וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסח שמח: Spring Sale גדול על מוצרי שיאומי

המבצעים יתמקדו בליין השואבים, סמארטפונים, אוזניות, צמידי ספורט ומוצרי אקו חכמים לבית. מחירי המבצע יהיו זמינים ללקוחות אצל המשווקים המורשים, בחנויות היבואן הרשמי שיאומי Mi store ובאתר שיאומי ישראל

שואב אבק רובוטי שיאומי. יחצ,
שואב אבק רובוטי שיאומי/יחצ

קבוצת המילטון, יבואנית שיאומי לישראל, מכריזה על מבצעי המותג שיאומי לקראת חג הפסח. המבצעים יתמקדו בליין השואבים, סמארטפונים, אוזניות, צמידי ספורט ומוצרי אקו חכמים לבית. מחירי המבצע יהיו זמינים ללקוחות אצל המשווקים המורשים, בחנויות היבואן הרשמי שיאומי Mi store ובאתר שיאומי ישראל בין התאריכים 1.4-30.4.24.

מקבוצת המילטון נמסר: "גם בחג הקרוב דאגנו למבצעי חג ללקוחותינו, על מגוון רחב של קטגוריות ומוצרים על המותג שיאומי. נערכנו לביקוש ולמלאים בהתאם ואנחנו מאחלים פסח שמח לכולם."

המבצעים תקפים בין התאריכים 1.4.23-30.4.23 ויהיו זמינים לרכישה אצל המשווקים המורשים , באתר הרשמי של שיאומי ישראל וברשת חנויות שיאומי הרשמיות: רוטשילד 62 ראשון לציון, דיזינגוף סנטר ת"א, מודיעין, קניון עופר קריון וקניון מול ים באילת.

  • החג הזה הם לא יפסיקו לעבוד. כ-10% הנחה על קטגוריית השואבים של שיאומי, הדגמים המובילים של השואבים רובוטיים והאלחוטיים שמציעים מפרטים מתקדמים, לחוויית ניקיון מתקדמת ומשופרת. בין הדגמים הנבחרים: Mi Robot vacuum X10 PLUSהעוצמתי שמציע עמדת שאיבה/שטיפה יימכר ב-3,290 שקל במקום 3,590 שקל, Xiaomi robot vacuum S10 PLUS שיימכר במחיר 1,649 שקל במקום 1,799 שקל, Xiaomi vacuum cleaner G9 האלחוטי שיימכר ב-999 שקל במקום 1,090 שקל ועוד.
  • כשספורט פוגש אופנה. צמידי הספורט החכמים של שיאומי מגיעים במראה ספורטיבי וקליל, המבטיחים שילוב של ספורט וסטייל לצד טכנולוגיה מתקדמת. בקטגוריית הצמידים, קבוצת המילטון המציעה הנחה של 10% על הסדרה המוצלחת Xiaomi smart Band 8 מדגמי Gold ו- Graphiteשיימכרו ב-189 שקלים במקום 209 שקלים. גם הצמיד החכם מדגם Redmi smart bamd PROיימכר בכ-30% הנחה במחיר של 179 שקלים במקום 249 שקלים.
  • בקטגוריית האוזניות. עד כ-20% הנחה על קטגוריית האוזניות מהדגמים המובילים, ביניהם גם הדגם Xiaomi Buds 3 star wars Edition שהשיקה המילטון במהדורה מוגבלת לאספנים וחובבי הז'אנר של הסדרה המצליחה וכעת יימכרו במחיר של 449 ₪ במקום 529 ₪. הדגמים הנוספים שנמכרים בהנחות הם Xiaomi Buds 4 שיימכר ב-199 שקלים במקום 249 שקלים ודגם ה-PRO שיימכר ב-399 שקל במקום 469 שקל.
  • מוצרי אקו חכמים לבית הם גם פתרון מושלם למתנות חג. ערכת טיפוח Xiaomi Grooming Kit PRO נטענת הכוללת מגוון ראשים מתחלפים למגוון רחב של שימושים ויוצרת חוויית טיפוח ייחודית. הערכה מכילה 5 ראשים מתחלפים לגילוח הזקן, הגוף וקוצץ שיער לאף וחלקים נוספים להתאמת 40 אפשרויות אורך בדרגת דיוק של 0.5 מ"מ. הערכה מאובזרת בראש להב מפלדת אל חלד עם השחזה אוטומטית ללא פציעות עור - כ-6,000 תנועות בדקה, עם ויברציה רכה וגילוח רך ובטיחותי יותר. למכונה תצוגת לד המראה את רמת הסוללה ובעלת יכולת טעינה מהירה. במצב של סוללה טעונה במלואה, ניתן להשתמש עד כ- 90 דקות זמן עבודה במכונת התספורת. המוצר עומד בתקן 7IPX לעמידות בפני מים - לאחר השימוש, ניתן לשטוף את המכשיר במים על מנת לנקות במהירות את שיירי השיער והזיפים. הערכה תימכר בכ-20% הנחה במחיר של 229 שקל במקום 279 שקל.
  • דיספנסר Mi Automatic Foaming Soap Dispenser. המוצר זוכה פרס העיצוב "GOOD DESINE 2018" ו- "DESIGN AWARD 2019. מכונה ללא מגע - קצף סבון קרמי היוצא מפיית הדיספנסר בזיהוי כף יד ושומר על היגיינה אופטימלית עם זמן תגובה של 0.25 שניות מרגע זיהוי כף היד. בעל מנוע שאיבה זעיר, יעיל ושקט מקטין את צריכת האנרגיה מהסוללות. יימכר כעת בכ-25% הנחה, 89 שקל במקום 119 שקל.
  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully