וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איכות גרמנית: הבשורה של יבואנית מוצרי החשמל לבית

מינליין, יבואנית מוצרי החשמלמהגדולות בישראל, מציגה לקראת החג מגוון של מוצרי חשמל של המותג AEG בתנאי רכישה מיוחדים. בין המוצרים: תנורים, מכונות כביסה, מדיחים ועוד

כיריים אינדוקציה 60 ס"מ MAXIMSENSE PLUS של AEG. מיניליין,
כיריים אינדוקציה 60 ס"מ MAXIMSENSE PLUS של AEG/מיניליין

יבואנית מוצרי החשמל מיניליין מהגדולות בישראל מציגה לקראת החג מגוון של מוצרי חשמל של המותג AEG בתנאי רכישה מיוחדים! בין המוצרים: תנורים, מכונות כביסה, מדיחים ועוד.

אליה אומנסקי מנהל מוצרים בחברת מיניליין ציין כי: "בין החידושים האחרונים במוצרי חשמל של המותג ניתן למצוא תנורים בעלי חיישן טמפרטורה שננעץ במנה ומבטיח את מידת העשייה המועדפת, כיריים אינדוקציה רחבות בעלות חיישן טמפרטורה אלחוטי המאפשר לכם טיגון סטיק מושלם או אפילו בישול בסו וויד על גבי הכיריים, תנורים עם טכנולוגיית סו וויד לבישול מקצועי ומדיח כלים שהוא הראשון בעולם המאפשר להרים את הסלסלה התחתונה כלפי מעלה להטענה נוחה של כלים מבלי להתכופף. בנוסף, החברה מציעה גם מכונות כביסה בעלות תכנית לניקוי באדים המספקת אלטרנטיבה ביתית לתהליכי ניקוי יבש".

המותגים הגרמניים מציעים את כל מה שישראלים מחפשים במוצרי חשמל ביתיים: פתרונות טכנולוגיים מתקדמים באמינות גבוהה ותוחלת חיים ארוכה. ישראלים רבים שמחפשים מוצרי חשמל איכותיים - בוחרים מותגים גרמניים. בין המותגים הגרמניים המובילים ניתן למצוא את פולקסווגן, מרצדס בתחום הרכב, אדידס בתחום הביגוד וההנעלה ו-AEG בתחום מוצרי החשמל. ועכשיו, במיוחד לכבוד החג, מציעה חברת מיניליין את המוצרים בתנאי רכישה מיוחדים: הרחבה ל-5 שנות אחריות בתוספת של 199 שקל.

גם בישראל מוצרים גרמניים נתפסים כיוקרתיים ואמינים. במחקר שנערך על ידי מכון גיאוקרטוגרפיה (2021) עלה שכמחצית מהאוכלוסייה בישראל תעדיף לרכוש מוצר חשמלי גרמני, כאשר הבחירה במכשור גרמני נובעת במידה רבה משיקול כלכלי ומתוך ראייה ארוכת טווח שמדובר במוצר איכותי שמחזיר את ההשקעה, מבחינת הביצועים וחיסכון כלכלי.

התנור הרב תכליתי SENSE COOK עם טורבו אקטיבי של AEG. מיניליין,
התנור הרב תכליתי SENSE COOK עם טורבו אקטיבי של AEG/מיניליין

מוצרי החשמל הינם בעלי עיצוב מוקפד וזאת אודות לגישה האסתטית והמדויקת של AEG המציגה מוצרים חדשניים בעלי חזות אלגנטית, משובחת, הייטקית, שמתאימה לכל עיצוב במראה על-זמני, כולל מגוון רחב של פריטים אינטגרליים המשתלבים בהרמוניה בסביבת המטבח. מבין המוצרים החדשים ניתן לראות את הצבע השחור הדומיננטי שנותן למטבח נראות אלגנטית, יוקרתית ומודרנית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

התנור הרב תכליתי SENSE COOK עם טורבו אקטיבי של AEG

תנור רב תכליתי SENSE COOK עם טורבו אקטיבי של AEG, משלב בין איכות, חדשנות, עיצוב מהפנט ונחשקות , הוא בעל דירוג היעילות האנרגטית המומלצת A++ הוא מכיל תא אפיה ענק ו-2 זוגות מסילות טלסקופיות בתנור מגוון מצבי בישול ואפייה כגון פיצה, לחם, התפחת בצק, סוגי אפייה ובישול שונים, ייבוש מזונות וחימום צלחות.

לצד כל זה, התנור מגיע עם תוכנות חדשניות ובלעדיות, לדוגמה: SOFT MOTION - דלת עם מנגנון לסגירה רכה, FOOD SENSOR - חיישן טמפרטורה שבודק את הטמפרטורה בתוך המזון לקבלת תוצאות מושלמות ו-THERMIC HOT AIR - מערכת קונבקציה טורבו הכוללת מאוורר ענק בשילוב גוף חימום עוצמתי ומבטיחה שהמנות יתבשלו באופן אחיד בכל מקום בו תניחו אותן בתנור.

כל זאת לצד מערכות בטיחות המותקנות בתנור וביניהם: נעילת ילדים, כיבוי אוטומטי לבטיחות מרבית ודלת קרה עם 4 שכבות זכוכית וכן פונקציות אשר מסייעות לניקוי יעיל ופשוט של התנור ביניהם: EASY CLEAN ENAMEL - דפנות פנימיות המצופות אמייל DIAMOND GLAZED לניקוי יעיל ודלת אשר מתפרקת בקלות.

כיריים אינדוקציה 60 סמ MAXIMSENSE PLUS של AEG. מיניליין,
כיריים אינדוקציה 60 סמ MAXIMSENSE PLUS של AEG/מיניליין

כיריים אינדוקציה 60 ס"מ MAXIMSENSE PLUS של AEG

הכיריים אינדוקציה MAXISENSE של AEG מעוצבות בעיצוב חדשני ומתקדם ובעלות משטח בישול רחב של 60 ס"מ עליהן אפשר להשתמש במגוון סירים בגדלים שונים. בנוסף, הכיריים בעלות 4 אזורי בישול המעניקים גמישות ונוחות בבישול כאשר אזור בישול אחד הינו בישול גמיש- PROCOOK ZONE FLEX עליו אפשר לשים עד 4 סירים וגם על ידי הזזת כלי הבישול על איזור ה- FLEX העוצמת חום תשתנה בצורה אוטומטית בהתאם למיקום הכלי כך שניתן להרתיח, לבשל או לשמור על החום רק בהזזת כלי הבישול.

לכיריים צגי LED המציגים את עוצמת הבישול ואת זמן הבישול שנותר. כמו כן הכיריים בעלות טכנולוגיות מתקדמות כגון: טכנולוגיית AUTOMAX שמביאה את הכיריים במהירות לרתיחה שלאחריה העוצמה מופחתת אוטומטית לרמה שנבחרה. טכנולוגיית OKO TIMER - טכנולוגיה שחוסכת באנרגיה על ידי הגדרת זמן הבישול מראש ושימוש בחום השיורי- טכנולוגיית טיימרCOUNT UP המבטיח בקרה מלאה על תהליך הבישול, תוך הצגת אורך הבישול בכל להבה וכן טכנולוגיית POWER BOOSTER לחימום מהיר ואינטנסיבי.

  • עוד באותו נושא:
  • AEG

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully