וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכניסים את הטבע הביתה: OKNIN משיקה את המותג האיטלקי NATURE DESIGN

גלריית OKNIN מצרפת לשורותיה באופן בלעדי את המותג NATURE DESIGN: "נותן מענה מסוגנן ויוקרתי לקהל לקוחותינו, לאדריכלים ומעצבים"

NATURE DESIGN גלריה OKNIN. יחצ,
NATURE DESIGN גלריה OKNIN/יחצ

כשמותג איטלקי כל כך נחשב, עמוק ומיוחד נוחת בארץ זו בהחלט סיבה לתת פוקוס מיוחד, בטח ובטח רגע לפני תערוכת העיצוב הגדולה והחשובה בעולם שתתקיים בשבוע הבא במילאנו. גלריית OKNIN שנוסדה לפני כ-50 שנה על ידי משפחת אוקנין ומעצבת ומתכננת ריהוט אלגנטי ויוקרתי בבית הישראלי, מצרפת לשורותיה באופן בלעדי את המותג NATURE DESIGN.

ניר אוקנין, מנכ"ל ומבעלי גלריית OKNIN, מסביר: "המותג האיטלקי מצטרף לגלריה, ובעצם נותן מענה מסוגנן ויוקרתי לקהל לקוחותינו, לאדריכלים ומעצבים, בכך שהוא מציע קשת רחבה של רהיטים עשויה בקפידה, מחומרים ברי קיימא, שתוכננו ועוצבו לאחר מחקר מעמיק והרבה מאוד כבוד לטבע. אין לי ספק ש-NATURE DESIGN יהיה אורח כבוד בבית הישראלי".

NATURE DESIGN גלריה OKNIN. יחצ,
NATURE DESIGN גלריה OKNIN/יחצ
NATURE DESIGN גלריה OKNIN. יחצ,
NATURE DESIGN גלריה OKNIN/יחצ

המותג האיטלקי מתהדר בהיותו אקולוגי, לאור שימוש שנעשה בעץ מיערות מעובדים בר-קיימא בצפון אמריקה, עם עצים שמתאימים לתעשיית הריהוט ועצם השימוש והכריתה אינו פוגע בסביבה. החומרים, הצבע והתהליך כולו נעשה תוך שימת דגש לסביבה.

העיצוב המוקפד והטבעי מבית NATURE DESIGN מעובד באופן היוצר איזון מושלם בין צורה ותפקוד, עם חגיגה של היופי הטבעי הטבוע של החומר, שמספק מגע של אלגנטיות, סטייל, יוקרה ואותנטיות לחלל המגורים. הקולקציות כוללת מגוון רב של שולחנות, כסאות, מזנונים, ספריות ועוד.

NATURE DESIGN גלריה OKNIN. יחצ,
NATURE DESIGN גלריה OKNIN/יחצ
ניר אוקנין והילה הראלי. רם לוי,
ניר אוקנין והילה הראלי/רם לוי

הילה הראלי, מעצבת הבית של OKNIN, מסבירה: "כמי שחיה ונושמת את העיצוב הישראלי אני מבינה את הצורך לחדש ולהתחדש. הסגנון הייחודי של המותג NATURE DESIGN מכניס לבית ניחוח אחר, כזה שנוגע ויוצר סקרנות סביבו. המותג האיטלקי ביחד עם העיצובים מבית OKNIN, יוצרים בית ישראלי חם ומפנק, כזה שמתאים לקהל הישראלי".

גלריה OKNIN, שדרות גיבורי ישראל 6, נתניה.

  • עוד באותו נושא:
  • רהיטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully