וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהשקעה של 5 מיליון שקל: אולם תצוגה של מותג העיצוב הגרמני מושק בראשון לציון

חברת דיוק גלארי מקבוצת דיוק קיבלה את הזיכיון הבלעדי של מותג העיצוב הגרמני KARE DESIGN ומשיקה אולם תצוגה בקונספט חדשני

KARE DESIGN אולם תצוגה חדש משה לוי 11 ראשלצ. תמיר נוי,
KARE DESIGN אולם תצוגה חדש משה לוי 11 ראשלצ/תמיר נוי

חברת "דיוק גלארי" מקבוצת "דיוק" בבעלות משותפת של ארז כהן, ליאור שחר ואבי זק, קיבלה את הזיכיון הבלעדי בישראל למותג ההום דיזיין הגרמני KARE DESIGN.

KARE DESIGN הינו מותג עיצוב בינלאומי הידוע בזכות קו עיצובי ססגוני עד מאוד, המאופיין בעיצוב פריטים עם "נוכחות ואמירה ייחודית" מובהקים ושונים מכל מה שמוכר בתחום. עם קריאטיביות וסטייל, המותג מציע פתרונות עיצוביים שיוסיפו אופי ואווירה מיוחדת לכל חלל בין אם ביתי ובין אם מסחרי.

עלות ההשקעה הינה כ-5 מיליון שקל. המהלך כולל את פתיחתו המחודשת של אולם תצוגה שנפתח בימים אלה, במשכנו החדש בבית UMI ברחוב משה לוי 11 בראשון לציון על שטח של 950 מ"ר. באולם החדש, ניתן להתרשם ממנעד רחב מאוד של קולקציות המותג, המציעות מאות פריטים בעיצובים וצבעים מתוחכמים, החל ממערכות ריהוט, גופי תאורה, מוצרי טקסטיל, אקססוריז, תמונות, שטיחים, חפצי נוי ועוד. עד סוף שנת 2026, צפויים להיפתח בין 2 ל-3 סניפים במיקומים בולטים ברחבי הארץ.

אולם התצוגה החדש מתפרש על חלל עצום המאכלס שתי קומות, במרכזו שביל המגשר בין שני החללים. בקומה העליונה קיימים גלריה וחדר ייעודי עבור אדריכלים ומעצבי פנים. החלל כולו מחולק לאזורים מוגדרים המעוצבים עם שדרות מרכזיות המקלות על ההתמצאות בו. כל אחד מהחדרים מהווה חלון ראווה ססגוני המציג את סיפורה של כל קולקציה, בקשת רחבה של סגנונות ברוח אופי המותג: פופ ארט, רטרו, קולוניאליסטי, נטורליסטי, אותנטי, רוק סטאר ועוד. עיצוב אולם התצוגה מבוסס על תפיסתו העיצובית של המותג: "KARE DESIGN - WE DECORATE THE WORLD".

KARE DESIGN אולם תצוגה חדש משה לוי 11 ראשלצ. תמיר נוי,
KARE DESIGN אולם תצוגה חדש משה לוי 11 ראשלצ/תמיר נוי

ארז כהן, מנכ"ל ובעלים של קבוצת דיוק: "העבודה שלנו היא באיתור המותגים הנחשקים והאיכותיים בעולם. לא כאלה שמזהים טרנדים, אלא כאלה שמייצרים טרנדים - במטרה לספק ללקוחות את האמירה הייחודית, וההולמת ביותר עבורם. הקונספט של 'דיוק גלארי' הוא לגרות את הצרכן הישראלי ולהנגיש עבורו את כל מה ששונה. זה מתחיל ב'קארה דיזיין' ובעוד מותגים מתחום ההום דיזיין. כל מותג שהוא שונה, וכזה שיאפשר לכל אדם למצוא סגנון שהוא אוהב ומתחבר אליו מתוך העולם הזה. כמו בקטגוריית המשקפיים שמהיום הראשון להקמת החברה המוטו היה לחשוב מחוץ למסגרת, מחוץ לקופסא, אנו ממשיכים בכך עם סגמנט נוסף שהקמנו תחת הקבוצה, בקטגוריית ההום דיזיין. 'דיוק' תמיד ניסתה להביא ריינג' של מוצרים ייחודיים בטווח מחירים רחב ולחשוף אותם בפני הצרכן הישראלי".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
KARE DESIGN אולם תצוגה חדש משה לוי 11 ראשלצ. תמיר נוי,
KARE DESIGN אולם תצוגה חדש משה לוי 11 ראשלצ/תמיר נוי

בסיס האם של המותג נמצא בגרמניה. ב-1981 פתחו יורגן רייטר ופיטר שונהופן, סטודנטים למנהל עסקים, חנות קטנה למדפי דיסקים במינכן, שב-1987 הפכה לחנות הראשונה של KARE DESIGN. ב־2004 חלה התפתחות בינלאומית באמצעות הפצה סיטונאית והענקת זכייניות ברחבי העולם. כיום, למותג מעל 110 חנויות בעולם, עם למעלה מ-50 זכיינים ב-60 מדינות. מדי שנה נפתחות כ- 10 חנויות חדשות המתפרסות על פני 900 מ"ר ומעלה (כל אחת).

KARE DESIGN - משה לוי 11, בית UMI ראשל"צ.

  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully