מהעובדים שפונו או עזבו את האזור, הצליחה החברה לחזור לייצור שגרתי של אלפי מוצרים במפעל החדש באשקלון ואנו ערוכים קדימה להמשך הגדלת ביקושים והזמנות של מוצרי השלד והגמר. העובדה כי מוצרי רב בריח מיוצרים בישראל, תחת התקנים הישראליים, מספקת וודאות ליזמים ולקבלני ביצוע באשר לעמידה בלוחות הזמנים, ואנו מודים על האמון שקהל הקבלנים נותן לנו ושמחים להיות שותפים בפרויקטים הנדל"ניים".

  • עוד באותו נושא:
  • רב בריח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully