וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך מעצבים את כנס הסייבר הגדול בארץ?

אירוע הסייבר הגדול ביותר מחוץ לארה"ב יתקיים בשבוע הבא באקספו תל אביב. מעבר למשמעות העצומה שלו, גם משימת העיצוב לא הייתה פשוטה. כך זה התבצע

כנס סייבר ישראל. יחצ,
כנס סייבר ישראל/יחצ

אירוע הסייבר הגדול ביותר מחוץ לארה"ב יתקיים בשבוע הבא באקספו תל אביב. מדובר באירוע בו צפויים להשתתף עשרות אלפי אנשים מרחבי העולם. כנס ישראלי יוצא דופן בכך שהוא כולו באנגלית וברמת הפקה גבוהה ממש כמו בערי כנסים מפורסמות כמו לאס וגאס או פריז.

לאורך הכנס יתקיימו הרצאות של בכירי הממשלה ותעשיית הסייבר המקומית והעולמית, ופאנלים בנושאים שונים ומאות ביתנים אשר פרוסים במקום - אז איך מעצבים אירוע בסדר גודל שכזה?

כנס סייבר ישראל. יחצ,
כנס סייבר ישראל/יחצ

"חשיבות עיצוב וחלל של כנס סייבר בישראל נשענת על הצורך ליצור חוויה אינטראקטיבית ומעוררת השראה עבור המשתתפים", משתפת המעצבת מיכל מוסקוביץ-טייגמן מחברת MOOD עיצובים, "אלמנטים עיקריים להם ניתן דגש - תאורה, סאונד, סטיילינג לאזורים הציבוריים. שימוש בתאורה של לדים ולייזרים בקווים ישרים מדגיש את חדות החדשנות, חתירה לקדמה טכנולוגית ומעניק לכנס אווירה מודרנית, מתקדמת ועתידנית. בד בבד, נשאף לעיצוב החלל הציבורי המשדר נוחות מקסימלית ומאפשר אינטראקציה פורה בין המציגים לקהל. מחד - יצירה של פינות אינטימיות לשיחות פרטיות כמו גם חללים מרווחים לתכנים, סדנאות ופעילויות קבוצתיות. התחשבות באקוסטיקה ומבנה החלל חשובה ליצירת אווירה נעימה והקטנת הפרעות רעש חיצוניות, מה שמאפשר למשתתפים להתמקד בתוכן המועבר. השילוב של אלמנטים טבעיים, כגון צמחייה, טקסטיל (חיפוי שטיחים/פינות סלון) תורם לאווירה רגועה ומרעננת ולהפחית את התחושה של האינטנסיביות המאופיינת לרוב בכנסים גדולים".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
כנס סייבר ישראל. יחצ,
כנס סייבר ישראל/יחצ

"השנה, בתקופה מורכבת ביותר, היה לנו חשוב להיות קשובים לקוטביות בין הרצון והצורך לצעוד קדימה", "לבין לכבד ולא לשכוח את החטופים, את העקורים מביתם ואת החיילים שלנו בחזית", אומרת מוסקוביץ טייגמן. "הדיסוננס הזה משפיע מאוד, ואנו מבינים שהמוזמנים כמו גם המציגים זקוקים להתייחסות בהיבט הזה. הוחלט כי חשוב לתת מקום בולט ומשמעותי לנושא. מיצג משמעותי של 134 כסאות ריקים יוצב על שטיח צהוב".

כנס סייבר ישראל. יחצ,
כנס סייבר ישראל/יחצ

"דווקא בתקופה כל כך מאתגרת מבחינה ביטחונית וכלכלית, תערוכת הסייבר מפגינה את העוצמה בתחום הסייבר בפרט ושל מדינת ישראל בתחום החדשנות על כל גווניו", מסביר עו"ד אמיר תמרי, יו"ר אקספו תל אביב, "תערוכת הסייבר הפכה במרוצת השנים לאחת התערוכות המובילות באקספו תל אביב, עם מאות אורחים ונציגים מחו"ל. אקספו מהווה את מרכז הכנסים והתערוכות הגדול ביותר בישראל, כאשר הושקעו בו בעבר במסגרת הקמת ביתן 2, כ-400 מיליון שקל בהקמתו. החללים והביתנים של אקספו מהגדולים במזרח התיכון. "החיבור של תשתיות המתחם עם התוכן של תערוכת הסייבר ועם העיר תל-אביב המהווה יעד תוסס - הוא יתרון מובהק ללוקיישן מושלם בתערוכות וכנסים".

  • עוד באותו נושא:
  • סייבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully