וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורנית דיגיטל ו-Cozmo משיקים קולקציית טקסטיל "אופטימית" שעוצבה ע"י Raw Edges

צמד המעצבים הישראלי Raw Edges החל לעבוד באוקטובר על קולקציית כיסויים מתחלפים למערכות ישיבה בהשראת "Home Sweet Home", שכולה מיוצרת בהדפסה דיגיטלית. "זה עזר לנו להתמודד עם תחושות הכאב והצער על אירועי 7 באוקטובר"

קורנית דיגיטל עם Cozmo. יחצ,
קורנית דיגיטל עם Cozmo/יחצ

קורנית דיגיטל וסטארט-אפ הריהוט הבריטי קוזמו משיקים קולקציית טקסטיל "אופטימית" שעוצבה על ידי צמד המעצבים הישראלי Raw Edges והודפסה בטכנולוגיית הדפסה דיגיטלית. הקולקציה נקראת "Home Sweet Home" והיא כוללת דימויים נאיביים וסנטימנטליים של בתים עם גגות אדומים ונופים כפריים מוריקים. הקולקציה כוללת כריות נוי, וילונות וכיסויים מתחלפים לספת הקוזמו.

"התחלנו לעבוד על הקולקציה באוקטובר, כשהחלה המלחמה", מספרים שי אלקלעי ויעל מר, מייסדיRaw Edges , "מאוד רצינו לעשות משהו אופטימי והתחלנו לחשוב על השיר 'ארץ ישראל שלי יפה וגם פורחת' ובהשראה הזו עשינו סקיצות של מים, עץ, גשר וכביש, ומשם זה התפתח. תהליך היצירה הזה סייע לנו להתמודד עם תחושות הכאב והצער על אירועי 7 באוקטובר".

זהו שיתוף הפעולה השני של קורנית עם המותג האינטרנטי קוזמו, שהושק לראשונה בלונדון ב-2022 וזכה להצלחה ותהודה מלקוחות ומגופי מדיה מובילים בהם: Wallpaper Magazine, AD, Elle Decoration, House & Garden ועוד. קוזמו מציע ריהוט חדשני ומעוצב הכולל ספה מודולרית הניתנת להתאמה אישית באמצעות כיסויים מתחלפים המאפשרים ללקוח לשנות את נראות הספה תוך מספר דקות. הקולקציה החדשה הושקה באולם האייקוני Coal Drops Yard בגלריית טום דיקסון בלונדון שבמרכז לונדון וכללה השקה של סרטון מבית היוצר של מגזין העיצוב החשוב בעולם Dezeen. הסרטון מתחקה אחר מקורות ההשראה ותהליך העיצוב והיצור של הקולקציה. את הקולקציה עיצבו צמד המעצבים שי אלקלעי ויעל מר בוגרי בצלאל ו-RCA אשר הקימו את סטודיו העיצוב שלהם בלונדון ב2007 ונחשבים למעצבים מובילים בזירה הבינלאומית.

קורנית Cozmo. יחצ,
קורנית Cozmo/יחצ

קורנית דיגיטל, החברה המובילה בעולם בייצור טקסטיל דיגיטלי בר-קיימא לפי דרישה, סיפקה את הטכנולוגיה החדשנית שאפשרה את שיתוף הפעולה הזה. עם פתרוןKornit Presto MAX , מעצבים יכולים לעצב ולהתנסות ללא מגבלות, בהדפסה חד שלבית. הפתרון מספק איכות מעולה והיצע צבעים רחב ביותר, כולל צבעי ניאון ויכולת להשתמש בדיו לבן על בדים צבעוניים או כהים באיכות הגבוהה ביותר. הדפסה באמצעות ה Presto MAX מבטיחה למעצבים יכולת לייצר בדים עם תחושת מגע רכה ביותר ועמידות גבוהה עבור אפליקציות לעיצוב פנים ועיצוב חוץ כאחד.

בנוסף, הטכנולוגיה של קורנית דיגיטל מבטיחה ייצור ללא מלאי עודף או אחסון מיותר, שכן אין צורך בכמויות מינימליות. הפתרון של קורנית שאינו מבוסס על דיו פיגמנטי אינו דורש טיפול נוסף מעבר להדפסה עצמה ומבטיח הפחתה בצריכת המים והאנרגיה, תוך התאמה מושלמת עם הדרישה של המותג קוזמו לקיימות.

ג'ייקוב פרס, מייסד שותף של קוזמו, אמר: "שיתוף הפעולה עם קורנית מגלם את המחויבות של קוזמו לעיצוב, חדשנות וקיימות, ומאפשר לנו להציג עיצוב רדיקאלי בלתי מתפשר ללא ההתחייבות להדפסת אלפי מטרים של בד בטכנולוגיות ישנות ומזהמות. שותפות זו מייצגת מיזוג של יצירתיות וטכנולוגיה, ומציעה ללקוחות את ההזדמנות להכניס טקסטיל צבעוני ותוסס, מודפס דיגיטלית אל בתיהם תוך מזעור ההשפעה הסביבתית".

סקוט וולטון, ראש תחום פיתוח עסקי, מותגים גלובליים, קורנית דיגיטל: "אנו שמחים מאוד על שיתוף הפעולה הזה שמדגיש את ההזדמנויות המרגשות שיש בייצור טקסטיל דיגיטלי. 'Home Sweet Home' היא קולקציה מבריקה שדוחפת את גבולות היצירתיות בעיצוב הבית, תוך שהיא נשארת נאמנה למחויבות הקיימות שלנו. אנו שמחים שטכנולוגיית קורנית מעצימה שוב מותגים ויוצרים ומאפשרת להם לבטא את היצירתיות והחזון שלהם באמצעות הדפסה דיגיטלית בת קיימא לפי דרישה".

ניתן למצוא את הקולקציה החדשה באתר קוזמו.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully