וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניופאן צופה גידול של 25-30 אחוז במכירת מוצרי חשמל

ניופאן, יבואנית מוצרי החשמל מהמובילות בישראל, מציעה מגוון מוצרים לחידוש המטבח. צופה גידול של כ - 25%-30% ברכישת מוצרי חשמל, ובכללם גם במכירת מקררים ותנורים לקראת הפסח

ניופאן - מקרר Haier Black stone. יחצ,
ניופאן - מקרר Haier Black stone/יחצ

חג האביב הוא חג של התחדשות. ניופאן, יבואנית מוצרי החשמל מהמובילות בישראל, מציעה מגוון מוצרים לחידוש המטבח וצופה גידול של כ - 25%-30% ברכישת מוצרי חשמל, ובכללם גם במכירת מקררים ותנורים לקראת הפסח.

עידו שני, סמנכ"ל השיווק של ניופאן אמר היום: "בתקופה שלפני חג הפסח ובמהלכו, אנו רואים כי אזרחי ישראל אוהבים להתחדש ולחדש את הבית, ונרשמת עלייה חדה במכירות במגוון קטגוריות החשמל ובכללם גם במקררים ותנורים. כחלק מהתקופה המאתגרת שכולנו נמצאים, המביאה חוסר ודאות כלכלית, אנו צופים שבפסח הקרוב הצרכנים הישראלים ישאפו יותר מתמיד לקבל ערך גדול יותר עבור ההוצאה הכספית. לכן, אנו מציעים מגוון רחב של מותגים איכותיים עם מבצעים מיוחדים, כגון הרחבה אחריות ל-4 על כל מקררי ה-4 דלתות של המותג האייר, סט סירים מתנה ברכישת מוצרי דלונגי ועוד. בנוסף, אנו נשיק שני מוצרים חדשים מבית המותג האייר, מקרר חדשני הכולל בר מים קרים ויצרן קרח אוטומטי, וסדרת מקררי יין.

שוק המקררים בישראל מגלגל כ-1.2 מיליארד שקל בשנה, כאשר חג הפסח נחשב לאחד משתי התקופות המובילות במכירת מקררים ונמכרים בו בממוצע כ- 50 אלף מקררים.

Haier

Haier הינה מעצמת מוצרי חשמל הפעילה במגוון רחב של קטגוריות: מזגנים, מקררים, מסכי טלוויזיה, מכונות ומייבשי כביסה, תנורים, כיריים ועוד. Haier הוקמה לפני 40 שנה (1984) ומדורגת כמותג מוצרי החשמל הנמכר ביותר בעולם כבר 15 שנים ברציפות (ע"פ חברת המחקר Euromonitor). מוצרי Haier נמכרים ביותר מ-165 מדינות, עם 138 מפעלי ייצור, 126 מרכזי שיווק, 35 פארקי תעשייה ויותר מ - 10 מרכזי מחקר ופיתוח עולמיים. כמו כן, Haier הנפיקה בהצלחה ארבע חברות בורסאיות ומחזיקה בכ-16,000 פטנטים בלעדיים ושלל פרסים נחשבים בתחום החדשנות, האיכות והעיצוב.
למותג Haier שלושה ערכי ליבה המתווים את פעילותו מהייצור ועד לשיווק: איכות, חדשנות ועיצוב. כמו כן, ב - Haier עובדים על פי - מודל Rendanheyi ששם את הצרכן הסופי וצרכיו במקום הראשון.

ניופאן משיקה לקראת החג דגם חדש של מקרר האייר - HRF-5800 - מקרר 4 דלתות בנפח של 507 ליטר עם מגוון מאפיינים ייחודים אשר קיימים רק במקררים הגדולים והמובילים של המותג, לדוגמה Switch Zone המעניק את החופש להחליף בין מקרר לחלל מקפיא בהתאם לצרכי הצרכן, מ-+5° עד -18°. תא זה יכול בין היתר לשמש כמגירת אפס עבור מוצרים מסוימים אשר עבורם אחסון באפס מעלות הוא אופטימלי כגון בשר, דגים וכו'. טכנולוגיית ABT PRO ייחודית המסירה חיידקים הן מהמקרר והן מהמקפיא, שבדרך כלל מתרבים בטמפרטורות נמוכות וכתוצאה מכך נוצרים ריחות רעים, ובכך עוזרת לשמור על טריות המזון. כחלק מהסדרה, יושק גם דגם ספציפי בעל עיצוב ייחודי של אבן קרמית שחורה והוא כולל בין היתר בר מים קרים בחיבור ישיר למקרר אשר ממוקם בחלקו החיצוני של המקרר וכן יצרן קרח אוטומטי.

מחיר מומלץ לצרכן - החל מ 5,790 שקל. מבצע לחג הפסח - 4 שנות אחריות ללא תוספת תשלום (שווי ההטבה 790 שקל) על כל מקררי ארבע הדלתות של המותג.

ניופאן - מקרר יין. יחצ,
ניופאן - מקרר יין/יחצ

Haier משיקה סדרת מקררי יין Dionysard - הסומליה האישי שלכם. הסדרה כוללת שלושה דגמים עם נפחים שונים לכמות בקבוקים שונה (49 בקבוקים, 79 בקבוקים ו - 188 בקבוקים) ומבטיחה תנאי אחסון אולטימטיביים לשמירה על היינות והתיישנותם בצורה מושלמת תוך דימוי סביבת אקלים של מרתף יינות המונעת את חמצון היין, הצטברות חיידקים, בקטריות ופטריות הפוגעות בטעמו, כל זאת בזכות דלת זכוכית המגנה מקרני UV ותאורת לד פנימית עמומה, שמירה על טמפרטורה קבוע בסטייה של מעלה אחת בלבד, שמירה על רמת לחות קבוע ועיצוב שקשה שלא להתאהב בו עם מדפי עץ לאחסון נוח ובמגוון דרכי הצבה של הבקבוק (אופקית, אלכסונית ואנכית).

מקררי היין הינם בעלי עיצוב ופונקציונליות אופטימאלית ומצוידים במדפים מעוצבים מעץ מלא הניתנים לסידור אישי ונוח.

מחיר מומלץ לצרכן - החל מ 2,990 שקל.

DELONGHI

המותג דלונגי מביא עימו יתרונות רבים של טכנולוגיה מתקדמת, חדשנות, פסגת העיצוב של מכשירי חשמל ביתיים וסטנדרטים בינלאומיים קפדניים. מדובר באחת החברות הגדולות והפעילות ביותר באיטליה, המייצרת מעל 7 מיליון מוצרים בשנה. בחברת דלונגי מייצרים היום מוצרים שהם לא רק מעוצבים, ידידותיים ונוחים לשימוש, אלא כאלה שיש בהם את אותו "X פקטור" המעמיד את החברה ומוצריה רמה אחת מעל השאר. כל מוצרי החברה עומדים בתקני הבטיחות המחמירים ביותר, לכן, לא פלא שניתן למצוא את השם דלונגי ביותר ויותר בתים סביב העולם.

תנורי דלונגי - תנור עומד רחב במראה כפרי או מודרני ברוחב 90 ס"מ המתאים לאפייה של כמה מגשים בבת אחת ובכמויות גדולות , תנור בילט אין שיש בו שילוב של בישול באידוי ובישול כ AIR FRYER , תנור דו תאי שמתאים בעיקר למגזר החרדי כאשר הייחוד שלו מעבר לאישור בד"ץ שאפשר לאפות בו זמנית בשני התאים ולאפשר שתא אחד יהיה בשרי ותא שני יהיה לשימוש של מאפים חלביים.

מחיר מומלץ לצרכן - החל מ 2,290 שקל. מבצע לחג הפסח- כל הרוכש אחד מהתנורים שבמבצע מקבל סט 3 סירי נירוסטה של קיצנאייד מתנה.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully