וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיור מתקפל ו"דירה" ל-14 איש: יוצאים לטבע? זה הזמן לבנות בו בית

עונת הטיולים יוצאת לדרך, והיום כבר לא חייבים להיות רחוקים מהבית גם אם אתם מתמקמים בלב היער. אלפיין סטייל מציגה מספר מוצרים שיהפכו את חייכם לקלים יותר

אלפיין סטייל - אוהל בן רגע של חברת OUTDOOR לשישה אנשים 775 שקל במקום 1099 שקל. יחצ,
אלפיין סטייל - אוהל בן רגע של חברת OUTDOOR לשישה אנשים 775 שקל במקום 1099 שקל/יחצ

עונת הטיולים החלה. אם פעם היינו מסתפקים בגזייה ואוהל, היום כבר העסק השתכלל וגם כשאתם רחוקים מהבית אתם יכולים למצוא את מקומכם. רשת אלפיין סטייל המונה 3 סניפים בפריסה ארצית ובעלת אתר מקוון מכירתי, מציעה מוצרים ייחודיים לטיולי פסח.

אלפיין סטייל - סט כלים לפיקניק לשישה אנשים של OUTDOOR. המחיר: 115 שקל. יחצ,
אלפיין סטייל - סט כלים לפיקניק לשישה אנשים של OUTDOOR. המחיר: 115 שקל/יחצ

אוהל בן-רגע ל 6 אנשים של חברת OUTDOOR גדול מרווח ונוח. לאוהל דלת כניסה גדולה ו 3 חלונות גדולים ומאוררים עם רשת בחלונות והפטנט הגדול, הוא נפתח תוך עד 30 שניות, או עד 14 אם אתם מהירים. האוהל מגיע גם בגרסה ל 8 אנשים .מחיר לאוהל לשישה אנשים 775 שקל במקום 1,099 שקל.

קערה צהובה מתקפלת עם מכסה הברגה. הקערה מתקפלת ליחידה שטוחה וקומפקטית. נוח מאוד לנשיאת אוכל חם עם מיכל אטום. מעולה לשמירת חום האוכל ואטימותו. מתאימה לאוכל חם מאוד. התחתית של הקערה קשיחה ומתפקדת כקרש חיתוך בעת הצורך. חומר גמיש בלתי ניתן לשבירה. מחירה 110 שקל.

קערה עם מכסה - מבוסס על פטנט רשום אשר מפחית חום בתחתית ומפזר חום לאורך הכלי, מה שמאפשר להחזיק את הכלי גם כאשר האוכל חם מאוד. חומר הכלי דוחה ריחות וכתמים ולא יסדק גם בקור העז ביותר. עוצב בקפידה בצורה עגלגלה על מנת לאפשר אכילה נוחה ביותר 95 שקל

סט פיקניק של חברת OUTDOOR לשימוש בכל מקום שרק תבחרו, בים, ביער או במדבר, מתאים לכל סוגי הטיולים. מכיל 6 צלחות, 6 כוסות, 6 מזלגות, 6 סכינים, 6 כפות BPA FREE מחירו 115 שקל.

סכין עם אבן אש אינטגרלית תוצרת Light My Fire שוודיה. אידיאלית להכנת ארוחות בשטח: לחיתוך הארוחה ולהדלקת האש לבישול. קלאסית להישרדות ולכל מטייל. מחירה 253 שקל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אלפיין סטייל  - כיור   מתקפל 169 שקל. יחצ,
אלפיין סטייל - כיור מתקפל 169 שקל/יחצ

כיור מתקפל נייד מסדרת הכלים של SEA TO SUMMIT. לאחר בישול בשטח, הפתרון האידיאלי לניקיון הוא כיור מתקפל. הכיור מתקפל לגודל קטן מאוד ומאפשר נשיאה קלה ונוחה בתוך התרמיל. בסיס הכיור רחב מאוד כאשר הכיור מלא ולא מאפשר לו להתהפך. יש לכיור ידיות רחבות לאחיזה נוחה. הוא מגיע עם נרתיק ייעודי עם חור ניקוז לנוזלים.

שלוש כוסות נירוסטה מבודדת של חברת GONATURE הישראלית, כוס בעלת דופן כפולה, שומרת על טמפרטורת המשקה ויחד עם זאת אינה מעבירה חום ליד, בלתי שבירה וקלת משקל. מחיר ל3 כוסות 45 שקל.

זוג כסאות ים איכותיים של חברת GURO עם אופציה לשאת על הגב או בידית נשיאה, כמו כן הכסאות מצויידים בכרית לצוואר ומקום איחסון למגבת ובקבוק מים . הכסא חזק במיוחד. ניתן להשכיבו ל 3-4 מצבים שונים. מחיר זוג כסאות במבצע 475 שקל במקום 760 שקל.

ציליית קמפיינג וים לכל טיול בישראל או פיקניק שמתאימה לעד 4 אנשים, מרווחת מאד וניתן לעמוד בה, נפתחת מהר בן רגע וגם מתקפלת מהר ונוח . מצויידת בזוג קירות החוסמים את קרני השמש החזקות . עכשיו במחיר מבצע של 299 שקל במקום 799 שקל.

טל אזולאי, מבעלי אלפיין סטייל. יחצ,
טל אזולאי, מבעלי אלפיין סטייל/יחצ

טל אזולאי בעלי רשת אלפיין סטייל: "כמטייל ותיק ומטפס הרים, שנמצא הרבה בשטח, אני מכיר את הצרכים של מטיילים מקרוב. לפסח הרכבתי רשימת מוצרים שהם כל מה שמשפחה צריכה כדי להסתדר בתנאי שטח, בפיקניק, בקמפינג, בים, בטיול ביערות ובכל מקום שתרצו. כל המוצרים קלי משקל ונוחים לנשיאה, מתקפלים ומחומרים עמידים ואיכותיים, עבור מטיילים ובפרט אלה המתניידים ברגל שזקוקים לפתרונות נוחים שלא יכבידו והן יצאנו במבצעים אטרקטיביים למוצרים איכותיים של מותגים חזקים בתחום, שישרתו אתכם שנים רבות, או כל החיים".

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully