וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמנות היא קלאסית. טכנולוגיה מסמלת מודרניזציה. מה קורה כשהן נפגשות?

ניהול דאטה מושתת רבות על התרבות ארגונית, וניהול נכון של דאטה הוא אומנות בפני עצמה. קבוצת Aman בשיתוף Eternity ערכה את כנס משילות הנתונים הגדול בישראל בתערוכת אומנות ותרבות יוצאת דופן שאצרה האמנית קרן בר גיל

יצירות אמנות מהתערוכה. יחצ,
יצירות אמנות מהתערוכה/יחצ

כמות הנתונים בארגונים גדלה כל הזמן, ארגונים רבים עדין מנהלים את הנתונים בארגון כחלק מפעילות כוללת של מערכות המידע ולא נותנים לנתונים את ה"טיפול" שמדיע להם. כשם שחברת נדל"ן מחזיקה המון מידע על כל אחת מהנכסים שלה, ארגונים עדיין לא מחזיקים מספיק מידע על נכסי המידע שלה - או בשמם בתעשיה - Meta data - במידע על הנכס שנקרא נתונים. אנשים ששוחים בעולם הדאטה יודעים שניהול דאטה הוא אומנות בפני עצמה ומצריך תרבות ארגונית תומכת לטכנולוגיה אותה קבוצה אמן מטמיע כה טוב לאורך השנים.

הקהל. יחצ,
הקהל/יחצ

מטרת האירוע הייתה להראות כיצד ניתן לקבל החלטות איכותיות במהירות באמצעות ניהול נכון של Informatica Enterprise Data Catalog. את האירוע פתח ינאי מילשטיין VP Software Products וסיפר על חשיבותה של משילות הדאטה בעידן של היום, הפתרונות שמציעה אינפורמטיקה מאפשרות ניהול אחוד על גבי הפלטפורמה המובילה בעולם ללא צורך בהשקעות גדולות באופן מידי. בהמשך עלה אל הבמה אריאל עוז, CTO בקבוצת Aman והציג את הניסיון הרב שיש באיטרניטי במימוש פתרונות קטלוג ארגוני.

האירוע המשיך בסיור תרבותי ואומנותי על ידי קרן בר גיל, אוצרת ובעלת הגלריה שהציגה מגוון יצירות בסימן תרבות גבוהה לקראת הסיום עלה גם אורן הראל, מומחה למוצרי נתונים בקבוצת Aman, שהדגים את מערכת Informatica Data Catalog בפעולה, ויובל בלק, ראש מחלקת אסטרטגיה בחברת eternity וסיפק תובנות מעוררות השראה על אסטרטגיות דאטה וכיצד יש לנהל שינוי תרבותי בארגון כדי לדאוג לניהול נכון שלה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
כנס משילות נתונים בשילוב תערוכה בגלריה לאומנות של קבוצת Aman. יחצ,
כנס משילות נתונים בשילוב תערוכה בגלריה לאומנות של קבוצת Aman/יחצ

ינאי מילשטיין, סמנכ"ל בקבוצת Aman ומנהל פעילות אינפורמטיקה בישראל: "אנו שמחים להוביל את תחום ה Data governance ולערוך את כנס משילות הנתונים הראשון בישראל, המחשבה לקיים את הכנס בגלריה לתרבות ואומנות הגיעה מתוך ההבנה הברורה כי ניהול דאטה מצריך שינוי תרבות ארגונית, כדי למנף את הפתרון בצורה הטובה ביותר יש להוביל שינוי תרבותי, עסקי וטכנולוגי".

אריאל עוז, CTO בקבוצת Aman: "אנו פוגשים ארגונים רבים כל יום אשר משבעים לשינוי אך לא תמיד יודעים מאיפה להתחיל, כך באופן מתודולוגי אנו מאפשרים את הצמיחה באופן מואץ על מנת לשפר את התוצאות העסקיות תוך מינוף משילות הנתונים".

  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully