וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאס באפס מאמץ: מתנות עיצוביות יפות לפסח

חגי האביב ממש מעבר לפינה, בין שלל המתנות שהמוזמנים לארוחות החג נוהגים לרכוש למארחים, מעטות הן אלו בעלות ערך מוסף ומשמעות. עם זאת לקראת החגים ישנה הזדמנות להעניק מתנה לא שגרתית, איכותית ומקסימה, כזו שידברו עליה הרבה אחרי החג ותשמח את מארחי ערב ליל הסדר

מיני אקדח עיסוי

טו גן, אקדח עיסוי. יחצ,
טו גן, אקדח עיסוי/יחצ

האביב מסמל את תקופת ההתחדשות, ואין מתנה יותר טובה להתחדש בה אחרי תקופת הניקיונות הקשה, מאשר אקדח עיסוי. עיסוי יכול לעזור לשחרר מתח, לשפר את זרימת הדם ולהקל על כאבי שרירים לאחר יום ניקיון או הכנה של שולחן החג.

ניתן להשיג באתר טו גו ובסניפי הרשת.

אגרטלים

אגרטל מדגם ערבה טורקיז. ניסו רהיטים. 1,590 שקל. יחצ,
אגרטל מדגם ערבה טורקיז. ניסו רהיטים. 1,590 שקל/יחצ

אגרטלים הם לא רק פונקציונליים אלא גם פריטים דקורטיביים שיכולים לשדרג כל חלל מגורים. אגרטל מסוגנן יכול להוסיף נופך של אלגנטיות ותחכום לעיצוב הבית. בחרו אגרטלים בצורות, גדלים וחומרי שונים כדי להשלים את האסתטיקה של כל חדר.

ניתן להשיג באתר ניסו רהיטים ובחנות ברחוב הרב יצחק ידידיה פרנקל 10, תל אביב-יפו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

קרם פנים

קרם לילה אנטי אייגינג - Botany. יחצ,
קרם לילה אנטי אייגינג - Botany/יחצ

כאשר אנו עוברים מהאוויר היבש של החורף ללחות הפורחת של האביב, טיפוח העור הופך לבעל חשיבות עליונה. פנקו את עצמכם בקרמים המועשרים במרכיבים מזינים הממלאים את הלחות ומחזירים את החיוניות לעור. חפשו מוצרים המבוססים על מוצרים טבעיים, מועשרים בנוגדי חמצון, וחומצה היאלרונית בכדי להילחם בהשפעות של שינויים עונתיים ולקדם עור זוהר.

ניתן להשיג באתר האונליין ובסניפי Be ובבתי טבע נבחרים ברחבי הארץ.

שואב אבק

שואב של שארק. יחצ,
שואב של שארק/יחצ

ניקיון אביב מקבל רמה חדשה לגמרי של חשיבות כאשר אנו מתקרבים לפסח. שואב אבק איכותי הוא כלי הכרחי לשמירה על סביבת בית נקייה ובריאה. השקיעו בדגם המצויד במערכות סינון מתקדמות ובאביזרים מגוונים כדי להסיר ביעילות אבק, אלרגנים ופסולת מרצפות, ריפודים ופינות שקשה להגיע אליהם.

ניתן להשיג באתר האונליין של שריג, בחנויות החשמל המובחרות ואצל המשווקים המורשים.

מגבות אורגניות

מגבות אורגניות ערד טקסטיל. יחצ,
מגבות אורגניות ערד טקסטיל/יחצ

מגבות רכות וקטיפתיות הן התגלמות הנוחות והפינוק, משדרגות את חווית המקלחת ומעניקות הרגשה של מלון 5 כוכבים. פנקו את עצמכם בסט מגבות איכותיות אורגניות, הידועות כבריאות יותר לעור הגוף שלנו וידידותיות לסביבה.

ניתן להשיג באתר האונליין של ערד טקסטיל ובסניפי הרשת

כלי כסף ויודאיקה

מוצרי יודאיקה - בשמים פרח קטן, מחיר 1,143 שקל. צחי קיבנשטיין,
מוצרי יודאיקה - בשמים פרח קטן, מחיר 1,143 שקל/צחי קיבנשטיין

חג האביב כבר מעבר לפינה ופרט למסורת ליל הסדר ואירוח מפנק וטעים אצל הקרובים. לרגל החג מותג היודאיקה וכלי הכסף הבינלאומי הצורפים, מציע אוסף מגוון ועשיר - אשר נעשה בעבודה מוקפדת. פריטים בעיצובים טרנדיים ואלגנטיים למראה יוקרתי. בין הפריטים שמציעה הקולקציה ניתן למצוא מחזיקי בשמים מעוטרים עשויים מכסף טהור, מזוזות Iאוסף חיות מעוצב בציפוי כסף, קערות הגשה בעלות נוכחות ומגשים מעוצבים. הצורפים עד 30% הנחה לחג בתוקף עד תאריך 22.4.24, ללא כפל מבצעים, על הפריטים המשתתפים במבצע בלבד.

ניתן להשיג בחנויות המותג ברחבי הארץ ובאתר האונליין.

  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully