וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פאנלים": המבצעים והפריטים החדשים לבית

ספת באבל של המותג רוש בובאה להשיג בפיטרו הכט. ROCHE BOBOIS,
ספת באבל של המותג רוש בובאה להשיג בפיטרו הכט/ROCHE BOBOIS

"פיטרו הכט" עורכת מכירה חגיגית לימי פסח עם מחירים מיוחדים על הקולקציות השונות ב-15/4-29/4 - 20% הנחה על כל קולקציות המותגים. זה קורה בפיטרו הכט, מדינת היהודים 60, הרצליה פיתוח ומתחם DCITY, מעלה אדומים.

דוגמאות:

  • ספת דגם "בום בום חוץ" של המותג ROCHE BOBOIS - מידה 2 מטר החל מ 32,540 שקל לאחר הנחה
  • באבל של המותג ROCHE BOBOIS מידה 1.90 החל מ 30,000 שקל לאחר הנחה
  • שולחן עגול קוטר 115 ROCHE BOBOIS -החל מ 19,160 שקל לאחר הנחה
  • מיטה של המותג DITRE 200*160 מחיר החל מ-26,900 שקל לאחר הנחה
  • נרות של המותג "ורסאצ'ה הום" מחיר 960 שקל לאחר הנחה
  • אגרטלי דגים של המותג ROCHE BOBOIS מחיר החל מ-1973 שקל לאחר הנחה במגוון גדלים
דה שופ בישרוטל. יחצ,
דה שופ בישרוטל/יחצ

רשת מלונות ישרוטל יוצאת במבצעי פסח על מגוון המוצרים של THE SHOP, רשת חנויות הניחוחות של ישרוטל ומציעה 1+3 חינם. קונים 3 פריטים מהחנות ומקבלים את הפריט הרביעי במתנה. המבצע תקף בחנויות הרשת ברחבי הארץ ובחנות האון ליין, בתוקף מ- 11/4 ועד ל- 18/4.

* המבצע אינו כולל פריטי המותג מולטון בראון, מארזים מאגדים למיניהן, מארזי מתנה THESHOP (הסדרה השחורה), מכשירי בישום, סוללות ואביזרים נלווים. אין כפל מבצעים והנחות. מוצר המתנה הינו המוצר הזול מבין המוצרים.

חבילת חד פעמי לאירוח מושלם בפסח מבית הוסטס, 104.9 שח במקום 126.7 שח, להשיג באתר היבואן אינטרסן www.Intersun.co.il. אפרת אשל,
חבילת חד פעמי לאירוח מושלם בפסח מבית הוסטס, 104.9 שח במקום 126.7 שח, להשיג באתר היבואן אינטרסן www.Intersun.co.il/אפרת אשל

מותג הבית הוסטס מבית חברת אינטרסן המתמחה במוצרי בישול ואפיה, כלים חד פעמיים ואביזרי ניקיון והיגיינה, מציג חבילת אירוח חדשה ומיוחדת לחג הפסח הכוללת את כל הדרוש לאירוח חגיגי של כל בני המשפחה והחברים בערב החג. להשיג באתר היבואן אינטרסן.

אירוח ארוחת ליל הסדר היא משימה לא פשוטה בלשון המעטה. במקום לכתת רגליים בגדי למצוא ולרכוש את כל כלי האוכל וההגשה הרבים הנדרשים ולאחר הארוחה לבזבז זמן רב על שטיפתם, מציע המותג חבילת אירוח מיוחדת לפסח. זו כוללת את כל הדרוש לאירוח חגיגי ובמחיר מבצע משתלם מיוחד. המארז כולל סט צלחות לבנות במגוון גדלים העשויות פלסטיק עמיד ואיכותי במיוחד ומעוטרות בעיטורים כסופים חגיגיים מדגם קריסטל. הסט כולל צלחת ענקית, צלחת גדולה, צלחת בינונית וצלחת מרק, 10 יחידות מכל דגם. בנוסף, סט סכו"ם כסוף מהודר הכולל מזלג, סכין, כף וכפית, 20 יחידות מכל פריט. 40 יחידות של כוסות יהלום משובחות ו-40 יחידות כוסות ליקר קריסטל, מארז גדול של 80 מפיות לבנות ומפת שולחן חד פעמית מהודרת בצבע קרם חגיגי. הכלים בחבילה איכותיים במיוחד וניתן לשטוף אותם כף שיתאימו גם לשימוש רב פעמי. מחיר החבילה כולה: 104.9 שקלים במקום 126.7 שקלים.

הוסטס- להשיג את החבילה בלעדית באתר היבואן אינטרסן

wonder box מארזים לחג. יחצ,
wonder box מארזים לחג/יחצ

מארחים, מתארחים או רוצים לפנק במתנה מושקעת במיוחד את הקרובים שלכם? וונדר בוקס מציגים שני מארזים איכותיים במיוחד לחג עם טאץ' אישי ויוקרתי.

משלוח חינם בתל אביב נתניה והרצליה! בשאר אזורי המרכז בעלות של 29 שקל, תינתן הנחה למזמינים בכמות. טלפון להזמנות 050-3310703. שם משתמש באינסטגרם Wonderbox.il@

המארזים

  • Luxury Wonder Box - מארז פרימיום חגיגי הכולל בתוכו: יין איכותי אדום/לבן של אדיר כרם בן זמרה, מפת שולחן דמוי פשתן גדולה ואיכותית של חברת Cotton Club ,נרות פמוטים לבנים, שקית בד עם אגוזי מלך, מקלות קינמון, הגדה לפסח וגלויה מעוצבת לחג עם ברכה אישית. המחיר 300 שקל כולל מע"מ.
  • Flowers and Wine - מארז חגיגי הכולל בתוכו: יין קטן ישראלי לבן/אדום, עציץ תבלין/פרחים לבחירה, צנצנת פרלינים שוקולד חלב/לבן, הגדה לפסח, שקית בד עם אגוזי מלך, מגיע ארוז בתיק שקוף איכותי בצירוף גלויה מעוצבת לחג עם ברכה אישית. המחיר 160 שקל כולל מע"מ.
לוקה כסאות בר של כתר. יחצ,
לוקה כסאות בר של כתר/יחצ

LUCCA היא סדרת כסאות הבר החדשה מבית כתר שמציעה פתרון מעולה במחיר משתלם לישיבה באי המטבח, בשולחן הבר ובדלפק בבית או במרפסת ובגינה. הכיסאות במראה תעשייתי טרנדי, קלי משקל, עמידים בשמש או בגשם, נערמים, קלים לניקוי ומוצעים במחיר משתלם במיוחד של 99 שקל לכסא בלבד.

הכסאות מגיעים בשלושה גוונים המשתלבים בכל סגנון עיצובי: צהוב חם, תכלת או אפור פחם מטאלי. אם תבחרו בדגם האפור תדעו כי בחרתם נכון לסביבה, מאחר והוא מיוצר מ- 100% חומרים ממוחזרים.
כסא בר LUCCA של כתר, 99 שקל בלבד. ניתן להשיג ברשת חנויות כתר בפריסה ארצית, באתר וברשתות נבחרות ברחבי הארץ.

סניף המשביר. יחצ,
סניף המשביר/יחצ

רשת המשביר יוצאת במבצעי פסח במסגרתם היא מציעה לחברי מועדון ומצטרפים חדשים, 30% הנחה במחלקת הקוסמטיקה, 30% הנחה במחלקת האופנה לקולקציות החדשות, 30% הנחה על מצעים וכלי בית. בנוסף, ייהנו הלקוחות ממגוון מארזים לחג החל ב-129 שקלים וב -50% הנחה על מגוון בשמים.

המבצע תקף בסניפי הרשת ברחבי הארץ. בתוקף מ 7/4 עד - 30/4 או עד גמר המלאי, המוקדם מביניהם.

הבורסה לתכשיטים - מבצע מיוחד. איתן טל,
הבורסה לתכשיטים - מבצע מיוחד/איתן טל

לקראת חג פסח ההולך ומתקרב, רשת הבורסה לתכשיטים יוצאת במבצע חג מיוחד: עד 30% הנחה על קולקציות נבחרות (עד ליום 30.4.24). ניתן להשיג בסניפי הרשת בקניונים ברחבי הארץ או באתר הרשת.

מבצע מתנה בעופר רחובות - קנה-קבל. יחצ,
מבצע מתנה בעופר רחובות - קנה-קבל/יחצ

קניון עופר רחובות, מקבוצת קניוני עופר, יוצא במבצע לקראת חג הפסח, במסגרתו רוכשים במגוון חנויות הקניון ב-349 שקל ומעלה (בסכום מצטבר יומי) ומקבלים במתנה 3 קופסאות זכוכית המתאים להגשה, אחסון מזון, ולחימום .

במסגרת המבצע יש להוריד קוד קופון באפליקציית מיי עופר (My ofer), לגשת עם הקוד וקבלות המקור לעמדת המודיעין בקומה 2 לקבלת המתנה. המבצע ייערך בקניון עופר רחובות בימים א' - ה' מה-14.04.24 עד ה-18.04.24 בין השעות 10:00-20:00 או עד גמר המלאי.

שטיח סוצ'י צמר שטיחים יפים - אחרי הנחה החל מ- 1560 שקל תלוי גודל. יחצ,
שטיח סוצ'י צמר שטיחים יפים - אחרי הנחה החל מ- 1560 שקל תלוי גודל/יחצ

"צמר שטיחים יפים" מרעננת את הבית עם מבצעי פסח, עד 60% על מגוון קולקציות שטיחים. המבצע מתקיים בסניפי הרשת ובאתר.

מארז מוצרים של מעבדות היקארי הכולל קרם ידיים, קרם לחות ומסכת לחות מזינה עם רכיבים פעילים ותיק איפור מהודר, 590 שקל במקום 818 שקל, להשיג בטלפון 077-3445274 www.Hikari.co.il,. יחצ,
מארז מוצרים של מעבדות היקארי הכולל קרם ידיים, קרם לחות ומסכת לחות מזינה עם רכיבים פעילים ותיק איפור מהודר, 590 שקל במקום 818 שקל, להשיג בטלפון 077-3445274 www.Hikari.co.il,/יחצ

מותג הקוסמטיקה המקצועית הישראלי- בינלאומי מעבדות היקארי מציע מתנת פסח במהדורה מוגבלת בצורת מארז חגיגי ומהודר הכולל שלושה תכשירי לחות חדשניים מבית המותג: מסכת פנים עם כוחות על עשירה ברכיבים פעילים חדשניים המאטים את תהליך ההזדקנות, קרם לחות לא סטנדרטי להזנה עמוקה ואמיתית של העור וקרם ידיים קטיפתי. המוצרים מגיעים ארוזים בתיק איפור כסוף ויוקרתי במתנה!

המארז מוצע במהדורה מוגבלת ובמחיר מיוחד ויתאים כמתנה מרגשת ומתחשבת לחג הפסח לו וגם לה. במארז ניתן למצוא שלושה ממוצרי הלחות המובילים מבית המותג. הראשון, מסכת פנים SuperPower המעניקה לחות ומזינה את עור. המסכה מכילה רכיבים פעילים חדשניים שמאטים את תהליך ההזדקנות הטבעי של העור ומעניקה מראה בריא, מבריק ורענן. ייחוד המסכה הוא פעולתה לטווח ארוך. גם לאחר שמוסרת בשטיפה פעולת האנטי אייג'ינג העוצמתית שלה נמשכת. עוד במארז קרם לחות מתקדם להזנה עמוקה של עור הפנים מבחוץ ומבפנים. הקרם מועשר בחומצה היאלורונית ורכיבים פעילים נוספים המעודדים ייצור קולגן ומאפשרים לעור לבנות מחדש מבפנים את המערך שהתדלדל עם השנים. תכשיר שלישי הוא קרם ידיים קטיפתי המועשר בלחות ונספג בקלות שיגן על עור הידיים במזג האוויר המשתנה בעונת המעבר. המארז מוצע במחיר מבצע של 590 שקלים במקום 818 שקלים ומגיע עם תיק איפור כסוף מהודר במתנה. זמין ברכישה טלפונית בלבד.

מעבדות היקארי- לרכישת המארז: 077-3445274 או באתר האונליין.

עצמל'ה סט מצעים דגם טקסט למיטת נוער מחיר 129 שקלים. שחר פליישמן,
עצמל'ה סט מצעים דגם טקסט למיטת נוער מחיר 129 שקלים/שחר פליישמן

לקראת חג הפסח, רשת רהיטי הילדים והנוער עצמל'ה, משיקה קולקציית מצעים מ-100% כותנה למיטת יחיד ולמיטת נוער. הקולקציה המגוונת כוללת 6 דגמים חדשים למיטת נוער ו-3 דגמים חדשים למיטת יחיד , כשכל סט מכיל ציפה, ציפית וסדין. כמו כן, לחובבי כריות הנוי, משיקה עצמל'ה גם 5 דגמים של כריות סוכריה שתואמות למצעים החדשים שהושקו.

מחיר: 119 שקלים לסט מצעים מיטת יחיד, 129 שקל לסט מצעים מיטה וחצי. להשיג בסניפים ובאתר.

התו של רמי לוי. יחצ,
התו של רמי לוי/יחצ

רמי לוי מסתער על שוק תווי השי לקראת חג הפסח ומציג את "התו המלא" שכולל את כל החברות בקבוצת רמי לוי: "רמי לוי שיווק השקמה", "רמי לוי אינטרנט", "רמי לוי שכונה", "רמי לוי שופינג", "סופר קופיקס", "גוד פארם", "וחברת התעופה ישראייר". לצד חברות אלו "התו המלא" כולל עוד כ-100 חברות, רשתות ומותגים מובילים בתחומי אופנה, ילדים, מוצרים לבית, מסעדות, אטרקציות ועוד.

"התו המלא" כולל תווי שי בשווי של 100 עד 1,000 שקל בכרטיס הפלסטיק ותווי שי של עד 1,500 שקל בדיגיטל. על פי בדיקה שנערכה השנה, כ-80% מתווי השי של רמי לוי ממומשים ברשתות המזון של קבוצת רמי לוי וב"רמי לוי שופינג".

רמי לוי :"השימוש בתו המלא של רמי לוי בקניות ברשתות המזון של הקבוצה נותן שווי גדול יותר לקנייה, לאור העובדה שהמחירים ברשתות הקבוצה זולים עד כ-30% לעומת רשתות מזון אחרות. במיוחד היום, לאור יוקר המחיה, הצרכנים מבינים כי התו המלא מעניק להם שווי גדול יותר בבואם לערוך קניות לחג וכי הכסף שלהם באמת שווה יותר בסל הקניות של רמי לוי לעומת תווים אחרים".

קוק אנד בייק. טל טרי,
קוק אנד בייק/טל טרי

רשת המולטי ברנד המובילה בתחום האירוח, הבישול והאפייה COOK AND BAKE בהטבה מיוחדת - עד 60% הנחה לרגל החג.

בכפוף לתקנון, בתוקף עד 30.04.24 או עד גמר המלאי, מינימום 3000 יחידות במלאי ללא כפל הטבות. ניתן להשיג בחנויות ובאתר.

LG. יחצ,
LG/יחצ

LG מכריזה על מבצעי פסח עבור מגוון מוצריה הכולל מכונות כביסה ומסכי טלוויזיה LG OLED. בין המבצעים, ניתן לקבל במתנה את מקרן הקול המתקדם של החברה, LG SC9S, בשווי 2,890 שקל, בכל רכישה של טלוויזיות ה-LG OLED המתקדמות בעולם, LG OLED C3 65 או LG OLED G3 77. בנוסף, גם בעת רכישת מכונת כביסה של החברה, זוכים באספקה של Persil ג'ל למשך חצי שנה במתנה, ובנוסף ניתן להרחיב את האחריות ל-5 שנים בעלות של 199 שקל.

המבצעים על מכונות הכביסה בתוקף עד ה- 30.04.23 ועל מסכי ה- OLED 22.04.24 או עד גמר המלאי. המוצרים זמינים לרכישה בחנויות והמשווקים המורשים.

זגה פינות אוכל- שולחן הרקולס גוון אגוז HPL - רק 13,770 שקל במקום 17,270. סטודיו גולן,
זגה פינות אוכל- שולחן הרקולס גוון אגוז HPL - רק 13,770 שקל במקום 17,270/סטודיו גולן

לרגל חג הפסח רשת ZAGA (זגה)- פינות אוכל, המתמחה בעיצוב פינות אוכל פרקטיות ומודולריות, מציעה קולקציה של שולחנות אוכל נפתחים, שניתן לארח סביבם עד כ-30 איש.

הליין לפסח מבוסס על מערכות מתוחכמות ומציע מגוון פתרונות הרחבה ייחודים, אשר מותאמים לצורכי הבית לחללים קטנים ולחללים גדולים. מדובר בשולחנות חדשים עם נוכחות עוצמתית והרחבות באורך של עד 4 מטר, מתאימים לכל קו עיצובי ובקשת רחבה של גוונים, ביניהם: שחור אבץ, עץ טבעי, אגוז אמריקאי ו- HPL בטון וטבעי.

  • שולחן הרקולס- שולחן מלבני קלאסי עם רגלי מתכת, יציב, נפתח ב 8 שלבים ומרשים ביציבותו ובקלות הפתיחה שלו. ניתן לארח סביב שולחן האוכל עד כ-30 סועדים. מחיר מבצע: ב 20% הנחה - החל מ-13,770 שקל ( במקום החל מ 17,270 שקל)
  • שולחן אובלי -מיסיסיפי- השולחן בעל הפלטה האובלית יכול להוסיף טוויסט עיצובי גמיש, חכם ואלגנטי לחללים שקו העיצוב שלהם הוא נקי וישר. נפתח ב 4 שלבים וניתן לארח סביבו עד 16 איש. מחיר מבצע אחרי הנחת 20% - החל מ7,670 שקל (במקום 9670 שקל)
  • שולחן טיטאניק - שולחן מלבני בעיצוב קלאסי מרשים שנפתח בששה שלבים. בעל יציבות מקסימלית וההרחבות קלות מאוד לפתיחה. ניתן לארח סביב שולחן האוכל עד כ-24 סועדים. מחיר מבצע ב 20% הנחה -החל מ 12,850 שקל ( במקום החל מ 16,070 שקל)
מתנות ב-20 שקל בקניוני עופר. יחצ,
מתנות ב-20 שקל בקניוני עופר/יחצ

לרגל חג הפסח, יוצאת רשת קניוני עופר במבצע מאות מתנות שוות ב- 20 שקל בלבד, שיערך ב - 17 קניונים ברחבי הארץ. במסגרת המבצע ניתן למצוא מגוון רחב של מתנות המיועדות לכל המשפחה, הכולל פריטי אופנה, כלי בית, מוצרי מטבח, הנעלה, תיקים, מוצרי קוסמטיקה, טיפוח, בישום, משחקים, צעצועים, ספרים, אביזרי אופנה, מוצרי מזון ועוד.

דוגמאות למתנות ב 20 שקל בלבד: ברשת לי קופר - בושם במגוון ניחוחות, ברשת אפריל - 2 לקים, ברשת אופטיקה הלפרין - משקפי שמש ילדים, ברשת סקטצ'רס - בוקסר ספורט, בנעלי נמרוד - כפכפי ים, ברשת הום סטייל - מארז מגבות, או סדין זוגי כותנה, או מפות אוכל או שטחון סף, ביולו - עכבר אלחוטי בצבע/ מנומר, ברשת ואהבת - מגש חלות זכוכית, או זוג פמוטי קריסטל מהודרים, או 3 הגדות מהודרות, או כיסוי למצות מסאטן, או קערה מהודרת לפסח, ברשת ורדינון - מארז מגבות מטבח בשלושה צבעים, או סט מגבות, או כרית שינה ברשת נעמן - תבנית מרובעת עם מכסה או תבנית אינגליש קייק או טרמוס 1 ליטר, ברשת ללין - קרם גוף בשפופרת ברשת קיווי - מגוון פריטי קיץ לילדים, ברשת הונגימן - מגוון פריטי קיץ לילדים במגה ספורט-מארז שלישיית גרביים של המותג דיאדורה, ברשת קרייזי ליין - צעיף אופנתי.

מתנות נוספות ב- 20 שקל: ברשת איב רושה - קרם ידיים או תחליב גוף, שפתון ליצ'י, או מפיצי ריח. ברשת תיק התיקים - פאוץ' נשים במבחר צבעים , או תיק צד נשים, או ארנקי נשים, ברשת סטימצקי - ספר פרוזה, או ספר ילדים, ברשת גרג - שייק פירות, ברשת רוני קאהן - עגילי חישוק, ברשת סולתם - סט סכינים, או תבניות, ברשת ריקושט - תיק צידנית אישי ועוד וועד מתנות ב - 20 שקל בלבד.

המבצע יערך לשבועיים ימים, החל מה 7.4.2024 עד ה22.4.2024 ב- 17 קניונים מקניוני הרשת ברחבי הארץ: קניון עופר נהריה, עופר סנטר נוף הגליל, חוצות המפרץ אאוטלט, עופר הקריון - קריות, עופר גרנד קניון - חיפה, עופר חדרה, עופר השרון - נתניה, עופר הקניון הגדול - פ"ת, עופר סירקין -פ"ת, עופר מרום - רמת גן, עופר הגבעה - גבעת שמואל, עופר קניותר - נס ציונה, עופר רחובות, עופר בילו סנטר אאוטלט, עופר אדומים - מעלה אדומים, קניון עופר הראל, עופר גרנד קניון - באר שבע.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully