וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרבה יותר מבית מלון: הפלא העיצובי הזה נפתח עכשיו בתל אביב

The George Tel Aviv נפתח להרצה. מרחב האירוח החדש מבית אלקו הוספיטליטי כולל מלון לייפסטייל, מועדון חברים, חלל אירועים, חללי עבודה, קומת wellness וארבע חוויות קולינריות. וכמה זה עולה ללילה?

לופט מלון ג'ורג'. עמית גירון,
לופט מלון ג'ורג'/עמית גירון

מלון הלייפסטייל הג'ורג' תל אביב ממוקם דקות משדרות רוטשילד ומציע 170 חדרים ייחודיים שעוצבו בקפידה, מתוכם 40 סוויטות שתוכננו לשהייה ממושכת. הג'ורג' מציע את ארץ הפלאות האולטימטיבית לאורחי המלון ולחברי המועדון, ולכל מי שחי, עובד ומבקר בתל אביב-יפו.

עם פתיחתו להרצה, פתח המלון את ה- Loft, מסעדת אול דיי דיינינג בניצוחו של השף ברק אהרוני, המציעה תפריטים המתאימים לכל שעה ביום במסורת מסעדות בראסרי הפועלות לאורך כל שעות היום. תפריטי ארוחות בוקר, צהרים וערב, עם מנות מהמטבח המקומי לצד מנות קלאסיות בינלאומיות. בנוסף לתפריט קוקטיילים ואלכוהול מובחר ותפריט יינות עשיר, מציעה המסעדה בראנץ' בסופי שבוע.

לובי מלון ג'ורג'. עמית גירון,
לובי מלון ג'ורג'/עמית גירון

השף ברק אהרוני מוביל את שלל החוויות הקולינריות ביניהן מסעדת השף 'פרדס', שעתידה להיפתח באביב, ותגיש מנות מסורתיות בביצוע עכשווי. בקומת הכניסה למלון עתיד להיפתח בית קפה וחנות של 'משק עפאים',שתציע מטעמים המבוססים על תוצרת חוות עפאים לחקלאות בת קיימא. בר הבריאות Deck Bar בבריכה יפתח באביב אף הוא ויציע גם תפריט מזין ובריא.

לג'ורג' אוסף אמנות ישראלית ייחודי הכולל למעלה מ 1,000 יצירות של אמנים ישראלים, שנאצר בשיתוף גלריית גורדון ומכיל בתוכו מאות עבודות מגוונות של אמנים ישראלים כולל מיצבים ייחודיים שנעשו במיוחד עבור הג'ורג' על ידי אוהד מרומי, KNOW HOPE, ואחרים.

בג'ורג' תל אביב קומת wellness מקיפה ובה ספא עם חדרי טיפולים, סאונה יבשה ורטובה, בריכה וחללי אימון בשיתוף עם בוסט פיטנס סנטר. חלל האימונים המקצועי כולל ציוד מתקדם לשימוש החברים של ג'ורג' ואורחי המלון. המתחם כולל שני חדרי סטודיו: סטודיו ראשון מצויד במיטות פילאטיס רפורמר, ובסטודיו השני מכשירי כושר בו מתקיימים 2 סוגי אימוני הדגל של בוסט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אטלייה מלון ג'ורג'. עמית גירון,
אטלייה מלון ג'ורג'/עמית גירון
סוויטה מלון ג'ורג'. עמית גירון,
סוויטה מלון ג'ורג'/עמית גירון

ג'ורג' תל אביב היא נקודת ההתחלה של אלקו הוספיטליטי, את הפרויקט מוביל מיכאל חי, שותף מנהל, אשר יזם את הקמת הפרויקט ומאחוריו עשייה רבת שנים בתחום פיתוח, ניהול והשקעות במלונות בוטיק ולייפסטייל ייחודיים בארץ ובעולם. אלקו הוספיטליטי הינה חברה בת של אלקו - חברת אחזקות ציבורית מהמובילות בישראל.

את תכנון הבניין הוביל משרד האדריכלים MYS, יסקי-מור-סיון אדריכלים, ועל עיצוב הפנים הייחודי אחראי מעצב העל הבינלאומי לזארו רוזה ויולן מברצלונה.

רוזה ויולן, אמן ויוצר רב תחומי יצר בג'ורג' תל אביב יקום חדש, עם חללים גדולים שמרגישים אינטמים, וחללים קטנים מרווחים ועוצרי נשימה, עם מלוא תשומת הלב לכל הפרטים. עבורו ועבור הצוות שלו תהליך העיצוב הוא מסע חוייתי, מהכניסה למרחב ועד למפגש האחרון שיהיה לאורח. המטרה היא לתת לאורח את הרצון לפתוח עוד דלת במקום ולראות מה עומד מאחוריה. כל החוויה היא מסע שלם. עבור ויולאן, תהליך העיצוב קשור עמוקות למיקום ולמרכיביו המיוחדים, ולצורך ליצור מסגרת הרמוניות.

סוויטה מלון ג'ורג'. עמית גירון,
סוויטה מלון ג'ורג'/עמית גירון
סוויטה מלון ג'ורג'. עמית גירון,
סוויטה מלון ג'ורג'/עמית גירון

אלקו הוספיטליטי פיתחה את חזון ה SevenEx החדשני. החזון מבוסס על תמצית האנרגיה הבלתי פוסקת של תל אביב, ומתמקד בשבע חוויות אורבניות של חיי היומיום (Live, Work, Meet, Celebrate, Dine, Stay and Relax), ליצירת חוויה מקיפה המתמקדת בצרכים של מקומיים ומקומיים-זמניים שחיים, עובדים ומבקרים בעיר. הג'ורג' הוא מרחב אירוח המתמצת את הרוח התל אביבית בפורמט הכי טוב שלה.

מיכאל חי, שותף מנהל חברת אלקו הוספיטליטי מסר : "לפתוח פרויקט כזה בתקופה כל כך מאתגרת מבחינה לאומית ועסקית זו הצהרה ברורה לאמונתנו שהעתיד צריך ויהיה טוב יותר לכולנו".

מחירים: החל מ-1050 שקל לחדר ללילה, סוויטות החל מ 1,909 שקל ללילה לזוג ללא ארוחת בוקר חדר כולל ארוחת בוקר החל מ-1332 שקל ללילה.

  • עוד באותו נושא:
  • מלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully