וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך הפך חג הפסח מחג של מצות לחג של עיצוב?

פסח הפך בשנים האחרונות לחג בו הישראלים עושים שתי פעולות חשובות: רוכשים כלים חדשים ומחדשים ומשפצים את הבית

רשת הסטוק. יחצ,
רשת הסטוק/יחצ

נדמה כי מעבר להתעסקות המסורתית בהלכות החג ,ליל הסדר, ימי החופש ועוד, הקהל הישראלי אימץ את חג הפסח כתחילת ימי הקיץ וכימים של התחדשות של הבית.

אל התופעה הצרכנית שהולכת וצוברת תאוצה בשנים האחרונות נכנסו רשתות הסטוק. אם עד לפני שנים הרשתות הללו נתפסו ככאלה שמספקות מוצרים בסיסים במחירים זולים הרי שהיום התמונה התהפכה והשתנתה לחלוטין.

רשת הסטוק כדוגמה מתהדרת במגוון מוצרים רחב אשר עונה על הצורך הישראלי להתחדשות. מצד אחד כלי בית של מיטב המותגים ומצד שני מותג בית חזק לצד פריטי עיצוב איכותיים לבית במחירים נוחים.

עופר ברק, מנכ"ל רשת הסטוק. יחצ,
עופר ברק, מנכ"ל רשת הסטוק/יחצ

עופר ברק, מנכ"ל רשת הסטוק, מסר: "עולם עיצוב הבית נמצא בשיאה של מהפיכה בה הישראלים מחפשים ערך לכסף ולא רק לשלם אלפי שקלים על מותגי יוקרה. הדבר הוביל לתמונה שהייתה בלתי נתפסת בשנים האחרונות בה לקוחות יוצאים למסע רכישה של עיצוב הבית יחד עם מעצבות הבתים דווקא ברשתות סטוק אשר חוסכות לעצמם אלפי שקלים. למדנו להתאים את עצמנו לשינוי בצריכה של הצרכן הישראלי, מה שפעם היה מפוזר בחנות בצורה ספורדית הפך למתחמים מובנים בהם מרוכזים כל הפריטים שדרושים לעיצוב הבית, בכלל זה: אקססוריז, פריטי נוי, שידות, הדומים ועד התאמת נר לפמוט.

"תהליך מעניין נוסף שמתרחש פנימית אצלנו ברשת הוא השינוי בתפיסת השירות של עובדי המקום. אם בעבר אלה חיפשו עם הלקוח את המוצרים הזולים והמשתלמים ביותר, כיום לאחר שהם מסתובבים לא אחת עם מעצבות פנים בחנות הם נדרשים לענות לא רק על סוגית המחיר אלא על צורך עיצובי והתאמת פריט אחד למשנהו.

"כמדי שנה חג הפסח מבשר עבור הישראלים את הצורך ברכישות של מוצרים חדשים לבית בין אם פריטים למטבח, כלי אמבט, נוי ודקורציה, עיצוב הבית ועוד. בדור הקודם, משפחות רבות נהגו להכשיר כלים קיימים לפסח ואילו לדור הנוכחי יש העדפה ברכישת כלים חדשים ונפרדים, זאת עקב האפשרות שרשת הסטוק מאפשרת רכישה איכותית ומשתלמת כלכלית. לא זאת בלבד, גילינו כי הישראלים רוכשים לקראת החג לא רק מוצרים לפסח אלא גם מוצרים משלימים דוגמת מגבות, מצעים, הדומים ועוד וכן מתנות עבור המארחים בחג.

"ברמת הפנייה לצרכן, השנים האחרונות גרמו לנו להבין שעלינו לפתח את קטלוג המוצרים לפסח אשר כולל מאות פריטים ומאפשר לצרכן לתכנן רכישה חכמה בביתו בלי להרגיש שהוא הולך לאיבוד. ההיערכות לחג הפסח כבר כאן, אנו מזהים תנועה וביקוש רב ובתקופה כלכלית קשה כמו שאנו נמצאים מומלץ לבצע רכישות חכמות וכך לחסוך כסף רב".

  • עוד באותו נושא:
  • פסח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully