וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהר יותר, מדויק יותר, טעים יותר: הטכנולוגיה במטבח מפשטת את הבישול גם עבור הבשלן המתחיל

בעידן שבו הגבולות בין מסעדות גורמה לבישול הביתי נמחקים, המטבח המודרני פותח בפנינו אפשרויות בלתי מוגבלות. עם גישה לשיטות בישול מתקדמות שפעם נחשבו לנחלתם של שפים בכירים בלבד, כיום כל אחד יכול לקחת חלק במהפכה הקולינרית הזו

ניגא שף FOR HOME. אלעד גונן,
בחוץ, בבית - המטבחים הופכים לנגישים יותר עבור כולם. מטבח של ניגא שף FOR HOME/אלעד גונן

בעידן שבו הגבולות בין מסעדות גורמה לבישול הביתי נמחקים, המטבח המודרני פותח בפנינו אפשרויות בלתי מוגבלות. עם גישה לשיטות בישול מתקדמות שפעם נחשבו לנחלתם של שפים בכירים בלבד, כיום כל אחד יכול לקחת חלק במהפכה הקולינרית הזו, מהנוחות של מטבח ביתו. מכשירים מתקדמים המגיעים עם סט יכולות רחב, מפשטים את הבישול ומאפשרים גם לבשלן החובב - להכין בהצלחה מנות מתוחכמות- מסטייק שנצלה עד לקבלת המיארד (קרמול הבשר), דרך פיצה איטלקית ועד לאוכל יפני מסורתי.

סדרות כיריים חדשות עם פטנט נעילה ומשטח מהפכני שיחסוך שעות ניקיון

הכיריים חסינות לשריטות בזכות טכנולוגיית התזת חול. ישראל כהן,
הכיריים חסינות לשריטות בזכות טכנולוגיית התזת חול/ישראל כהן

מותגי החשמל מציגים סדרות כיריים חדשות עם פטנט נעילה Pin lock, המבטיח יציבות ובטיחות משופרת במהלך הבישול. הכיריים מאובזרות במשטח עמיד במיוחד שעבר ציפוי התזת חול, מה שמעניק להן עמידות גבוהה נגד שריטות ופגמים, ומאפשר שמירה על מראה חדש לאורך זמן.

הסדרה החדשות מגיעה בגדלים של 60 ו-75 ס"מ, בצבעים שחור ולבן מט, ומתאימות באופן מושלם לכל מטבח מודרני. כמו כן ישנם דגמים בגודל 75 ס"מ שתוכננו להתאמה נוחה גם לפתח שיש סטנדרטי של 60 ס"מ, מה שמאפשר התקנה פשוטה ומהירה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

תנור שמלווה את הבשלן

הפופולריות הגוברת של בישול ביתי הובילה את המותגים לפתח תנורים שהופכים את הבישול לנגיש יותר גם עבור הבשלן המתחיל, זאת לצד מקסום המקצועיות עבור הבשלן הביתי המנוסה.

חלק מן התנורים מאפשרים לטבחים לבחור מתוך מסד נתונים של פונקציות שף ותוכניות בישול אוטומטיות. הטבח בוחר את התוכנית המותאמת למנה (דגים, ירקות, בשר, עוגה וכו'), מזין את משקל המנה ורמת העשייה הרצויה, והתנור מכוון אוטומטית את הטמפרטורה הנדרשת ומתזמן את כניסת המנה והוצאתה עם התראות בכל שלב.

המרווח לטעויות מצטמצם

משוקולד ש"נשרף" ועד לבשר שלא מגיע למידת עשייה מספקת השימוש בכיריים יכול להיות מתסכל עבור בשלן לא מנוסה. בהתאם לכך, אחת מן המגמות הטכנולוגיות הבולטות כיום הוא השימוש בכיריים אינדוקציה המשלבות יתרונות של חימום מהיר ויעיל עם שליטה דקה ומדויקת של הלהבה. מעבר על כך, חלק מן הכיריים כוללות תוכניות בישול אוטומטיות, כמו למשל המסה, טיגון עמוק, צליית בשרים וכו', מה שמאפשר לכל אדם לבשל בקלות גם בלי ניסיון רחב במטבח.

בנוסף הדגמים החדשים כוללים מערכות מסוג Slide cooking המאפשרות: בישול על אש גבוהה בחלק הקדמי של הכיריים, בינונית במרכז ושמירה על חום המנה בשורת הכיריים האחורית.

מקסימום אפשרויות במכשיר אחד

לקצוץ סלט על הכיריים - מסתבר שזה אפשרי. סטודיו קופרבוש,
לקצוץ סלט על הכיריים - מסתבר שזה אפשרי/סטודיו קופרבוש

מגוון רחב של סגנונות בישול, מצריך מהכיריים מגוון רחב של יכולות. התשובה של מותגי החשמל הן כיריים מודולריות. מדובר בכיריים המאפשרות למשתמש להתאים אישית את אזורי הבישול לפי העדפתו, בין אם זה לבישול בסגנון טפניאקי פלאנצ'ה או כיריים אינדוקציה רגילות. כך מתבצע איחוד מכשירים ויכולות לתוך מכשיר אחד חכם - הכיריים.

במקביל, חלק מהכיריים הולכות צעד אחד קדימה עם מקסום שטח המטבח והופכות את הכיריים למשטח עבודה לכל דבר. כזה שבזמן שהכיריים כבויות, ניתן ללוש עליו בצק, לחתוך עליו סלט או להניח עליו את הקניות.

תנור פיצה

בשנים האחרונות מופיעים בשוק תנורי פיצה מקצועיים המציעים את כלל הפונקציות המתקדמות של תנור סטנדרטי ולצידן פונקציית פיצה (עם יכולת חימום מעל 300 מעלות)אשר אופה את בצק הפיצה ברמת דיוק גבוהה של ליצירת קראסט קריספי בחלקה החיצוני של הפיצה תוך שמירה על בצק רך ואוורירי בחלקה הפנימי. אם בכל זאת הבשלן מעוניין להכין פיצה מהירה ומוכנה מראש, לתנורים יש גם פונקציית הכנת פיצה קפואה באופן שחוסך הפשרה מראש ומאפשר הכנסה ישירה מן המקפיא לתנור, והכנה מהירה של פיצה תוך 3 דקות.

צלייה של 700 מעלות בתנור, בדיוק כמו על המנגל בלי עשן ולכלוך

גריל ביתי. סטודיו טקה,
גריל ביתי/סטודיו טקה

לאחרונה, מוצגים בשוק תנורים אשר מסוגלים להגיע לחום של 700 מעלות, ובכך להשיג את תגובת מייארד הנחשקת - קרמול השכבה החיצונית של הנתח, תוך שמירה על הפנים נימוח ועסיסי, בתנאים ביתיים. תנורים מסוג פותחו פותח במטרה להנגיש לכולם את החוויה של אכילת בשר איכותי, והם מצוידים בפונקציות שמקלות את ההכנה, הבשלן בוחר את סוג הבשר ומידת ההכנה הרצויה, והתנור כבר יידע להתריע לבד מתי להכניס את הבשר, מתי להפוך ומתי להוציא ולהגיש.

תנורים עבור חובבי הבישול הבריא

תפיסת התנור במטבח המודרני עוברת מהפך השנה עם השקת תנורי בריאות מולטי-פונקציונליים, המשלבים טכנולוגיות מתקדמות ומגוון רחב של פונקציות בריאות במכשיר אחד.

מותגי החשמל מציגים תנורים הכוללים גם פונקציות לבישול וטיגון (ללא שמן )באוויר חם או פונקציה לבישול באדים. חלק מהתנורים משלבים גם עם פונקציית אפיית פיצה.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully