וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אפשר לקצר את לימודי התואר בעיצוב בשנה הודות לבינה מלאכותית"

פאנל מטעם Tel Aviv Sparks Innovation שעסק בשאלת התרומה של העיצוב, במוצרי תוכנה ומוצרים פיזיים, לערכו של המוצר בשוק

Tel Aviv Sparks Innovation. גלעד קוולרצ'יק,
Tel Aviv Sparks Innovation/גלעד קוולרצ'יק

האירוע השנתי Tel Aviv Sparks Innovation מארח עשרות סטארטאפים פורצי דרך, משתתפים ומבקרים מכל העולם, לצד בכירים מעולם ההייטק, משקיעים בינלאומיים, מעצבי דעת קהל ויזמים צעירים.

צבי ימיני מחברת Hydroindustries, מסביר שעיצוב מוצר נכון, יכול לצור שוק חדש. עיצוב יכול להשביח את ערך המוצר המקורי ואף להגדיל את ההכנסות ממנו. כמו כן הוא מדגיש שקיים צורך אמיתי למען מוצר חדש. בדבריו מבהיר כי קיים יתרון ביצירת מוצר חדש מאפס. הסבירות לתפיסת נתח שוק גדול חדש, יותר גדולה. עוד מוסיף ימיני כי הוא משתמש בכלי AI ברמה היומיומית. "כמעט בכל משימה אני משתמש בכלי Ai", אומר ימיני. על פי ימיני, אפשר לקצר את לימודי התואר בעיצוב בשנה הודות לבינה מלאכותית.

קרלו ריזו, מארגון Prototypes for Humanity באיטליה, אומר שבארבע שנים האחרונות הגיעו אליו מעל עשרת אלפים בקשות מ-800 מוסדות אקדמאים ברחבי העולם הטרנדים העיקריים אותם מונה ריזו, כוללים פסולת מאתרי בנייה, איך מייצרים חוסן בגידולי חקלאות, רפואה מרחוק באמצעות טכנולוגיה, שימוש בבינה מלאכותית באימון רופאים ועוד .ריזו מוסיף לגבי השימוש בעולם הרפואה בבינה מלאכותית. לפיו, יכולות בינה מלאכותית משמשות כיום במגוון בתי חולים בעולם כחוות דעת שנייה לרופא אנושי. "בכלי תוכנה, תפקיד המעצב הוא לעצב את הנתונים. את איכות הנתונים ואיך הם מונגשים לעין אנושית. המעצב אינו עוסק רק באלגוריתמים", אומר ריזו.

  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully