וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את המקום שנותן טיפולי שלווה והעצמה בעיצוב שמימי

איך מצליחים להגיע לנפש באמצעות טכנולוגיה ועיצוב? הכירו את באר חיים, המקום שייגע בקצה הנשמה שלכם

קפסולה לבנה בבאר חיים רמת החייל. באר חיים,
קפסולה לבנה בבאר חיים רמת החייל/באר חיים

ה-7.10 הביא להקמתו של מרכז ייחודי, המעניק טיפולים המשלבים ביחד NLP,מיינדפולנס וטכנולוגיה חדשנית על גלי אלפא וגאמה, ברמת החייל , תל אביב.

בבאר חיים הטכנולוגיה והעיצוב מתמזגים יחדיו לשפה עכשווית ונוגעת כדי להביא את הפוטנציאל המלא של האדם. זאת כדי להעניק את החוויה הטוטאלית.

חלק מהטיפולים נערכים בתוך קפסולות לבנות או שחורות , מעין תאים קטנים אישיים, מעוצבים ומתייחסים לכל פרט ואלמנט המצוי בתוכם.

מנורות עץ בתנועה באר חיים. יחצ,
מנורות עץ בתנועה באר חיים/יחצ

בעזרת מחקרים מובילים בתחום הנוירוסיינס והפסיכולוגיה , החזותיות הובהר מעל לכל ספק שהעצוב והנראות צריך להיות חלק מהחוויה המעצימה , מרגיעה ומחזקת.

המחקרים עליהם התבססו בעת עיצוב המקום הצביעו נחרצות שהסביבה הפיזית שבה אנו נמצאים משפיעה עמוקות על המצב הנפשי והרגשי.

לכן, בעת עיצוב למשל של המבואה לקפסולות בטכנולוגיית brainvibrs ובקפסולות עצמן חשוב היה לשלב אלמנטים בגוונים טבעיים, מחווה לטבע , תאורה מתכוננת ומרחבים שמעודדים שקט פנימי וריכוז. המנורות הינן מנורות עץ כמעין ספירלות הנעות במרחב ויוצרות תחושה של הנעה ותנועה.

העיצוב החזותי מבוסס על פשטות, איזון ושלווה , בהשראות פילוסופיות המדגישות את הקשר של האדם, לטבע. נעשה שימוש באבנים, מים, חול, וצמחיה כשכל אחד נבחר בקפידה כדי לייצור תחושה של הרמוניה ואיזון.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
נרות לרוגע מרכז באר חיים. באר חיים,
נרות לרוגע מרכז באר חיים/באר חיים

המים יכולים להיות זורמים או רדומים ומסמלים את הרגיעה או השיטפון בחיים, בעוד שהחול הלבן והרך מסודר לעיתים בדפוסים המזכירים גלי מים , דבר שמזמן מחשבה על זמניות והתחדשות.

מעצם מיקומם של החול הלבן בקפסולה לצד כורסאות לבנות ורכות נוצרת דינמיקה מרגיעה כבר מרגע הכניסה לקפסולה. המראה ביחד עם הסאונד והויז'ואל מזמן כניסה לתוך מסע פנימי וחוויה רוחנית שמימית.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully