וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנטזיה בעץ: בכל אחד מאיתנו חבוי אמן

לכל אדם יש חזון שאותו הוא רוצה להגשים. הנגריה הוותיקה הזאת יכולה לעזור לכם לעשות את זה

פנטזיות בעץ. יחצ,
פנטזיות בעץ/יחצ

"אנשים בתוכם הם אותם הילדים שהיו ויהיו - כולם הם היוצרים של רעיונות ללא כללים, ואומנותם היא אמנותם, סביבתם הרכה". כך מאמין שי גורל, אמן עץ ונגר מזה 15 שנים, בעלים של נגריית הבוטיק "פנטזיות בעץ". אביו, אשר גורל, היה נגר מקצועי ומיומן כל חייו והקים נגריה בשם "פנטזיות בעץ" - הפועלת מזה 28 שנים בשכונת מונטיפיורי הקסומה שבתל אביב.

היום שי ממשיך את דרכו ושומר על שמה הטוב של הנגרייה. הוא מאוד אוהב את עבודתו ורוצה לחלוק אותה עם אנשים. הוא מאמין שליצירה אין גבולות, ושלכל אדם יש פנטזיה שהוא יכול לעזור לו ליצור, בדיוק, כפי שדמיין ובתכנון מחושב לפרטים. שי מדמיין עם הלקוח ומלווה אותו בשרטוט תכנית, בונה ומעצב את העץ. כל תוספת, ציור או שינוי מקובלים! והאפשרויות בלתי מוגבלות! אפשר להיעזר בקטלוג המוצרים הקיימים בגלריה של "פנטזיות בעץ" ואף מתוך דמיון בלבד.

פנטזיות בעץ. יחצ,
פנטזיות בעץ/יחצ

סדנאות "פנטזיות בעץ" מצויינות גם עבור אלו שהנגרות תמיד היתה חלק ממי שהם ורוצים לקחת את התשוקה הזו צעד אחד קדימה, וגם לאותם אנשים שרוצים להתנסות בסדנא פחות מחייבת כסוג של תרפיה, ריפוי בעיסוק.

לדברי שי גורל: "אנשים מגיעים לסדנא ומופתעים מהיכולות שלהם. כל אחד יוצא מכאן עם משהו, בין אם זה מדף תבלינים, מדף בקבוקי יין, מתלה למפתחות, מתלים, מעמדים לתמונות ועוד. התוצר הוא חלק מהעניין, אבל התהליך הוא ללא ספק העיקר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
פנטזיות בעץ. יחצ,
פנטזיות בעץ/יחצ

עוד מסביר גורל, כי "אנו גם מציעים סדנאות זוגיות ואישיות, שמספקות זמן איכות, וממלאות באנרגיות. בכמה שעות בלבד אנשים מגלים כישרון חדש שמעשיר את עיצוב הבית, ומאפשר לעשות עוד משהו ביחד".

מחיר סדנא זוגית 490 שקל (במקום 660 שקל) לרוכשים שובר בין ה-7-11 באפריל, ואלו ניתנים למימוש גם אחרי. אם חשבתם על מתנה מקורית לפסח.

  • עוד באותו נושא:
  • עץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully