וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגש לניקוי קל במטבח וחיסול מדפים: דברים שאתם צריכים לקראת פסח

מגש שמאפשר לנקות בקלות את השיש, 70 אחוז הנחה על מוצרי מותג, קולקציית סירים חדשה וגם רשת הסטוק שמציעה מבחר שווה. אז מה אתם מפספסים?

חיסול בקוטון קלאב. יחצ,
חיסול בקוטון קלאב/יחצ

כמדי שנה, עשרה ימים לפני חג הפסח מקיימים במותג הבית Cotton Club את אירוע "חיסול" המדפים השנתי בחנות המפעל.

החנות אשר נמצאת בקיבוץ משמרות ובה ניתן למצוא בכל השנה את כלל סל המוצרים של המותג במחירים נמוכים, תציע את מיטב פריטי הבית וחדר השינה בהנחות גדולות אשר עשויות להגיע עד 70% אחוז.

המותג Cotton Club הוקם בשנת 2020 על ידי האחיות רונה וטליה שחיפשו מקום בו יוכלו לרכוש מצעים ומגבות יפים, נעימים ומוקפדים - שיחזיקו לאורך זמן.

לאחר שלא מצאו את המוצר "המושלם" עבורן, החליטו השתיים להקים את המותג Cotton Club כאשר החזון והמטרה שלהן הוא להכניס לחללים האינטימיים ביותר את הכי טוב שיש.

האחיות ממשיכות את החיבור של המשפחה לענף הטקסטיל בישראל, כאשר הסיפור שלהן מתחיל במפעל הטקסטיל המשפחתי שמתמחה בריכוך ואשפרת בדים קרוב לארבעה עשורים.

המצעים והמגבות האיכותיים של "מועדון הכותנה", מותג האם, משמשים נאמנה את בתי המלון המובילים בארץ ובעולם מזה שנים ומיוצר במפעל תעשייתי ובמתפרות אשר בבעלותם.


המכירה תערך בין התאריכים 12.4-21.4 ובין הפריטים ניתן למצוא את המגבות המבוקשות, חלוקים, מצעי סאטן, במבוק, פשתן, כריות, שמיכות ואביזרים נוספים.

כתובת בווייז: מועדון הכותנה משמרות.

פודאפיל. שי תמיר,
פודאפיל/שי תמיר

קולקציית כלי הבישול מסדרת Charm - היא קולקציה ייחודית הכוללת מגוון של כלי בישול חיוניים הכוללת מחבתות, סירים ועוד. הקולקציה עוצבה עם ידיות בעלות אפקט עור, ששואבות השראה מעולמות האופנה וה-accessories תוך שילוב טכנולוגית ה-Nonstick הייחודית על מנת לייצר חווית בישול מצוינת. פרטי הסדרה עוצבו בקפידה ובמשך שנה על מנת לעמוד בסטנדרטים הגבוהים של FoodAppeal השמים דגש על פונקציונליות ואסתטיקה כאחד.

כלי הבישול שהושקו במיוחד לקראת חג הפסח, מתאפיינים בביצועי Nonstick יוצאי דופן, כלומר ניתן לנקותם בקלות. כמו כן הכלים מתאימים למגוון סוגי בישול המתאימים לכלל סוגי הכיריים: חשמלי, גז, אינדוקציה וקרמי וכן מתאימים לשימוש בתנור עד 150 מעלות. סדרת Charm היא סדרה רב תכליתית המתאימה למגוון סוגי בישול, מטיגון ועד להרתחה. כלי הבישול בסדרה עשויים אלומיניום ומעוצבים בעיצוב ייחודי המספק פיזור חום מיטבי. זאת ועוד לכלי הבישול ידיות בעלות "אפקט עור" נוח למגע ומבודד חום המעניק תחושה של עור בעת אחיזה בידיות הכלי.

ניתן להשיג את הכלים באתר החברה או בחנויות הרשת ברחבי הארץ.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
  • מארז כלי בישול 3 חלקים הכוללת סיר סוטאז' 28 ס"מ ומחבת 28 ס"מ - עלות 349 שקל
  • סט סירים 4 חלקים הכולל שני סירים 20 ו 24 ס"מ - עלות 299 שקל
  • סט סירים 5 חלקים הכולל סיר 24 ס"מ סוטאז' 28 ס"מ וכף הגשה- 399 שקל
  • סט סירים 11 חלקים 0 הכולל סיר 20 ס"מ, 2.4 ליטר, סיר 24 ס"מ, 4.3 ליטר, סיר סוטאז' 28 ס"מ, 4.1 ליטר, מחבת 20 ס"מ, מחבת 24 ס"מ, קרש חיתוך 25*35 ס"מ וסט מלח פלפל - עלות 649 שקל
שולחן צד מלבני מעץ לבית של רשת הסטוק מחיר 159.90 שקל. סטודיו הסטוק,
שולחן צד מלבני מעץ לבית של רשת הסטוק מחיר 159.90 שקל/סטודיו הסטוק

רשת הסטוק השיקה את קטלוג הפסח השנתי שלה בו היא מציעה מאות מוצרים ממחלקות שונות במחירים העשויים להגיע עד 50% הנחה.

הרשת, לה 40 סניפים ברחבי הארץ השיקה את הקטלוג מיד בתום חג פורים ובעצם הכריזה על תחילת "עונת" חג הפסח, מהתקופות העמוסות ביותר בשנה.

אחת ממטרות השקת הקטלוג היא מתן האפשרות ללקוחות לתכנן את הרכישות בצורה חכמה. כלומר לעשות את הבחירה בבית, להגיע לחנות ומראש לדעת מה לרכוש וכך לחסוך זמן וכסף רב.

כמדי שנה חג הפסח מבשר עבור הישראלים את הצורך ברכישות של מוצרים חדשים לבית בין אם פריטים למטבח, כלי אמבט, נוי ודקורציה, עיצוב הבית ועוד, והרשת היא One Stop Shop עבור הצרכנים אשר יכולים למצוא בחנות גם פריטי עיצוב לבית וגם מתנות לאורחים או למארחים.

תוקף מבצעי חג הפסח הוא עד ה-1.5 וניתן להשיג את המוצרים בכל אחד מסניפי הרשת ברחבי הארץ.

Smoovie. יחצ,
Smoovie/יחצ

סדרת המוצרים של המותג "SMOOVEE" הגיע לעולם לפני כשלוש שנים במטרה לשנות את חוקי המשחק בעולמות המטבח בישראל ובעולם.

המותג הצפוני, שהוקם על ידי דוד טימור וטל טימור-הרוש, אב ובתו במטרה להקל על התחזוקה והניקיון השוטף במטבח הביתי, הגיע כבר לאלפי בתי אב בישראל בשנים האחרונות עם סדרת מוצרים מתחדשת מדי שנה בצבעים וגדלים חדשים.

ה-"SMOOVEE" הינו המצאה ישראלית רשומה פטנט, מוצר חדשני ומהפכני לעולמות המטבח, פשוט ומתבקש אשר מאפשר הזזה קלה ונוחה של מוצרי חשמל (ברי מים, נינג'ה, מכונות קפה ועוד) המונחים על משטחי עבודה במטבח. המשטחים השונים, עשויים מחומרים איכותיים, מגיעים במספר גדלים וצבעים ונעים בצורה שקטה וחלקה ב-360 מעלות.

להשיג באתר המותג.

  • סמובי דגם "EVE" - מותאם למגוון רחב של מכונות קפה קטנות - מבצע לחג הפסח, במקום 149 שקל רק 119 שקל.
  • סמובי דגם "CRISTINA" - מותאם למגוון רחב של מיקסרים ומכונות קפה גדולות. מחיר מיוחד לחג הפסח - במקום 197 שקל רק 178 שקל.
  • מבצע מועדון לקוחות לחג הפסח - הרשמה למועדון הלקוחות האקסקלוסיבי של סמובי ישראל, יזכה את הנרשמים ב-5% הנה כבר מהעסקה הראשונה כולל כפל מבצעים עד סוף חג הפסח (1.5).
  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully