וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבית של סיוני": מפקד גל"צ לשעבר מנציח את הטרגדיה הגדולה של חייו

שמעון אלקבץ ורעייתו ענתי מכרו לפני מספר שנים את ביתם באשדוד ועברו לכפר עזה. הם לא שיערו ששם יאבדו את בתם סיון ובן זוגה נאור חסידים. בתערוכת "הבית של סיוני" שתיפתח בבית ברל הם ממחישים את הזוועה, האימה, הדם והמאבק

הבית של סיוני, תערוכה חדשה בבית ברל. יחצ,
הבית של סיוני, תערוכה חדשה בבית ברל/יחצ

שמעון וענתי אלקבץ (הוא מפקד תחנת גלי צה"ל בעבר, והיא פסיכותרפיסטית) מכרו לפני מספר שנים את ביתם היפה באשדוד ועברו לגן העדן החדש שמצאו בכפר עזה. הם לא שיערו שדווקא שם תתרחש הטרגדיה האיומה של המדינה, בה איבדו את בתם האהובה סיון שנרצחה בשכונת הדור הצעיר לצד בן זוגה, נאור חסידים.

בשיתוף ד"ר חנה חימי וד"ר מיכה קטן מהמכללה האקדמית בית ברל, הביאה ענתי את התערוכה "הבית של סיוני" לבית ברל, הממחישה את הזוועה, האימה, הדם והמאבק, שבסופם הגיע הרצח הברוטלי, באמצעות תמונות מזירת הטבח בכפר עזה.

הבית של סיוני, תערוכה חדשה בבית ברל. יחצ,
הבית של סיוני, תערוכה חדשה בבית ברל/יחצ

בשלישי הקרוב בשעה 13:30 תיפתח תערוכת "הבית של סיוני" בספריית מכללת בית ברל (בניין 807).
במהלך התערוכה, יתקיימו מעגלי שיח עם היוצרת ענת אלקבץ. יחד עם ענתי, תוך סיפורה הטרגי של סיון - המבקרים מוזמנים לשאול את השאלות: מהו אדם? מהו העולם? מהם החיים? ומהו המוות?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
הבית של סיוני, תערוכה חדשה בבית ברל. יחצ,
הבית של סיוני, תערוכה חדשה בבית ברל/יחצ

ד"ר מיכה קטן וד"ר חנה חימי, אוצרי התערוכה ממכללת בית ברל: "ענתי אלקבץ היא פסיכותרפיסטית ומטפלת באמנות, בוגרת בית ברל. בתערוכה היא שואלת 'כיצד לספר לילדים במשפחה, שסיון מתה?' ובשאלה זו היא נוגעת באמצעות עבודותיה - בוחנת את גבולות השפה ונותנת ביטוי לחור הנפשי והחוויה הקטסטרופלית. חוויה אשר מותירה את כולנו עם תודעה ריקה, שבה הנוראיות של האירוע לא יכולה להיות מיוצגת באמצעות השפה או מערכות סימבוליות אחרות. להתבוננות בעבודותיה יש מערכת משמעויות, לשאלת פשר החיים שלנו וכיצד האירועים של השביעי באוקטובר הפכו אותנו לחי מת בזמן הזה".

התערוכה תהיה פתוחה לציבור הרחב בימים א'-ה' בשעות 10:00-16:00. הכניסה חינמית. במהלכה יתקיימו מעגלי שיח, שיתואמו מראש. מועד נעילת התערוכה: 9 במאי.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully