וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרנד הפרחוני ממשיך לכבוש את עולם העיצוב

המגמה שהחלה לצוץ בשנות ה-60 עושה קאמבק. מה הסיבה?

MODY. יחצ,
MODY/יחצ

סביר להניח שזוהי המגמה הכי אופטימית שיש, שמכניסה הרבה סטייל ו-FUN לחלל הבית, ואם נביט קצת מסביב נראה את הירוק במלוא תפארתו, לצד הפרחים שצצים להם מכל עבר. המגמה החלה לצוץ בשנות ה-60 ומזוהה בעיקר עם מרד הנעורים. אולם נכון להיום, נדמה כי טרנד זה מעולם לא עזב אותנו והוא מתחדש כל פעם בשל החשיבות שהוא מעניק לבית.

זאת ועוד, מגמת הפרחים אומנם חוזרת אבל מעט בשינוי אדרת, אם בעבר הפרחים היו דומיננטיים ובולטים, הרי שהיום לצידם מככבים גם עיצובים עדינים שמזכירים את הפרח בצניעות ועדנה. הם אינם יוצרים עומס, מוסיפים מגע מיוחד לבית, עם ניחוחות של עונת האביב הבאה עלינו לטובה.

MODY. יחצ,
MODY/יחצ

מחקרים שנערכו מגלים כי שימוש בפריטים צבעוניים ופרחוניים בסביבת החיים הקרובה - בסלון, בחדרי השינה, חדרי רחצה וגם בחללי העבודה - מעלים את המורל וגורמים לאנשים שמביטים בפריטים הפרחוניים לחייך ולשמוח. הצטיידו באיזה פריט עם שילוב, הדפס או טקסטורה פרחונית שיעשה לכם טוב על הלב. אל תשכחו כמובן להוסיף גם את הדבר האמיתי. אין כמו אגרטל שופע פרחים המפיצים ניחוחות נעימים בבית ועושים מצב רוח טוב על הלב.

הדפסי הפרחים על גבי טקסטילים שונים "מלבישים" את הבית בססגוניות מלאת חיים. המגמה השלטת אצל המעצבים היא בצורת הדפסים קטנטנים של פרחי גינה בגוונים בהירים. הבדים אף הם מגוונים ונעים בין בדים יוקרתיים כמו משי וסאטן לבין בדים בשימוש יומיומי כמו כותנה, ופשתן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
MODY. יחצ,
MODY/יחצ

אותם פרחים מגיעים במגוון טקסטורות ולא רק על כפרינט על גבי בדים. ב-MODY מציגים מגוון קולקציות פרחוניות של מותגים איטלקיים. אלו מגיעים כחיפוי על הקיר שמרמז על המגמה הפרחונית, או שמציג בצורה ברורה ונועזת את המגמה, כאשר כל אחד יכול לבחור את המנעד המתאים לו. אותה מגמה נפלאה לא רק לבית, היא נפלאה לחללים מסחריים, מסעדות, בתי קפה, ואפילו משרדים. תכניסו פרחים. בוודאות, עם יעשו לכם ממש טוב על הלב.

  • עוד באותו נושא:
  • פרחים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully