וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נירלט משיקה מגזין צבע מקצועי לקהל האדריכלים, המעצבים, מלבישי הבתים וחובבי העיצוב

חברת הצבע נירלט ממשיכה עם הפנים קדימה ומשיקה לרגל האביב מגזין צבע מקצועי, Nirlat color tone, כאשר זו הפעם השנייה שנירלט בוחרת להציג את קולקציות הצבע שלה בפורמט של מגזין מקצועי ומלא השראה

נירלט. קרקע יציבה קרדיט לאומנות אירית חיון, גלריה 1of35. הדמיה אדריכלית סטודיו מעיין גולן,
נירלט. קרקע יציבה קרדיט לאומנות אירית חיון, גלריה 1of35/הדמיה אדריכלית סטודיו מעיין גולן

למרות שמפעלה בקיבוץ ניר עוז ספג פגיעה משמעותית ב7 באוקטובר, חברת הצבע נירלט ממשיכה עם הפנים קדימה ומשיקה לרגל האביב מגזין צבע מקצועי , Nirlat color tone , כאשר זו הפעם השנייה שנירלט בוחרת להציג את קולקציות הצבע שלה בפורמט של מגזין מקצועי ומלא השראה.

המגזין, שפונה לקהל האדריכלים/ות, המעצבים/ות, מלבישי/ות הבתים ושוחרי/ות העיצוב, מציג חמישה עולמות תוכן שונים. לכל עולם תוכן יש אופי צבעוני מובהק, שנבחר בקפידה, תוך התחשבות ורגישות למציאות המורכבת אליה נקלענו במהלך החודשים האחרונים. המגזין מציע, באמצעות הדמיות פנים יצירתיות במיוחד, שילובים צבעוניים ויישומים בלתי שגרתיים של צבע בחללי הבית השונים.

נירלט. העיר הגדולה. אמנות אירית חיון  קרדיט לאומנות אירית חיון, גלריה 1of35. הדמיה אדריכלית: סטודיו מעיין גולן,
נירלט. העיר הגדולה. אמנות אירית חיון קרדיט לאומנות אירית חיון, גלריה 1of35/הדמיה אדריכלית: סטודיו מעיין גולן

עולמות התוכן:

  • איזון פנימי - MIND PEACEFUL. פלטה צבעונית, שמאזנת בין הגוון התכול, שמימי והעדין יחד עם גוון ירוק ורענן וגווני פודרה חמה ומלטפת. במיוחד בימים בהם אנחנו מרגישים לחוצים או מוצפים ברגשות ובתחושות, נוכל למצוא שלווה בצבעים רכים, עוטפים ופחות רוויים. צבעים שירגיעו ויאפשרו לנו ליצור לעצמנו מרחבים אינסופיים של שקט.
  • קרקע יציבה - CONTROL GROUND. גוונים זהובים של חול ואדמה טבעיים וחמים, שמתוכם מפציעים לעולם נצרים ירוקים של בריאה חדשה, תומכים את התמה העיצובית של הקולקציה. פלטה צבעונית זו משדרת כנות וביטחון ומחברת בהתאמה בין האדמה היציבה ובין חוסנו של האדם
  • כמו פעם - MOOD RETRO. עומס צבעוני של גוונים מעושנים ורווים עם קריצות של ירוק ליים, חרדל וורוד, מייצרים תמהיל אישי, ייחודי ומקורי במיוחד. חיבור אסתטי ומלא ביטחון ואומץ, שפורט בתבונה על מיתרי הלב והרגש וישטוף את קירות ביתנו בהרבה מאוד נחמה. ממש כמו פעם.
  • קסם של צבע - JOY & VIVID. צבעוניות פסטלית ואנרגטית, שמפגישה בין גווני הורוד, הסגול והכתום לבין הטורקיז, התכלת והירקרק, כשהשחור והלבן מאזנים את המסה הצבעונית והלא מתפשרת. משחקיות מלאת חן, שמעלה בנו חיוך ומבטיחה שגם מחר תזרח כאן השמש.
  • העיר הגדולה - CITYSCAPE. פלטה צבעונית אדריכלית ומינימליסטית, השוזרת בהתאמה בין גוונים אפרפרים ותכולים לטבע האורבני והירוק.הפלטה הצבעונית שנבחרה היא אדריכלית ומינימליסטית ושוזרת בהתאמה בין גוונים אפרפרים ותכולים עם זיקה לטבע האורבני. סינרגיה והרמוניה מלאה בין המגדלים האייקונים המזדקרים אל על לבין הגינות הירוקות, המטופחות ושוקקות החיים למרגלתם.
sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
נירלט. איזון פנימי, תמר ברניצקי, גלריה 1of35. הדמיה אדריכלית: סטודיו מעיין גולן,
נירלט. איזון פנימי, תמר ברניצקי, גלריה 1of35/הדמיה אדריכלית: סטודיו מעיין גולן

לדברי שרון פרגר לשם מנהלת קשרי אדריכלים בחברת נירלט: "תהליך העבודה על בחירת עולמות התוכן הוא ארוך במיוחד והיה מאתגר בעקבות המצב. יחד עם זאת, הצלחנו לזקק ולגבש סיכום ויזואלי של כל מה שראינו בתערוכות, בשיטוט הדיגיטלי, בבחינה של חומרים וגוונים ולהתאים אותם למציאות החדשה שלנו". עוד מוסיפה לשם "אנחנו רואים זכות גדולה ויוצאת דופן בהשקת המגזין הצבעוני והמושקע, כהכרזה על חוסן כלכלי, על תקווה ישראלית ועל ציפייה דרוכה לחזרה כמה שיותר מהירה ויציבה לחיים של שגרה. הקטלוג החדש, שנבנה בשיתוף ובליווי של יזם העיצוב גיל רויטר, מציג חמישה עולמות תוכן שונים, המבוססים על ערכים של אחדות, רוגע, שמחה, נוסטלגיה ועוצמה. ניר עוז זה הבית של נירלט ובכוונתנו לחזור ולהקים שם מפעל טוב יותר, גדול יותר ומתקדם יותר".

כמו כן, בשל מה שאירע למפעל של נירלט ב-7 באוקטובר, על שער המגזין נבחרה עבודה של המעצב אדם בן יהודה, בה נראית קשת בענן ובית צבעוני לצד עננים אפורים , שילוב של עצב מהול באופטימיות.

מגזין הצבע של נירלט. יחצ,
מגזין הצבע של נירלט/יחצ

בנוסף לעולמות התוכן ולשילובי הצבעים המומלצים המגזין מציג, , גם את צבע השנה לשנת 2024 - אחדות/ UNITY 129NRC, את מגמות הצבע הבולטות של חברות העיצוב המובילות בישראל, את עשר נקודות העניין MUST SEE, שכדאי לכולנו להכיר במהלך השנה הקרובה יחד עם התאריכים של שבועות וירידי העיצוב הגדולים בעולם ולסיכום, את ההמלצות הצבעוניות של יועצי נירלט.

את מגזין נירלט ניתן להשיג ללא תשלום במרכז נירלט בדן דיזיין סנטר.

  • עוד באותו נושא:
  • נירלט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully