וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולקציית צבעים ושירות אונליין חדש: טמבור משיקה מהפכה בצביעת הבית

טמבור חושפת ממצאי סקר לפיו 90% מהישראלים חשים רגשות חיוביים לאחר צביעת הבית ומשיקה שירות און ליין חדש של דוגמיות צבע שהצרכנים יכולים להזמין לביתם, על מנת לעזור בהחלטה על בחירת הצבע לבית

טמבור סופרקריל אקו ומניפת בלאנס. טמבור,
טמבור סופרקריל אקו ומניפת בלאנס/טמבור

טמבור, חברת הצבע וחומרי הבנייה הגדולה בישראל, חושפת את קולקציית הצבעים החדשה שלה, קולקציית Balance, השואבת השראה מהמרחבים הסובבים אותנו ומבטאת את ההשפעות של הצבע בחללים השונים על התחושות שלנו.

לרגל השקת הקולקציה החדשה לקראת חג הפסח, בטמבור ערכו סקר מעמיק שבחן את התחושות שהישראלים חווים בימים אלה, לאחר חודשים ארוכים של מלחמה, האם הישראלים נמצאים יותר זמן בבית בהשוואה לתקופה שטרום המלחמה, איזה פעולות הם עושים יותר כדי להקל על עצמם לטובת הפוגה מהמצב, כיצד המצב הביטחוני השפיע על הרגלי הצריכה שלהם וכמה מהם מתכוונים לצבוע את הבית לקראת החג.

טמבור קולקציית בלאנס - רוגע. בועז לביא,
רוגע: חופש | מרחבים ללא גבולות | שקט | שחרור | אינסוף/בועז לביא

"אנחנו חיים בעידן של שינויים מרחיקי לכת המתרחשים בקצב מסחרר. חלקם מעודדים אותנו לפרוץ קדימה ביתר שאת, חלקם מזמינים אותנו לעצור ולחשוב מחדש על הדרך שבה אנחנו חיים, ועל המרחבים שבהם אנחנו מבלים את הזמן שלנו. אנחנו רוצים שהמרחבים הללו יהפכו את איכות החיים שלנו לטובה ומיטיבה, שיתנו ביטוי לטבע שסובב אותנו - צמחים, עצים, אדמה, אויר ומים, ושיאפשרו לנו לנוח ולהיטען בכוחות מחודשים ויעניקו לנו השראה", אומרת ניבה יחיאב אלון, Head of Design בחברת טמבור.

קולקציית Balance של טמבור מחברת בין התכונות המיטיבות וההשראה שאנחנו שואבים מהטבע ומהסביבה המיידית שלנו, לבין הפסיכולוגיה של הצבע והיכולת שלו להשפיע על מצב הרוח ועל התחושה הכללית בחלל שבו אנחנו שוהים. הקולקציה מציגה 5 קבוצות גוונים, שלכל אחת מהן השפעה אחרת על התחושות שלנו: החל מתחושות של רוגע ושלווה, דרך תחושות של התחדשות, נינוחות, יציבות, ועד לתחושת היקסמות, שגורמת ללב שלנו להחסיר פעימה.

בטמבור בחרו לתאר את הסיפור של כל קבוצת גוונים בכותרת ובמילות מפתח , ולתת לצבעים להעביר את התחושות. בהפקת צילומי קולקציית Balance נעשה שימוש בריהוט ואביזרים של מותג טולמנ'ס דוט.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
טמבור, קולקציית באלאנס, התפעמות. בועז לביא,
התפעמוּת: להרגיש את הנשימה נעתקת מול שקיעה מרהיבה | להתפעל מליל ירח מלא| לשמוע את שריקת הרוח בלב המדבר/בועז לביא
טמבור, קולקציית באלאנס, התחדשות. בועז לביא,
התחדשוּת: התחדשות | התרעננות | להיטען מחדש | לצמוח | להגיע לגבהים חדשים/בועז לביא

סקר חדש שערכה חברת טמבור באמצעות מכון המחקר SAPIO בקרב מדגם מייצג של האוכלוסייה בישראל, ביקש לבחון את המגמות השונות בתהליך צביעת הבית בדגש על התחושות הקשורות בתהליך. ממצאי הסקר משקפים את מצב הרוח של הישראלים וכיצד הוא מתכתב עם הרצון והצורך לצבוע את הבית. נתוני הסקר מראים כי בעת הזו הישראלים חשים מנעד רחב של רגשות שמתבטא ב-74% תחושות שליליות ו-69% תחושות חיוביות (לנשאלים התאפשר לתאר יותר מתחושה אחת). הרגשות הבולטים ביותר שהביעו הנשאלים הן חוסר ודאות (46%), תקווה (43%), אמונה (36%) ועצב (35%). עוד עולה מהסקר כי מרבית הישראלים (53%) נמצאים יותר בבית ביחס לתקופה שלפני המלחמה.

כשנשאלו הנסקרים מהן הפעולות שהם התחילו לעשות או עושים יותר בהשוואה למצב לפני המלחמה, כדי להקל על עצמם ולחוש מעט הפוגה מהמצב, כשליש בחרו בתשובה אחת לפחות הקשורה לפעולות שכרוחות בשינויים בבית, כגון שיפוץ, צביעה ושינויים עיצוביים, 36% בפעולות שקשורות באוכל ו-31% בפעילות ספורטיבית.

הסקר בדק גם האם המצב הבטחוני והמלחמה גרמו לנו לשנות את התוכניות שלנו ולקיים/ לבטל או להקדים/ לדחות אותן. הנתונים מלמדים כי לא חל שינוי משמעותי בתוכניות, 14% יקיימו או יקדימו את התוכניות שלהם ובאותה מידה 14% לא יקיימו או ידחו את התוכניות שלהם. מבין הפעולות שנבחנו, המלחמה פגעה הכי הרבה בטיסות לחו"ל ובחופשות בארץ. כך למשל, בעוד 8% מהמשיבים ציינו כי יקיימו או יקדימו את תוכניותיהם לטוס, 35% מהמשיבים ציינו כי לא יקיימו או ידחו את הטיסה המתוכננת, מה שמצביע על ירידה של 27% במימוש תוכניות הטיסות.

בהתייחס למגמות צביעת הבית עולה מהסקר כי כמחצית (52%) מהישראלים כי צבעו את ביתם במהלך השנתיים האחרונות וכ-10% מעולם לא צבעו את ביתם. 49% מאלו שצבעו בשנתיים האחרונות, צבעו את כל הבית, וכרבע (24%) צבעו רק את הסלון. כ-60% מאלו שצבעו את הבית או חלקים ממנו ציינו כי צבעו את הבית באופן עצמאי וללא עזרת בעל מקצוע. כאשר נשאלו 'האם לאחר צביעת הבית הרגשת אחרת מלפני הצביעה?' ו'אילו תחושות עלו בך לאחר הצביעה?', כ-90% ציינו שהרגישו שינוי חיובי בתחושה לאחר צביעת הבית, כאשר בעיקר ציינו תחושות של התחדשות (60%), ניקיון (55%) ורעננות (50%). כרבע (23%) הרגישו רוגע. 10% דיווחו כי לא הרגישו שינוי בתחושה לאחר צביעת הבית. 53% מהמשיבים ציינו כי הם מתכננים לצבוע את הבית או חלקים ממנו בשנה הקרובה.

טמבור, קולקציית באלאנס, יציבות. בועז לביא,
טמבור, קולקציית באלאנס, יציבות/בועז לביא
טמבור, קולקציית באלאנס, נינוחות. בועז לביא,
נינוחוּת: ללכת יחפים ולהרגיש את הקרקע מתחת לרגליים | מקום מפלט | אמא אדמה | מקום לנחמה | רוך/בועז לביא

בימים אלה משיקה טמבור שירות חדש לצרכנים המאפשר התנסות בגוון הצבע בו הם בוחרים לצבוע את הבית. השירות החדש - טסטר בהזמנה און ליין עד הבית, מאפשר לכל אחד להזמין ולקבל ישירות לביתו דוגמית צבע של 100 מ"ל המתאים לכיסוי של 1 מ"ר, ובכך לקבל את ההחלטה ביתר קלות. השירות זמין לצרכנים באתר טמבור בעלות השקה של 10 שקלים. שירות זה מתווסף ל2 שירותים קיימים: samples ו-stickers - של טמבור אשר נועדו גם הם לאפשר לצרכנים לראות הלכה למעשה כיצד יראו הגוונים או הטקסטורות על קירות הבית.

"בסקר ביקשנו לבחון כיצד הישראלים חשים בתקופה האחרונה וכיצד התקופה האחרונה משפיעה על הרצון וההחלטה שלהם לחדש ולצבוע את הבית . תוצאות המחקר איששו את העובדה כי רובם המוחלט של הצרכנים (90%) לא מצליחים לדמיין כיצד הגוון שהם בחרו יראה בחלל ביתם או להחליט מבין מספר הגוונים הרב. כחברת הצבע המובילה של ישראל, זיהינו את הצורך להמחיש את הגוון בחלל ובימים אלו אנו משיקים שירות דוגמאות חדש וחוויתי - טמבור טסטר בהזמנה און ליין עד הבית. לצבע יש כוח להשפיע על תחושותינו בחלל ואנו מאמינים כי השירות החדש יעודד הכנסת צבע וישפר את התחושה בבית", אומרת צביה אורנשטיין קסן, סמנכ"לית השיווק בטמבור.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully