וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אומרים שיהיה פה שמח: מתנות שיגרמו לכם לחייך בחג

Prat living, בית למותגי איכות מרחבי העולם, מציג את קולקציית המתנות המושלמות לאביב 2024. כל מתנה שתבחרו תפתיע, תרגש ותקטוף מחמאות. מוזמנים להתאהב ולבחור גם לעצמכם משהו שיעשה טוב על הלב, יכניס לבית משב רוח רענן של התחדשות

מתנות שעושות שמחה בלב prat living אביב 2024. יחצ,
מתנות שעושות שמחה בלב prat living אביב 2024/יחצ

פריטים מהפנטים עשויים חומרים טבעיים, ממוחזרים היוצרים סביבת חיים הרמונית ומדוייקת. פריטי עיצוב שמייצרים חוויה שמזכירה לכולנו להאט את הקצב, להתחבר מחדש לדברים הקטנים, הפשוטים, היומיומיים בחג ובכל ימות השנה. Prat living, בית למותגי איכות מרחבי העולם, מציג את קולקציית המתנות המושלמות לאביב 2024.

פמוט החל מ-110 שקל  להשיג בחנויות ובאתר prat living. יחצ,
פמוט החל מ-110 שקל להשיג בחנויות ובאתר prat living/יחצ

ואזות, כלי הגשה, ספלי קרמיקה, מתלים מיוחדים, מזוזה מעמילן תירס, ואפילו ערכת יוגה מלאת סטייל. מבשם ביתי ממכר מוצרי life style ו -wellbeing. אסופה ייחודית של פריטים מרחבי העולם שנבחרו בקפידה, תוך הקפדה על ערכים כקיימות, תהליכי עבודה מוסריים, דגש על איכות חומרי גלם ותהליכי עבודה מוקפדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
המתנות של prat living אביב 2024. יחצ,
המתנות של prat living אביב 2024/יחצ
כלי חדש לעציץ Zayl planter עשוי עמילן תירס. Prat living. יחצ,
כלי חדש לעציץ Zayl planter עשוי עמילן תירס. Prat living/יחצ
מזוזה מעמילן תירס בהדפסה תלת ממד PRAT LIVNG. יחצ,
מזוזה מעמילן תירס בהדפסה תלת ממד PRAT LIVNG/יחצ
  • כלי חדש לעציץ Zayl planter - מתוך הקולקציה המודפסת המהפכנית והיפה של שיין!
  • קולקציית הכלים לבית של Sheyn, היא תולדה של כלים וחשיבה אדריכלית המתורגמים ליצירת אביזרים משלימים לבית. סטודיו שיין פועל מוינה אוסטריה וההשפעות וההשראות שלו ליצירה מקורן באדריכלות הדיגיטלית, הזרם המזוהה עם אחת האדריכליות הנודעות והמצליחות בהיסטוריה, הלוא היא זאהה חדיד. אנחנו כל כך אוהבים את שיין כי המוצר שלהם מושתת על כל הערכים המשמעותיים לנו: איכות, חדשנות וקיימות. כל כלי הקולקצייה עשויים 100% PLA שהוא למעשה - עמילן תירס! כל מוצר מודפס מאלפי שכבות במדפסת תלת מימד, ללא שאריות ופסולת בתהליך היצור. הוא טבעי, אקולוגי וניתן למחזור. כל כלי הקולקציה (למעט דגם Bloz) מגיעים עם כלי קיבול פנימי מזכוכית כך שיוכלו להכיל גם פרחים טריים. מחיר 250 שקל.
  • Kitchen roller - כבר לא צריך להסתיר את גליל הנייר הכל כך חיוני אך הלא פוטוגני. מעמד הנייר היפה , האיכותי והמעוצב משלב בטון, עץ אלון ועור במוצר אחד פונקציונלי ויפייפה. עכשיו אפשר למקם את הנייר במקום הבולט ביותר על שולחן האוכל או משטח העבודה. זמין בשחור / אלון טבעי. מחיר: 350 שקל.
  • Cactus - סדרת קנקנים יפהפיה מזכוכית בניפוח. עיצוב גאוני ומלא הומור, מאפשר לנוזל למלא את כל חלקי הקנקן והידית והפיה. החל מ-175 שקל.
  • Nest - נסט הוא המתלה המושלם לקיר הכניסה. מתלה ומיכל אחסון קטן במוצר אחד. מתאים בדיוק לרגע הזה בו נכנסים הביתה, פושטים את הג'קט ומרוקנים את הכיסים ממפתחות, כסף קטן, כרטיסים עד ליציאה הבאה. זמין ב-5 גוונים לבחירה ועשוי מתכת ואלומיניום. מחיר: 340 שקל.
המתנות של prat living אביב 2024. יחצ,
המתנות של prat living אביב 2024/יחצ
Pebble סט תחתיות  עץ tomaya X  prat living - להשיג בחנויות ובאתר פראט ליבינג. פבל זובנקו,
Pebble סט תחתיות עץ tomaya X prat living - להשיג בחנויות ובאתר פראט ליבינג/פבל זובנקו

Pebble - סט תחתיות עץ: שיתוף הפעולה של prat living שלנו עם צוות מעצבים צעיר - tomaya שעיצבו ופיתחו את Pebble סט תחתיות ייחודי בהשראת המרקם הטבעי והשייפ האורגני של חלוקי נחל. הסט עוצב בקפידה ומשלב טכנולוגיות מדויקות ועבודת יד אומן. הנראות הלא שגרתית של התחתיות מבקשת להעניק מופע שונה לשולחן גם בזמן השימוש וגם לאחר השימוש ולפני השימוש הבא כשהן פזורות על השולחן או מסודרות במערום מרתק ויפייפה. הסט היפייפה מגיע במארז יעודי וכולל 4 תחתיות עשויות עץ אלון - 3 בגימור טבעי ואחת בגימור מושחר. זו תהיה מתנה מהממת, לעצמכם או למישהו שאתם ממש ממש אוהבים ומעריך עיצוב מוקפד, חשיבה אחרת וירידה לפרטים. מחיר: 410 שקל.

המתנות של prat living אביב 2024. יחצ,
המתנות של prat living אביב 2024/יחצ
bolge home fragrance  להשיג ב-prat living. יחצ,
bolge home fragrance להשיג ב-prat living/יחצ

bolge home fragrance - המבשם החדש מבית prat living. הניחוח המדויק בחנויות עכשיו בבית שלכם. bølge ימלא את החלל שלכם בגלי ניחוח sea breeze. ניחוח נקי, צלול ואלגנטי של מתיקות עדינה מהולה בעקצוץ חמצמץ לאווירה פרשית ומרוממת רוח, שתגרום לכם להרגיש בחופשה חלומית רחוקה, גם כשאתם בבית. בין מרכיבי הניחוח תווי שושנת העמקים, הדרים, עץ האלגום, פריחה סקנדינבית לבנה ועוד. מחיר: 180 שקל.

nest.  להשיג בחנויות prat living ובאתר. יחצ,
nest. להשיג בחנויות prat living ובאתר/יחצ
המתנות של prat living אביב 2024. יחצ,
המתנות של prat living אביב 2024/יחצ
קערת הגשה קרמיקה forma ב-630 שקל, להשיג בחנויות ובאתר prat living. יחצ,
קערת הגשה קרמיקה forma ב-630 שקל, להשיג בחנויות ובאתר prat living/יחצ
קנקני הגשה prat living. יחצ,
קנקני הגשה prat living/יחצ
קנקני הגשה. יחצ,
קנקני הגשה/יחצ
להשיג בחנויות ובאתר prat living צילום יחצ Lenya -מזרן יוגה חומרים ממוחזרים כותנה ופשתן 590 שקל כרית בולסטר מקצועית החל מ-530 שקל, לבני יוגה 330 שקל. יחצ,
להשיג בחנויות ובאתר prat living צילום יחצ Lenya -מזרן יוגה חומרים ממוחזרים כותנה ופשתן 590 שקל כרית בולסטר מקצועית החל מ-530 שקל, לבני יוגה 330 שקל/יחצ

HUMDAKIN - מותג דני למוצרי לייפסטייל וניקיון לבית

ההשראה של המותג הן מבחינת נראות והן מבחינת ניחוחות הם החופים והיערות של דנמרק וכל מוצרי המותג עם טבעוניים, ללא פראבנים, כימיקליים וצבעים ולא נוסו על בע"ח, מוצרי המותג מיוצרים תחת פיקוח לתנאי עבודה הוגנים ועם המרכיבים האיכותיים והמוקפדים ביותר.

מרכיבי המוצרים הם מרכיבים נורדיים כמו אשחר ים, קמומיל ואדמונית מקומית, מוצרי הטקסטיל עשויים כותנה אורגנית וההשראה לעיצוב שלהם נולדה מטכניקות טקסטיל משנות ה 50. המהות והמשאלה של הומדקין - היא לגרום לצרכן להתאהב עוד קצת בבית שלו ולתרום לתחושה של יוקרה יומיומית, בבית. בין מוצרי המותג שהגיעו לישראל לחנויות העיצוב prat living ניתן למצוא:

Humdakin. יחצ,
Humdakin/יחצ
תיק רחצה של humdakin. יחצ,
תיק רחצה של humdakin/יחצ
מגבות מטבח של Humdakin. יחצ,
מגבות מטבח של Humdakin/יחצ
סבון ידיים של Humdakin. יחצ,
סבון ידיים של Humdakin/יחצ

מקלות ניחוח -מיכל האלגנטי יעטר את המדפים שלכם בעוד הריח נמשך חודשים ומפיץ ניחוח של ניקיון. 270 שקל / 250 מ"ל. נרות ב-3 ניחוחות שונים, מחיר יחידה: 125 שקל.

מגבות ידיים Waffle איכותיות בצבעוניות טבעית ונקיה גודל 80*50 מחיר 130 שקל. סבון ידיים מורכב מתמציות טבעיות של אשחר ים, קמומיל ושמן מקדמיה טיפוח לעור יפה. אשחר הים והקמומיל ידועים בתכונות המרגיעות שלהם. אשחר הים מכיל ויטמין C ו-E, בעלי השפעה מזינה על עור רגיש. קמומיל הוא היפואלרגני ומסייע בריפוי עור מגורה ויבש. 300 מ"ל - מחיר 130 שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • מתנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully