וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך עושים זאת נכון: ביג מרכזי קניות חושפת קונספט של מרחבי עירוב שימושים

ביג מרכזי קניות משיקה את מתחם BIG FASHION בפתח תקווה, פרויקט הדגל של קונספט מתחמי עירוב השימושים בישראל. משתרע על שטח כולל של כ 63 דונם ויכיל כ- 250,000 מ"ר תעסוקה, 65,000 למסחר, 10,000 מ"ר מלונאות ו - 150,000 מ"ר חניונים ב - 3 מפלסים. ומתי צפויה השלמתו?

מתחם BIG FASHION PTV. יחצ,
מתחם BIG FASHION PTV/יחצ

קבוצת ביג מרכזי קניות ממשיכה בתנופת הפיתוח ומתחילה בשיווק של BIG FASHION PTV , אשר בשלב הראשון להקמתו יושקעו למעלה מ - 2 מיליארדשקלים.. המתחם ייבנה בפינת רחוב ז'בוטינסקי - משה דיין בפתח-תקווה, על שטח מפעל קניאל לשעבר, סמוך לתחנת הרכבת הקלה. המתחם הינו פרויקט עירוב שימושים בהיקף נרחב עם כ-65,000 מ"ר מסחר, כ-250,000 מ"ר משרדים וכ-10,000 מ"ר מלונאות ו 150,000 מ"ר של חנייה תת-קרקעית עם כ- 3,000 מקומות חנייה.

מדובר על פרויקט ענק בשטח כולל של כ - 63 דונם שיכלול 3 מגדלי תעסוקה בני 40 קומות, בית מלון ובשלב עתידי במידה ויתאפשר גם שילוב של דיור להשכרה ודיור מוגן, שטחי מסחר, חניון תת קרקעי. את תכנון הפרויקט יוביל משרד האדריכלים הבינלאומי 35L שחתום בין השאר על פרויקטים בינלאומים מוכרים ומצליחים ובהם מרכז הקניות לה מקינייסטה בברצלונה ואצטדיון הברנבאו של ריאל מדריד.לצדו של L35 ישתף פעולה בהובלת הפרויקט, משרדו הישראלי של אדריכל העל הישראלי, אבנר ישר.
מיקומו האסטרטגי של BIG FASHION פתח תקווה מיועד לתת מענה כמרכז בילוי וקניות למאות אלפי בתי אב במרחב העיר פתח תקווה וכן למאות אלפי בתי אב בערים סמוכות הנמצאים ברדיוס של כ 15 ק"מ: גבעת שמואל, רמת גן- גבעתיים, קריית אונו, הוד השרון וחלקים מבני ברק.

מתחם BIG FASHION PTV. יחצ,
מתחם BIG FASHION PTV/יחצ

הקונספט של BIG FASHION פתח תקווה הוא מתחם שהינו מרחב אורבני, פתוח ופסטורלי בו הטבע והנוף פוגשים את הבילוי והקניות במיקום המאוכלס במדינה, המשלב את כל השימושים וההנאות של כל המשפחה, במקום אחד יחד עם תמהיל חנויות מגוון בדגש על מותגים בינלאומיים נחשקים מכל הסוגים, חנויות דגל יוקרתיות, מסעדות שף מובילות, אולמות קולנוע חדשניים ,מתחם באולינג ומרחבי פעילות לכל הגילאים, באוויר הפתוח.

חי גאליס, מנכ"ל קבוצת ביג מרכזי קניות, מציין כיביג ממשיכה בתנופת הפיתוח והצמיחה בארץ ובעולם. בשנה הקרובה נפתח 7 פרויקטים חדשים ונמשיך בבניית הפרויקטים המרשימים הבאים שלנו כשמתחם ביג פאשן פתח תקווה הינו ספינת הדגל הבאה שלנו. המתחם יביא חווית קניה, עבודה ובילוי שאינה מוכרת ברחבי גוש דן והנני בטוח שהלקוחות ישמחו להגיע וליהנות כפי שעושים זאת עד כה ביותר מעשרים מתחמי ביג בכל הארץ מזה הרבה שנים. עוד מציין גאליס: אנו מביאים קונספט חדש, שאינו מוכר במדינת ישראל, קונספט עירוב שימושים בסדר גודל עצום שאין כמותו בישראל. וע"פ התכנון המרשים שבנייתו כבר החלה, אני מאמין שהלקוחות יוכיחו ברגליים שאפשר לחדש גם בתחום המסחר, האבולוציה תתרחש פה כפי שקורה בכל אחד מתחומי החיים, המוצר החדש מייצר חדשנות ותחרות להרגלי הקניות והבילוי הקיימים הפרויקט יכלול את מיטב המותגים שיש בישראל שחלקם כבר הבטיח את נוכחותו בפרויקט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully