וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות האמנים התגייסו - הציור על חומת ההפרדה שנהרסה ב-7 באוקטובר שוחזר

עשרות אמנים יהודים מהעולם שיחזרו ציור קיר של האמן הבינלאומי Bikismo שציור על חומת ההפרדה שנפרצה ונהרסה ב-7 באוקטובר

לפני 7 באוקטובר. תגלית,
לפני 7 באוקטובר/תגלית

משלחת מיוחדת של פרויקט תגלית, הכוללת קבוצה של אמנים יהודים מרחבי העולם, הגיע השבוע לעוטף עזה, ושחזרה ציור קיר שצויר על החומה שהקיפה את כרם שלום, שנהרס בפריצת המחבלים לקיבוץ ב-7 באוקטובר.

‎ציור הקיר המקורי נוצר ב-2014 על ידי קבוצת אמני גרפיטי מכל העולם שהגיעה לכאן בזמנו באמצעות עמותת Artists4Israel, במטרה לתמוך במסר של שלום ושקט אזורי. הוא מתבסס על ציור של האמן הבינלאומי Bikismo, שציורי הקיר הייחודיים שלו מעטרים קירות בניו-יורק, דובאי ומקומות רבים נוספים בעולם.

ב-7 באוקטובר. תגלית,
ב-7 באוקטובר/תגלית

"המחבלים פרצו לקיבוץ, בין השאר, דרך שני מוקדים בגדר, שניהם במרכזם של ציורים שצוירו כאן ממש אחרי צוק איתן למען השקט והתמיכה בתושבי האזור", מספרת דוברת כרם שלום, גאולה רבי. "כשפנו אלינו מתגלית וביקשו להתנדב בשיקום הקיבוץ, חשבנו מיד על ההזדמנות שיש בהבאת אמנים יהודים לתקן את מה ששבור".

‎בקיבוץ ביקשו מהמשלחת להשלים את הציור, ברוח ה"קינצוגי", אמנות תיקון כדי החרס היפנית, שמאחוריה תפיסת עולם שאת מה ששבור ניתן לתקן. ""ציור הקיר שנעשה מחדש אינו מושלם כפי שהיה פעם, אבל בחוסר השלמות שלו הוא מעביר מסר של תקווה; שמי שחוזר לגור כאן יוכל להמשיך הלאה למרות הצלקות שלהם", אומרת הילארי הון, מתנדבת במשלחת תגלית שהשתתפה בתיקון הציור, "חברי הקהילה שפגשנו מראים חוסן ראוי להערכה. מה שהם עברו ב-7 באוקטובר הוא בלתי נתפס".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אחרי התיקון והצביעה. תגלית,
אחרי התיקון והצביעה/תגלית

‎"אנחנו לא בחרנו בשבר, אבל מתוכו, גילינו בעצמנו שאי אפשר לחזור למה שהיה, אבל אפשר לאסוף את השברים, לתקן, ולשאוב מהתיקון כוחות חדשים. אנחנו נשוב ונמשיך לבנות את החיים שלנו בכרם שלום, נעשה אותם גדולים יותר וחזקים יותר", מוסיפה רבי.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully