וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצ'ליק השלימה את רכישת פעילות מותג מוצרי החשמל ווירלפול

מדובר בפעילות באירופה, במזרח התיכון ובצפון אפריקה וכולל גם בישראל, יחד עם בעלות על חברות הבת במרוקו ובאיחוד האמירויות

אקין גרזאנלי, סמנכ"ל שיווק ויחסי לקוחות בארצ'ליק. יחצ,
אקין גרזאנלי, סמנכ"ל שיווק ויחסי לקוחות בארצ'ליק/יחצ

ארצ'ליק (Arcelik) יצרנית מותגי Beko,, Grundig ו-Blomberg, מודיעה היום על רכישת פעילות מותג מוצרי החשמל ווירלפול Whirlpoolבאזורי אירופה, המזרח התיכון וצפון אפריקה כולל ישראל ובעלות על חברות הבת במרוקו ובאיחוד האמירויות. באמצעות רכישה זו, ארצ'ליק מחזיקה כעת בישויות של ווירפול באיחוד האמירויות ומרוקו ומנהלת את הפעילות העסקית של Whirlpool במזרח התיכון ובצפון אפריקה ובישראל בפרט.

זכות מהלך זה, משיגה ארצ'ליק אבן דרך משמעותית נוספת במסע הצמיחה שלה תוך שהיא מבססת את מעמדה כספקית עולמית מובילה של מוצרי חשמל ברי קיימא לבית, כחלק מהמחויבות שלה לצמיחה ואספקת מוצרים ושירותים מובילים לצרכנים ולשותפים שלה.

מגוון המותגים שהחברה תציע בעקבות הרכישה הם: ווירלפול (Whirlpool), אריסטון (Ariston), אינדסיט (Indesit), הוט-פויינט (Hotpoint), הוטפויינט אריסטון (Hotpoint-Ariston), Bauknecht באוקנכט ו- Ignisאיגניס. העסקה אינה כוללת את המותגים אינסינקרייטור, KitchenAid ומייטאג מבית ווירלפול Whirlpool ופעילות ווירלפול Whirlpool ואריסטון תישאר מוגבלת לזכיינים באזורים מסוימים.

כזכור לפני מספר שנים פתחה ארצ'ליק העולמית נציגות רשמית בישראל ולאחרונה, כחלק ממהלכים אסטרטגיים גלובליים, הודיעה ארצ'ליק כי תחל לשווק את מוצרי מותג Beko באופן עצמאי לשוק הישראלי.
אקין גרזאנלי, סמנכ"ל שיווק ויחסי לקוחות בארצ'ליק הביע אמון בעסקה ואמר: "אני מתרגש לראות את הצלחת המהלך האסטרטגי שלנו לרכישת פעילויות ווירלפול במזרח התיכון וצפון אפריקה. ארצ'ליק היא חברה גלובלית מובילה בתעשיית מכשירי החשמל לבית שמעסיקה 55,000 עובדים ומפעילה 45 מתקני ייצור. בקרוב, החברה תקים מפעל מתקדם במצרים שניצב בחזית הפעילות ונכון להביא חדשנות ומצוינות לשוק. בחיבור חדש זה, אנחנו מתקרבים למימוש השאיפה שלנו להפוך לחברת מכשירי החשמל הביתיים המובילה באזור. אנחנו מדגישים את המחויבות שלנו לספק מוצרים איכותיים ללקוחות תוך הקפדה על איכות, עמידות וקיימות. אנו נמשיך לשים דגש על רווחת כדור הארץ ותושביו ולהיות ערים לצרכים של הצרכנים, הקהילות והעובדים שלנו ככל שנמשיך לצמוח ולהתפתח באופן בר קיימא".

ב-2 באפריל, הכריזה ארצ'ליק על השלמת הסכם השקעה סופי בין חברת הבת של ארצ'ליק, בקו B.V. ובין חברת הבת של Whirlpool Corporation, Whirlpool EMEA Holdings LL, אשר הביא להקמת בקו אירופה. 75% ממניות בקו אירופה מוחזקות על ידי Beko B.V. ו-25% מוחזקים בידי Whirlpool Corporation. לאחר השלמת שתי אבני דרך משמעותיות אלה, ארצ'ליק תמשיך לשנות את התעשייה תוך הבטחת חדשנות ומתן ערך לצרכנים בכל העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully