וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עת לשרוד: האיום לא הוסר, ואלה המוצרים שאתם צריכים בבית

מתנחת כוח ניידת ועד כירת פלא, יש הרבה דברים שעשויים להתברר כשימושיים. פנינו לרשת אלפיין סטייל כדי לבדוק במה נוכל להסתייע לעת צרה

אלפיין סטייל תחנת כח ניידת 3555 שקל. יחצ,
אלפיין סטייל תחנת כח ניידת 3555 שקל/יחצ

על רקע המצב המלחמתי הנוכחי, המערכה עם איראן, היערכות להתחממות בגזרת הצפון והאפשרות שניקלע להפסקות חשמל ארצשקליות משתקות, רשת אלפיין סטייל המונה 3 סניפים בפריסה ארצית ובעלת אתר מקוון מכירתי, מציעה להצטייד במוצרי חובה ואמצעי הגנה אישיים שיוכלו לסייע לכם במקרי קיצון.

חשמל ותאורה

  • תחנת כוח ניידת למצבי חירום בבית, במשרד או לטיולי ג'יפים בשהיית שטח. תחנת הכוח עשויה ממתכת חזקה במיוחד מאפשרת מגוון אפשרויות טעינה. התחנה נטענת פעמיים בשנה וזה מספיק בשביל לאגור חשמל למצבי חירום או טיולים. הטעינה מהירה ולוקחת מספר שעות. כמו כן ניתן להפעיל מוצרי 220V כגון מיקרוגל, מחשב נייד, טלפונים רבים, מאורר והן מוזיקה ותאורות שונות .מחירה 3,555 שקל במקום 4,679 שקל.
  • תחנת כוח ניידת מתאימה לבית, למשרד או לטיולי שטח. התחנה חזקה במיוחד , מתאימה לחיבור מספר רב של מכשירים במקביל והמומלצת ביותר למצבי חירום במלחמה או בבית. יכולת לחבר 3 שקעי חשמל 220V שניתן לחבר אליהם מיקרוגל, טלוויזיה עד 33 אינץ', מחולל חמצן, מחשב נייד, מספר טלפונים ניידים, מקרר קטן או מאוור קטן ומגוון תאורות בעוצמות שונות . לתחנה צג דיגיטלי שמראה כמה זמן וכמה הספק לוקח כל מכשיר .מחירה 3,755 שקל במקום 4,300 שקל.
  • פנס ראש חדשני וייחודי תוצרת Snow Peak שמתפקד גם כעששית להארת חללים באור עדין ונעים. אידיאלי לשימוש באזורים ללא אספקת חשמל סדירה. מחירו 175 שקל במקום 345 שקל.
  • פנס ראש איכותי לילדים של חברת LED LENSER הגרמנית אשר יכול להאיר בעוצמה של עד 40 לומנס וכל ילד מגיל 3 ומעלה יכול בקלות לתפעלו . מצויד באור לבן כחול ואדום וגם אופציית הבהוב. הפנס מתחבר לרצועה מתכווננת לראש, המותאמת בקלות לראש הילד. ניתן לחבר את הפנס לתרמיל לחגורה ולעוד מקומות באמצעות קליפס .מעניק תחושת ביטחון ותאורה אישית לילדים. 96 שקל
  • מאוורר פנס איכותי ביותר עם פנס לד עם 3 מצבי תאורה ומצוייד גם במאורר עם מתלה או סטנד להעמיד על שולחן או על הקרקע. פנס נטען על ידי כבל USB ויכול לשמש גם כמטען לטלפון או כל דבר אחר . נותן תאורה טובה ואוורור טוב .275 שקל במקום 359 שקל.
  • פנס נטען מסדרת P של Led Lenser גרמניה שזכה במכרז של משטרת ישראל. סדרה זו נשלטת על ידי מיקרו בקר השולט בתוכניות התאורה ומנהל את צריכת האנרגיה. אידיאלי לאנשי ביטחון ותחזוקה הזקוקים לפנס עוצמתי שתמיד טעון ומוכן לשימוש. כמו כן לפנס מספר מצבי תאורה מאור נמוך לאור גבוה. מחירו 955 שקל במקום 999 שקל.
  • פנס למחזיק מפתחות - פנס קטן וקל בעל עוצמת הארה מפתיעה יחסית לגודלו. הפנס עוצב על ידי Led Lenser עבור טכנאים ועובדי תעשייה ולכן הוא פשוט לתפעול באמצעות יד אחת ומגיע עם תפס המאפשר לשאת אותו בכיס החולצה. 121 שקל במקום 149 שקל.
אלפיין סטייל פאנל סולארי 10 וולט  375 שקל. יחצ,
אלפיין סטייל פאנל סולארי 10 וולט 375 שקל/יחצ

אמצעים לשרידות במקרי קיצון בבית

  • כירת פלא גז לבית - כירת גז תוצרת חברת Outdoor, לבישול קל ונוח בבית (אם נתקעתם ללא גז), לפיקניקים ולקמפינג. כוללת בלון גז ומגיעה במזוודה מפלסטיק עם ידית .165 שקל.
  • לדרמן - הכלי שתרצו לצידכם בכל פרויקט בבית, בעבודה או בטיול שטח, מיוצר ע"י Leatherman ארה"ב מפלדת אל-חלד ומכיל 14 כלי עבודה שונים לפתרון מגוון תקלות. 399 שקל במקום 455 שקל.
  • סכין עם אבן אש אינטגרלית תוצרת Light My Fire שוודיה. אידיאלית להכנת ארוחות בתנאי חירום או בשטח: לחיתוך הארוחה ולהדלקת האש לבישול. קלאסית להישרדות ולכל מטייל. 255 שקל
  • ערכת קפה משפחתית - ערכת הקפה הזולה ביותר של חברת GONATURE מצויינת לממ"ד, לטיולים, פיקנקים משפחתיים ולקפה לעבודה. מחירה 189 שקל.
  • מכונת אספרסו ניידת לממ"ד, לטיולי שטח, ג'יפים או כל טיול אחר, מתאימה לכל קפסולה NS. המכונה פועלת על ידי הכנסת מים רותחים או חמים מתרמוס, מערכת קפה או גזייה ועל ידי פימפום של ידית המכונה, היא בונה לחץ ומזרימה לכוס שלנו אספרסו טעים במיוחד .259 שקל במקום 299 שקל.
אלפיין סטייל אקדח גז פלפל 365 שקל. יחצ,
אלפיין סטייל אקדח גז פלפל 365 שקל/יחצ

מוצרים להגנה עצמית

  • אלת בייסבול מאלומיניום חלולה וקלת משקל שוקלת פחות מ400 גרם, מתאימה חוץ מבייסבול, גם להגנה עצמית. על אף משקלה, היא חזקה במיוחד ומרתיעה .225 שקל
  • שוקר חשמלי להגנה עצמית ופנס - השוקר נטען במספר שעות, מגיע עם נרתיק נשיאה ומטען מצויין להגנה עצמית בבית וניטרול תוקף. עושה רעש של חישמול שמרתיע את התוקף. 445 שקל במקום 599 שקל.
  • אקדח גז פלפל איכותי ביותר של חברת Piexon השוויצרית, מגיע טעון פנאומטי עם שני כדורים, יורה על התוקף ג'ל פלפל אשר נדבק אל פניו וקשה לברוח ממנו או להסירו. האקדח יעיל גם מול רוח נגדית. לאקדח ניצרה וקופסת אלומניום מהודרת במיוחד, יעיל גם במצב שכיבה וזהו ללא ספק אקדח גז הפלפל האפקטבי ביותר שניתן למצוא בארץ. מחירו 365 שקל במקום 395 שקל.
  • אגרופן מברזל להגנה עצמית שמגיע ב-3 צבעים - שחור, כסוף וזהב. מכניסים את האצבעות בתוך החורים וניתן להילחם איתו ולפצוע את היריב . נמכר רק מעל גיל 18 ונועד להגנה עצמית בלבד 125 שקל
  • גז פלפל/ מדמיע גדול 55 גרם של חברת SABRE - שפריץ גז פלפל ניתז עד למרחק של 3 מטרים ומשמש להגנה עצמית לכל מצב בו רוצים לנטרל את התוקף . מחירו 191 שקל.
  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully