וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה הזמן להתאוורר: מאווררי תקרה הפכו למצרך נחוץ בכל בית. זו הסיבה

כמעט כל תקרה מאובזרת במאוורר, ולא רק בשל הצורך לקרר. בני כוהנר מאלפינה תאורה: "בריזה נעימה וגם חיסכון באנרגיה"

זמן לרומנטיקה. אלפינה תאורה. יחצ,
זמן לרומנטיקה. אלפינה תאורה/יחצ

תביטו למעלה. כמעט כל תקרה מאובזרת היום במאוורר. האלמנט הכי נינוח וקליל, ויחד עם זאת גם מהותי בכל בית בישראל. אמנם החום הגדול עוד לפנינו, אבל בהחלט אפשר כבר לטבול בים, ולהחליף את שמיכת הפוך באחרת קלילה יותר, ולהנעים את האוויר עם מאוורר.

לדברי בני כוהנר, יועץ בחברת אלפינה תאורה, "במדינה שטופת שמש כמו שלנו, ישנו פלח אוכלוסייה לא קטן שפשוט לא יכול לשהות לאורך כל שעות היממה עם מזגן דלוק. המאוורר הוא אופציה נעימה ומדוייקת עבורו. זאת, לצד שעות הערב הפחות חמות, בהן המאוורר מהווה אלטרנטיבה מצויינת עם בריזה נעימה, ובל נשכח את החסכון המשמעותי באנרגיה".

עיצוב מירב סואד, באדיבות אלפינה תאורה. בן רוטשטיין,
עיצוב מירב סואד, באדיבות אלפינה תאורה/בן רוטשטיין

באלפינה תאורה מציגים את הדור החדש של המאווררים, המגיעים בשלל גימורים וחומרים, והחשוב ביותר מתהדרים במנועים חדשים ומתקדמים, הנקראים DC שהופכים את פעולת האוורור לשקטה במיוחד וחסכונית באנרגיה.

עוד מיוחד במאווררי DC מבית אלפינה תאורה הוא היותם אידיאלים גם לחורף , מאחר וניתן לבצע באמצעותם רק סירקולציה, ללא קירור, שתורמת לאוויר.

גופי התאורה שמגיעים עם המאווררים, בהחלט מספיקים להארת החלל, ניתנים לעמעום ולשליטה בשלט רחוק. המאווררים מהווים פתרון מעולה וחסכוני לחללי השינה, חללים ציבוריים וחללי חוץ כמו מרפסות או גינות.

באלפינה תאורה ניתן להשיג מגוון רב של מאווררים. לרגל האביב יוצאת החברה במבצע - 25% הנחה על מאווררי הפרימיום, ובנוסף כל הרוכש מעל 5000 שקל מקבל במתנה מאוורר דגם KYLE.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully