וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לרגל עונת האביב, קבוצת רב-בריח משיקה את קולקציית הגוונים החדשה NATURE COLLECTION

משיקה עם בוא האביב קולקציית גוונים חדשה לדלתות הכניסה לבית, גוונים טבעיים של ירוק פסגות, ירוק מרווה, גרז' ולבן אבן. מגוון דגמים של דלתות כניסה בעיצובים ובגוונים חדשים

עיצוב ותכנון פנים מיה ורונית, באדיבות רב בריח. שירן כרמל,
עיצוב ותכנון פנים מיה ורונית, באדיבות רב בריח/שירן כרמל

עונת האביב כבר מזמן הפכה להיות סמל עבור כולנו. היא מסמלת התחדשות, צבעוניות, שמחה ונועם. הסביבה הטבעית בה אנו חיים מקבלת פנים חדשות, מחליפה את צבעיה, הטבע הופך בהיר וצבעוני, מזמין אותנו לצאת אליו בכל הזדמנות.

קבוצת רב בריח המובילה בשוק הדלתות בישראל, משיקה עם בוא האביב קולקציית גוונים חדשה לדלתות הכניסה לבית, גוונים טבעיים של ירוק פסגות, ירוק מרווה, גרז' ולבן אבן. מגוון דגמים של דלתות כניסה בעיצובים ובגוונים חדשים

אז איך מכניסים את כל הטוב הזה הביתה? עיצוב הבית בסגנון אביבי מכניס לחלל המון קלילות, צבעוניות ועליזות מבלי להוות אתגר קשה מדי. ניתן להוסיף מוטיבים אביביים לחלל הבית, אלו יכולים להיות אלמנטים שכוללים צבעוניות אופיינית של פרחים, עלים וציפורים. למעשה מכניסים את הטבע האביבי לבית אפשר באמצעות צביעה של הקירות לצבעי פסטל השונים, שילוב כריות נוי בחלל הסלון ואף החלפת ידיעות דלתות הפנים לידיות כתכשיט בזהב, ניקל , לבן ועוד או שינוי דלתות פנים למעוצבות בצבע של ירוק מרווה, שמנת וכד'. כל אלו מהווים תוספת קטנה אך מוסיפים כתמי צבע יפהפיים בחלל.

עיצוב נטע גוטמן, באדיבות רב בריח. איציק נקב,
עיצוב נטע גוטמן, באדיבות רב בריח/איציק נקב

בכל הנוגע לצבעוניות, ניתן להוסיף צבעים חזקים ודומיננטיים או שמא צבעים ניטרליים ללא פיגמנט, כך נהיה פחות מוגבלים בשילוב ריהוט ואקססוריז. לצבעים בבית יש חשיבות רבה על האווירה שהם משרים. יש צבעים שיוצרים תחושת רוגע, דרמה, רומנטיות וכו'. ניתן אף לשדרג את דלת הכניסה של הבית ולהחליפה לדלת בצבע ירוק מרווה מה שנותן אווירה של רוגע ומוסיף המון לחלל הבית מבפנים ומבחוץ.

את העיצוב האביבי אפשר לשלב בעדינות בכל סגנון עיצוב שיש לכם בבית, כפרי, מודרני, אקלקטי, סגנון בוהו שיק, או סגנון קלאסי, ויוסיף להם אווירת התחדשות רעננה.

בשביל להשלים את אווירת העיצוב האביבי תמיד מומלץ להוסיף פרחים וענפי עצים פורחים - לא חייבים פרחים אמיתיים, גם תמונות, שטיחונים או כרזות עם דוגמאות פרחוניות יכניסו את האביביות.

הכי חשוב לשמור על פשטות וניקיון לעין למראה קליל , אביבי עדין ורענן.

  • עוד באותו נושא:
  • רב בריח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully