וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: כרבע מהישראלים מתכננים לרכוש מוצרי חשמל לקראת החג

עוד עולה מהסקר כי השיקול העיקרי בבחירת המוצר החשמלי הוא מחיר, מבצעים והנחות מהווים פקטור משמעותי ברכישת מוצרי חשמל לפני החג ולמעלה מ-25% ירכשו מוצרי חשמל באמצעות תווי קנייה

BEKO. יחצ,
BEKO/יחצ

סקר חדש שנערך לקראת חג הפסח הקרוב על ידי מכון המחקר רושינק עבור מותג מכשירי החשמל הבינלאומי Beko, מגלה כי רבע מהישראלים מתכננים לרכוש מכשירי חשמל ויותר מרבע מהם מתכננים לשלם באמצעות תווי קניה. הסקר בדק עוד מהם השיקולים המרכזיים ברכישת מוצרי חשמל, איפה הישראלים מתכננים לרכוש את מוצרי החשמל, האם באונליין, ברשתות הגדולות, או דווקא בחנויות הפרטיות, וגם - כמה ישראלים צמצמו את השימוש במוצרי חשמל בעקבות עליית מחירי החשמל בחודשים האחרונים?

כמה ישראלים ירכשו מוצרי חשמל לקראת הפסח? על פי הסקר, כרבע מהמשיבים דיווחו על כוונה לקנות מכשירי חשמל לקראת חג הפסח הקרוב, כאשר 14% מהם השיבו שהסיבה העיקרית היא המבצעים וההנחות שמתקיימים סביב החג.

מהם השיקולים העיקריים של הישראלים בבחירת מוצר חשמלי? נתוני הסקר מעלים כי 77% מהנשאלים העידו כי השיקול העיקרי בבחירת מוצר חשמלי הוא מחיר אטרקטיבי, 66% השיבו כי מותג אמין הוא השיקול העיקרי בבואם לבחור מוצר חשמלי, 53% ציינו כי שירות ואחריות משפיענים על החלטתם בבחירת המוצר החשמלי אותו ירכשו, 37% השיבו כי צריכת חשמל נמוכה היא שיקול עיקרי עבורם, עבור 26% מהישראלים השיקול העיקרי בבחירת מוצר חשמלי הן פונקציות וטכנולוגיה מתקדמת ו-23% מעידים כי עיצוב ונראות המוצר מהווים שיקול מרכזי.

השיקולים ברכישת מוצרי חשמל לבית. יחצ,
השיקולים ברכישת מוצרי חשמל לבית/יחצ

מה מוצרי החשמל שהישראלים ירכשו בפסח הקרוב? כאמור, ישראלים רבים מתכוונים לנצל את ההנחות ומבצעי החג כדי להחליף ולהתחדש במוצרי חשמל חדשים. איזה מוצרי חשמל הישראלים מתכננים לרכוש לקראת הפסח? 25% מתכוונים לרכוש מקרר חדש, 20% ירכשו תנור אפייה, 19% יתחדשו בטלוויזיה, 18% ירכשו מכונת כביסה, 14% יקנו מייבש כביסה, 12% מדיח כלים,12% ירעננו את המטבח בכיריים חדשות ו-35% מהמשיבים מתכננים לרכוש מוצר חשמלי קטן. כ-27% ירכשו מוצרי חשמל באמצעות תווי קנייה.

אחד הנתונים היותר מסקרנים שעולים מהסקר הוא כי כ-27% מהישראלים שמתכננים לרכוש מכשירי חשמל בפסח הקרוב, יעדיפו לשלם בעבורם באמצעות תווי קניה. 17% מהנשאלים ענו שירכשו מוצרי חשמל באמצעות שילוב של תווי קנייה וכרטיס אשראי ו-5% ישלבו תווי קנייה וכסף מזומן.

בעקבות עליית מחירי החשמל, כ-18% מהישראלים הפעילו פחות מכשירי חשמל בבית. 18% מהנשאלים העידו כי עליית מחירי החשמל גרמה להם להפעיל פחות את מכשירי החשמל בבית. מחירי החשמל בישראל עלו לאחרונה ב- 2.6% וזו בהחלט סיבה מספיק טובה לרתום את כל בני הבית לחיסכון בהוצאות חשבון החשמל. עוד מעלה הסקר כי יותר תושבי פריפריה (21%) ובעלי הכנסה מתחת לממוצע (21%) העידו כי הם מפעילים פחות מוצרי חשמל בבית, בעקבות עליית מחירי החשמל.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
האם הפעלתם פחות את מכשירי החשמל?. יחצ,
האם הפעלתם פחות את מכשירי החשמל?/יחצ

קניות באונליין הן עניין סובייקטיבי. לחלקנו זה פתרון נוח וקל שלא מצריך מאיתנו לשוטט שעות בקניונים ובחנויות הפיזיות, ורבים מאיתנו עדיין מעדיפים את הקנייה "הבטוחה", כזו שבה ניתן לראות את המוצר בעיניים. מסתבר, כי למרות שרכישה באונליין הפכה לפופולרית במיוחד בתחומים כמו אופנה, פארם וגאדג'טים, במוצרי החשמל הלבנים הצרכן עדיין מעדיף לרכוש בחנות פיזית. נתוני הסקר העלו כי כ-55% מהישראלים רוכשים מוצרי חשמל ברשתות החשמל הגדולות, 19% מהנשאלים העידו כי הם יעדיפו לרכוש באתרי אונליין, ו-14% השיבו כי הם רוכשים מוצרי חשמל בחנויות החשמל המקומיות.

"כמדי שנה, גם השנה אנו מזהים עלייה ברכישת מוצרי חשמל לבנים בישראל לקראת חג הפסח. מנתוני הסקר עולה כי כרבע מהישראלים מתכוונים לרכוש מוצר חשמלי אחד לפחות לפני החג וכי מחיר מהווה שיקול עיקרי ברכישת מוצרי חשמל בישראל ב-2024. ב-Beko ישראל פועלים כדי להמשיך ולהציע לצרכן הישראלי את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר במחירים תחרותיים ולכן בשנה הקרובה אנחנו צפויים להרחיב את פורטפוליו המוצרים שלנו בישראל ולהרחיב את קטגוריות המוצרים שלנו בשוק המקומי", מסביר גיהן יאשין, מנכ"ל Beko ישראל.

הסקר נערך בסוף חודש פברואר בקרב 502 נשאלים המהווים מדגם אקראי, ארצי, מייצג של גילאי 18 עד 64, המחוברים לאינטרנט

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully