וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידענו שהשחור עושה קאמבק, אבל למטבח?

אחד הטרנדים המדוברים השנה הם פריטי עיצוב בצבע השחור היוקרתי והמוקפד. עכשיו, השחור האלגנטי מגיע גם ללב ליבו של הבית - המטבח. איך עושים את זה נכון? כל הטיפים בכתבה הבאה

קולקציית Matt Black , AEG קבוצת מיניליין. יחצ,
קולקציית Matt Black , AEG קבוצת מיניליין/יחצ

בשנים האחרונות הצבע השחור חוזר אלינו במגוון שילובים וסגנונות עיצוביים אופנתיים, כשהנפוץ ביותר הוא הסגנון המודרני, המוקפד, המשלב נגיעות תעשייתיות יחד עם עיצוב פרקטי ולא מתאמץ ועם זאת נעים ויוקרתי.

מי מאיתנו המעצבים מחדש את המטבח, נוטים לחשוש לעיתים לשלב את הצבע השחור, אך החיים אינם מגיעים רק בלבן - וכדאי להעז, השחור הוא ללא ספק הדבר החם הבא.

לב הבית הלא הוא המטבח, הוא בדיוק המקום שעלינו לעצב בקפידה כדי לתת את הטון המתאים לעיצוב כל החללים. רגע לפני שאתם מתחילים לעצב את הבית, כדאי להכיר את הפריטים שישדרגו את המטבח ויהפכו אותו לנעים, מוקפד ובעיקר אלגנטי.

אפייה מלאה בסטייל

הצבע השחור ניתן לשילוב במגוון גוונים, כאשר הטרנד החם ביותר הוא השחור המט. הגוון משתלב היטב במגוון סגנונות ומעניק לחלל עיצוב על זמני. גימור שחור מט הוא טרנד חם בעולם העיצוב העילי ורכבי היוקרה, וכעת הוא מגיע גם לעיצוב המטבח. גימור המט מתאים היטב לאביזרי המטבח, הוא לא מוכתם, נשאר נקי מטביעות אצבע וקל מאוד לניקוי.

קולקציית Matt Black , AEG תנורCOMPACT  45 ס"מ משולב מיקרוגל אפיה טורבו, מחיר מומלץ לצרכן 10,640 שקלב. יחצ,
קולקציית Matt Black , AEG תנורCOMPACT 45 ס"מ משולב מיקרוגל אפיה טורבו, מחיר מומלץ לצרכן 10,640 שקלב/יחצ

ככה פותחים את הבוקר

הכנת הקפה היא חלק בלתי נפרד משגרת הבוקר של כל אחד מאיתנו. הקפה הוא הרבה מעבר למשקה חם ויש בו טקסיות של ממש. היום, כבר אין צורך להתפשר על איכות וטעם, מכונת קפה איכותית היא ממש לא מילה גסה, ואם כבר רוכשים אחת כזו כדאי שהיא תהיה יוקרתית ומעוצבת.

מכונת קפה אינטגרלית בצבע שחור מט ללא ספק תשדרג את מראה המטבח וגם תעניק חוויה מהנה במיוחד לקפה של הבוקר.

קולקציית Matt Black , AEG מכונת אספרסו אינטגרלית, מחיר מומלץ לצרכן 22,490 שקל. יחצ,
קולקציית Matt Black , AEG מכונת אספרסו אינטגרלית, מחיר מומלץ לצרכן 22,490 שקל/יחצ

שטיח זה כל הקסם

גם כאן ניתן לשלב סוגים שונים של שטיחים במגוון של סגנונות אריגה, צללים וצורות המכניסים לחלל עומק וניגוד דרמטי לצד אלגנטיות ויוקרה. שילוב של מינוני צבע בגווני שחור ולבן על רקע אפור מעניקות את הטאץ המדויק. צפיפות של 2 מיליון חוטים למ"ר עם הרכב ויסקוזה טבעית המעניקה את המגע הרך והמלטף לחלל. השטיח מעניק אפקט של תלת ממד שיקפיץ את עיצוב המטבח ויחד עם זאת יקלו על ניקוי ותחזוקה.

שטיחי כרמל שטיח פינלנד מחיר לצרכן החל מ-2709 שקל. מנחם עוז,
שטיחי כרמל שטיח פינלנד מחיר לצרכן החל מ-2709 שקל/מנחם עוז

שילובים זה שם המשחק: אקססוריז

בואו נודה באמת, עיצוב המטבח יכול להיות מוקפד למשעי, אבל עציץ פלסטיק זול עשוי לגרום לכל החלל לאבד מהיוקרתיות והאלגנטיות שלו. זו הסיבה שחשוב לאמץ אקססוריז יוקרתיים שמעשירים כל פינה.

SABON_ קולקציית Starlight Bouquet, מפיץ ריח 450 מ"ל, מחיר 259 שקל. רונן מנגן,
SABON_ קולקציית Starlight Bouquet, מפיץ ריח 450 מ"ל, מחיר 259 שקל/רונן מנגן

כך למשל, מפיץ ריח גדול ומעוצב המושך את העין ומעשיר את האווירה בניחוח משכר, מאפשר לנו להשלים את העיצוב השחור עם טאצ' של מפיץ ריח ריחני וארומטי.

  • עוד באותו נושא:
  • שחור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully