וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להכניס רוח חדשה: המיזם המשותף של טולמנ'ס דוט וקבוצת צבע טרי

טולמנ'ס דוט וקבוצת צבע טרי מכניסות רוח רעננה וחדשנית לסביבה הביתית ומציעות יצירות אמנות מקוריות ואיכותיות במחירים נגישים

עדי ארדון. יחצ,
עדי ארדון/יחצ

במיזם משותף עם קבוצת צבע טרי (יריד צבע טרי לאמנות ולעיצוב, תל אביב), תציע טולמנ'ס דוט בכל סניפי הרשת ובחנות האונליין מאות יצירות אמנות מקוריות כחול-לבן במגוון טכניקות (ציור, רישום, צילום, פיסול ועוד), גדלים וסגנונות, בטווח מחירים רחב ועד 6,000 שקלים. המחירים הנגישים משקפים חזון משותף להציע אמנות איכותית לקהל הרחב. כל היצירות הן מקוריות ונושאות את תו האיכות של צבע טרי: חלקן המכריע יצירות חד פעמיות ויחידות
(One of a kind) והשאר במהדורות מוגבלות מאוד.

כלל היצירות המוצעות למכירה במסגרת המיזם הן של בוגרי חממת האמנים העצמאים - המודל הייחודי והמצליח של יריד צבע טרי אשר חושף מדי שנה אמנים ואמניות מבטיחים, ונוצר על מנת להוות פלטפורמה משמעותית לאמנים ולאמניות להתפרנס מכשרונם. מלאכת האוצרות המדויקת, אשר שמה דגש על מגוון, נעשתה מתוך מאות רבות של הגשות מבוגרי החממה לדורותיה. כך למשל מוצעות יצירות של אמנים שהשתתפו ביריד צבע טרי הראשון, אשר זכו מאז בפרסים יוקרתיים ונכללים באוספים חשובים, לצד אמנים שנחשפו לקהל ולשדה האמנות רק ביריד האחרון. בין האמנים והאמניות נכללים: שי אריק, סופי ברזון מקאי, אביטל כנעני, תמר לב-און, הילה לביב, הדר מיץ, מאיה סמירה, רוני קרני, רונן רז ועוד.

אמנות בטולמנס. יחצ,
אמנות בטולמנס/יחצ
לנה גוברמן. יחצ,
לנה גוברמן/יחצ
ענבל לימור פפר. יחצ,
ענבל לימור פפר/יחצ

יצירות האמנות יוצעו למכירה בכל סניפי טולמנ'ס דוט, כשהן משולבות לצד פריטי העיצוב. זאת במטרה להציג את האמנות כחלק מסביבת החיים הביתית ולהדגים כיצד היא משתלבת בה. לצד האפשרות לרכוש אמנות בכל הסניפים, מאות יצירות נוספות יוצעו לרכישה ישירה אונליין באתר טולמנ'ס דוט, במטרה לאפשר לכל אחד ואחת לרכוש אמנות בלחיצת כפתור.

הודות לשיתוף הפעולה יוצעו באתר דוט תכנים המעניקים מדריכים וכלים לקונים, על מנת לסייע בבחירת היצירות המתאימות ולהעניק ידע נוסף על האמנות ועל תהליכי החשיבה והיצירה העומדים מאחוריה. בכך מעמיק המיזם את החוויה האמנותית ומאפשר לקהל הישראלי להשתייך לתרבות העכשווית העשירה, גם אם אין ברשותו ניסיון קודם בקניית אמנות.

אנדרס גורביץ. יחצ,
אנדרס גורביץ/יחצ
יעל מאירי. יחצ,
יעל מאירי/יחצ
שירלי שוורץ קאופמן. יפעת גוריון. שרון טלינגר. לירון שוורץ גילת. רפי דלויה,
שירלי שוורץ קאופמן. יפעת גוריון. שרון טלינגר. לירון שוורץ גילת/רפי דלויה

שירלי שוורץ, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בטולמנ'ס: "הבחירה להיכנס לתחום האמנות היא טבעית. החזון שלנו בטולמנ'ס מדבר על חינוך לתרבות עיצוב, ואנו שמחים לתת במה רחבה לאמנים ומעצבים מקומיים. בעקבות בשורת ההנגשה של האמנות הן ברמת ערוצי ההפצה, הבחירות האוצרותיות ורמת המחיר אנחנו מצפים לפגוש הרבה לקוחות שיכניסו בפעם הראשונה אמנות לבית או למשרד.

יפעת גוריון, מנהלת אמנותית ואוצרת ראשית של קבוצת צבע טרי: "אמנות טובה נכנסת ללב ויוצקת לכל חלל ובית את האופי הייחודי לו, אישיות משלו ונשמה. אם בחממות ירידי צבע טרי אנחנו מגלות ומציגות את הדור הבא של האמנות הישראלית, הפלטפורמה המשותפת עם טולמנ'ס תציג את התפתחותם והישגיהם של אותם אמנים שסומנו בתחילת דרכם, לצד אמני מיטב הגלריות בשדה המקומי".

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully