וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שומרים צלחת לחטופים: היוזמה של נעמן

במסגרת המהלך, יציע המותג בכלל סניפיו צלחות ייעודיות עם מדבקה צהובה ומסר חשוב: "הפסח הזה #שומרים_צלחת לחטופים עד שכולם חוזרים"

החג הזה שומרים צלחת לחטופים. יחצ,
החג הזה שומרים צלחת לחטופים/יחצ

בחג הפסח השנה, 133 אזרחי ישראלי לא יהיו בארוחת לילה הסדר. הם עדיין מוחזקים בתנאים לא אנושיים בשבי החמאס והסדר שלנו לא יכול להתנהל כרגיל בלעדיהם. בסידור שולחן החג השנה כולנו נניח צלחת אחת ריקה, כאות הזדהות ותמיכה במשפחות החטופים והחטופות ובתפילה לשובם במהרה.

לקראת חג החירות נעמן, מהמותגים המובילים את עולם הבישול, ההגשה והאירוח בישראל מבית אקסטרה ריטייל, חובר למשפחות החטופים ומוביל פעילות מיוחדת להעלאת המודעות להחזרתם. במסגרת המהלך, יציע המותג בכלל סניפיו צלחות ייעודיות עם מדבקה צהובה ומסר חשוב: "הפסח הזה #שומרים_צלחת לחטופים עד שכולם חוזרים".

נעמן מזמינה את קהל לקוחותיה לתרום ולקבל את הצלחות הייחודיות בכל סניפי הרשת בתשלום סמלי, להציבן בארוחות החג בביתם ולתעד את השולחן הערוך ברשתות החברתיות להעלאת המודעות לנושא הבוער. בנוסף ובמסגרת התמיכה של הרשת במשפחות החטופים, נעמן תתרום על כל רכישת צלחת להמשך פעילות ההסברה של משפחות החטופים למול מנהיגים בחו"ל.

פעילות  מיוחדת של נעמן למען החטופים. יחצ,
פעילות מיוחדת של נעמן למען החטופים/יחצ

שלי שם טוב, אמו של עומר שם טוב שעדיין חטוף בעזה מסרה: "אלפי שנים אנחנו מזכירים את יציאתנו מעבדות לחירות, השנה חשוב יותר מכל שנזכור ולא נשכח. אני קוראת לכם, בשם כל משפחות החטופים לשמור צלחת ריקה בשולחן החג. השנה זאת לא רק הגדה, זאת המציאות שלנו."

סיגל אורון, מנכ"לית חטיבת נעמן ורדינון, ציינה כי: " בחג החירות הזה, עדיין יש חטופים בשבי שמוחזקים בתנאים לא אנושיים. המחוייבות שלנו לתמוך במאמצים של משפחות החטופים היא לא רק עניין של אחריות אישית, אלא גם חובה קולקטיבית. נעמן גאה לסייע בגיוס תמיכת ראשי המדינות להפעלת הלחץ על הגורמים המתווכחים."

גיל גרשון, מנהל מחלקת שיווק ואיקומרס בחטיבת נעמן ורדינון, הוסיף: "הפעילות בשיתוף משפחות החטופים תיערך בכל סניפי נעמן לקראת ערב החג החל מה-16.4 ועד ה-22.4 ובמסגרה ייתרמו מבית הרשת כ-10,000 צלחות. אנו מלאים תקווה שהמהלך הזה שלנו כבר לא יהיה רלוונטי."

  • עוד באותו נושא:
  • חטופים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully