וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם אתה לא יכול לנצח אותם: האורחים לא הולכים? לפחות שיישנו בכיף

רגע לפני פסח, שמסתמן יהיה השנה בסימן מורחב יותר מזה של שנה שעברה, חולקים מומחי עמינח פתרונות לאירוח לילי של "כל השבט" גם בדירה קטנה

ספה נפתחת של עמינח. יחצ,
ספה נפתחת של עמינח/יחצ

פסח הגיע, האורחים כאן, השעה מאוחרת - והם לא הולכים (וגם לא מבינים רמזים). מה עושים? מומחי עמינח חקרו ומצאו את הפתרונות הכי יצירתיים לאירוח לילי של כל השבט בבית לאחר ליל הסדר.

עמינח ספה נפתחת למיטה סטרלינג, 4,620 שקל. יחצ,
עמינח ספה נפתחת למיטה סטרלינג, 4,620 שקל/יחצ
  • ספה נפתחת - פתרון קלאסי ומוכר. הספה מוצבת בסלון או בחדר העבודה/משחקים, ובמשיכה פשוטה הופכת לשתי מיטות יחיד או למיטה זוגית. כיום אפשר להשיג ספות נפתחות מעוצבות, שיתאימו לכל סלון.
  • מיטת חבר - מיטות ילדים הן מקום נפלא להסתיר עוד מיטה. המיטה משמשת כשחברים באים לישון, ובזכות רגליים מתקפלות או במה על גלגלים אפשר לאחסן אותה בקלות מתחת למיטה הרגילה. מיטת החבר מגיעה כחלק מעסקת רכישת המיטה, ויכולה להתאים גם למיטה עם ארגז מצעים, מגירות תחתונות ועוד. כדאי לכסות דרך קבע את המזרון של מיטת החבר עם סדין, שיקלוט אליו את כל האבק שמסתתר מתחת למיטה.
  • כורסה נפתחת - יצא לכם פעם לשבת על כורסת טלוויזיה נוחה ולפנטז שהיא הופכת למיטה? בזכות הכורסאות הנפתחות, הפנטזיה יכולה להתגשם בקלות. לחיצה, משיכה או סיבוב של המנגנון, והכורסה משתטחת לזווית של 180 מעלות. עם מצעים יפים אתם לעולם לא הייתם מנחשים שזו בכלל כורסה. הכורסאות הנפתחות מגיעות במגוון עיצובים ודגמים, מכורסאות טלוויזיה מפנקות, פוטונים נוחים ועוד.
  • מיטה מתקפלת - אחסנו ליד השולחן המתקפל גם מיטה מתקפלת (או שתיים). כשהיא סגורה היא בערך בגודל מזוודה גדולה ובמשיכה היא הופכת למיטה ומזרון נוחים ללינה. המיטה נכנסת בקלות לאוטו ומתאימה גם לקמפינג.
  • ספונת - פתרון מושלם לקטנטנים. ספה פצפונת ועליה דוגמה צבעונית ומושכת, מקום מיוחד רק לפעוטות. כשהם מתעייפים הספונת נפתחת ומתקבלת מיטה מזערית, חמימה ומושכת. הפעוטות עטופים ומוגנים מכל הכיוונים, והקרבה לרצפה מפחיתה את החשש מנפילות.
  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully