וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פאנלים": המבצעים והפריטים החדשים לבית

קונים קניון שער הצפון ומקבלים 100 שקל לאיקאה. יחצ,
קונים קניון שער הצפון ומקבלים 100 שקל לאיקאה/יחצ

קניון שער הצפון, מציע מבצע ייחודי ברוח עונת ההתחדשות והכנות לחג - רוכשים בקניון שער הצפון ב-299 שקל בכל חנויות הקניון כולל מסעדות ומקבלים 100 שקל במתנה למימוש באיקאה.

המבצע, יתקיים במוצאי שבת כשבועיים לקראת החג , 6 באפריל, בעונה בה מחפשים לחדש ולהתעדכן בביגוד, במוצרים לבית, ובמתנות לקרובים לכבוד החגים.

אייס קיוב כתר. יחצ,
אייס קיוב כתר/יחצ

לקראת חג הפסח והאביב כתר מציגה מגוון רעיונות למתנות מעוצבות, פרקטיות ובמחירים משתלמים ברשת חנויות כתר בפריסה ארצית או באתר.

מיוחד:! לרגל הפסח והאביב משיקה כתר חנות פופ-אפ בקניון סינמה סיטי בראשון לציון, שתפעל 7 ימים בשבוע החל מ- 4.4 ועד 18.4 עם מבצעים מיוחדים והטבות בלעדיות דוגמת מתנה על כל קניה ב-299 שקל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
  • ICE CUBE: צידנית שהיא גם שולחן צד לבילוי מרענן. האייס קיוב של כתר מתאים למספר שימושים במוצר אחד: גם כצידנית מרווחת שניתן למלא בקרח ולקרר בתוכה כמות גדולה של עד 54 פחיות וגם משמש כשולחן צד רב תכליתי להגשת שתייה ומזון בכל טמפרטורה. בנוסף, משמש גם כהדום וכשהוא לא משמש כצידנית ניתן להשתמש בו כשולחן אחסון. האייס קיוב מגיע בטקסטורת ראטן, עמיד בפני גשם ואינו דוהה בשמש הישראלית. נפח הצידנית בליטרים: 34.5 - 249.9 שקל לפני מבצעים והנחות. ניתן להשיג ברשת חנויות כתר בפריסה ארצית, ובאתר כתר.
  • GO BAR המתנה המושלמת לקראת הקיץ. ה - GO BAR של כתר משלב צידנית משקאות ניידת, בעלת דופן כפולה לשמירה על הקור, יחד עם שולחן הגשה שנפתח בקלות ונוח לנשיאה לכל מקום - לפארק, לפיקניק ולחוף הים והוא יכול להכיל עד 15 בקבוקים או פחיות. מעוצב ומיוצר בישראל וזמין לרכישה בשלושה צבעים: לבן, אפור, תכלת. 179.90 שקל לפני מבצעים והנחות. ניתן להשיג ברשת חנויות כתר בפריסה ארצית ובאתר כתר.
  • פוף ישיבה & שולחן אחסון במראה סרוג. הפוף ושולחן הצד מסדרת COZY הם תוספת מעוצבת ויפה לכל אזור ישיבה. הם משלבים את הטקסטורה הסרוגה האהובה, אך בחומרים חזקים ועמידים שיוצרים יחד רהיטים פרקטיים ויפים למרפסת, לגינה או לבית. מעוצבים ומיוצרים בישראל- 100% כחול-לבן, מגיעים בגוונים מרגיעים, עמידים ומתאימים לשימוש בכל מזג אויר. בנוסף, שולחן הצד מחביא בתוכו הפתעה: יחידת אחסון בנפח של 41 ליטר, מה שהופך אותו לשימושי במיוחד. מחירים לפני מבצעים והנחות: פוף סרוג -165 שקל, שולחן אחסון במראה סרוג -139.90 שקל. ניתן לרכוש כסט (בחנויות כתר בלבד) : 2 פופים סרוגים+ שולחן אחסון ב- 349.90 שקל. להשיג ברשת חנויות כתר בפריסה ארצית ובאתר כתר.
פינת אוכל דמויי ברזל כתר. סטודיו כתר,
פינת אוכל דמויי ברזל כתר/סטודיו כתר

ועוד מכתר: לקראת חג הפסח והאביב כתר מציגה הנחות של מאות שקלים על פינות אוכל לגינה ולמרפסת, הנחות והטבות גם על מגוון מערכות ישיבה ומתנות לחג ברשת חנויות כתר בפריסה ארצית או באתר.

מיוחד: לרגל הפסח והאביב משיקה כתר חנות פופ-אפ בקניון סינמה סיטי בראשון לציון, שתפעל 7 ימים בשבוע החל מ- 4.4 ועד 18.4 עם מבצעים והטבות בלעדיות דוגמת מתנה על כל קניה ב-299 שקל. המבצעים בתוקף עד 30.4.24 או עד גמר המלאי, על המוצרים המשתתפים במבצע. ניתן להשיג באתר ובחנויות כתר בפריסה ארצית.

מחירים לדוגמה

  • פינת אוכל דמוית ברזל הכוללת שולחן ו- 4 כיסאות - 1,399 שקל במקום 1,599 שקל
  • פינת אוכל טורינו הכוללת שולחן ו- 6 כיסאות עם משענות ידיים- 1,499 שקל במקום 1,899 שקל
  • פינת אוכל ורונה הכוללת שולחן נפתח ו- 8 כסאות - 2,199 שקל במקום 2,499 שקל
הגדה לפסח אבני כותל לבן מחיר 160 שקל. צחי קיבנשטיין,
הגדה לפסח אבני כותל לבן מחיר 160 שקל/צחי קיבנשטיין

חג הפסח מתקרב בצעדי ענק ואיתו שבה ועולה דילמת המתנות ועיצוב שולחן אירוח החג. מותג היודאיקה וכלי הכסף הבינלאומי המוביל "הצורפים", משיק בימים אלו קולקציית אירוח טרנדית ואלגנטית של מותג הביתMerdinger , המוצעת במחירים נגישים לכל כיס.

הקולקציה החדשה כוללת מגוון רחב של כלי אירוח בעיצוב מקורי ובציפוי כסף וזהב. כמיטב המסורת - ניתן למצוא מגוון עיצובים החל מהקלאסיקה עם עיטורים וחריטות ועד הפריטים בקווים מודרניים נקיים. הקולקציה כוללת כלי ההגשה המסורתיים של החג, מעמד למצות, צלחות פסח במגוון עיצובים, הגדות פסח, מפצח אגוזים, סט מלח פלפל ועוד. והכל במראה מרהיב בחותמת איכות "הצורפים".

ניתן להשיג בחנויות המותג ברחבי הארץ ובאתר האונליין, בכפוף לתנאי המבצע.

בין המוצרים

  • צלחת פסח מתומנת. מדור לדור, מאז יציאת מצרים, כולנו מסובים ונפגשים כל המשפחה סביב השולחן ללילה אחד בשנה: ליל הסדר. בראש השולחן עומדת קערת ליל הסדר - צלחת מהודרת ובה מוצגים שישה מאכלים מסורתיים המשתלבים לאורך ההגדה. זמין בחנויות החל מה-10.4. מחיר אחרי הנחת חג 399 שקל
  • מעמד למצות מעוטר פרחים. "מרדינגר" מזמינים אתכם לקשט את שולחנכם החגיגי בפריט מהודר מצופה כסף. כל פריט יוקרתי הוא מעין תכשיט לכל שולחן, כל פריט נעשה בעבודה עדינה ומוקפדת . זמין בחנויות החל מה-10.4. מחיר אחרי הנחת חג 319 שקל.
  • מעמד למצות "מצה" מצופה כסף. מעמד מצות זה שייך למותג מרדינגר שהינו מותג מבית הצורפים. למעמד צורה ייחודית ומרשימה. בסיס המעמד מעץ, החלק העליון בציפוי כסף עם כיתוב "מצה". מחיר אחרי הנחת חג 399 שקל
  • קערת הגשה קטנה מצופה כסף. כשרוצים להרשים באירוח מיוחד- קערת הגשה בעיצוב מודני וחדשני, מצופה כסף. מחיר אחרי הנחת חג 240 שקל
  • מפצח אגוזים. מפצח בצורה ייחודית של אגוז יכול להיות בשבילכם המתנה המושלמת לאנשים שאתם אוהבים. מחיר אחרי הנחת חג 119 שקל
  • סט מלח, פלפל וקיסמים על מגש קטן. סט זה שייך למותג מרדינגר מבית הצורפים, פריטים בציפוי כסף, בסגנון אלגנטי נקי ומרשים. מתנה מושלמת לכל מארח.ת. מחיר אחרי הנחת חג 159 שקל
  • סט אוכל 18 חלקים מלכות לבן.
  • קולקציית כלי האירוח המהודרת, ייחודית ומיוחדת, אשר עוצבה במיוחד ע"י אומני "מרדינגר". כל פריט עוצב ונבחר מתוך מחשבה על שולחן שירגש גם אתכם. תוכלו למצוא בקולקציות מערכות אוכל, כלי הגשה, כוסות שתיה והכל ממגוון חומרים איכותיים: פורצלן בון צינה, זכוכית מעוטרת בנגיעות כסף וזהב ועוד. מחיר אחרי הנחת חג 1519 שקל
  • הגדה לפסח אבני כותל לבן. הגדה לפסח מהודרת ומעוטרת של מותג מרדינגר מבית הצורפים, בכריכה לבנה בדמוי עור במראה אבני כותל בציפוי כסף. מחיר לאחר הנחת החג: 160 שקל.
סיר מולטי קוק מבית סולתם, 349 שח, להשיג בסניפים ובאתר www.Soltam.co.il, (2). גיל אבירם,
סיר מולטי קוק מבית סולתם, 349 שח, להשיג בסניפים ובאתר www.Soltam.co.il, (2)/גיל אבירם

רשת סולתם, המתמחה בכלי בישול ואפייה, מציגה בין החידושים הקולינרים הרבים לחג הפסח, מארז סיר מולטי קוק מולטי פונקציונאלי שלושה חלקים, הכולל סיר ומכסה זכוכית, המתאימים יחדיו לבישול מגוון רחב של מאכלים, וכן פלנצ'ה עם פסי גריל העומדת הן בפני עצמה ומשמשת גם היא כמכסה לאותו הסיר לצורך בישול קדרות ומאכלים בתנור!

כלי בישול ועזרים מולטי פונקציונאליים למטבח הם פריטים שימושיים לכל בשלן חובב או מקצועי שרוצה לחסוך כסף, זמן ומקום אחסון. סולתם מציעה סיר מולטי קוק חדש שיודע לעשות זאת בצורה מיטבית מבלי להתפשר על איכות ואף לייעל את הליך תהליך העבודה, לצורך הכנתם של אינספור מאכלים שונים. כיצד? מארז הסיר כולל שלושה חלקים, אשר הבסיס הוא סיר פלנצ'ה בקוטר 32 ס"מ המגיע עם מכסה זכוכית המאפשר מעקב אחר התקדמות הבישול ללא צורך להרים את המכסה ובו חריר המאפשר יציאת אדים. האביזר השלישי במארז היא פלנצ'ה עם פסי צלייה בתחתיתה, היכולה לעמוד לבדה לצורך בישול סטקיים, ירקות ועוד, כאשר החידוש המקורי והאמיתי הוא היותה מתאימה גם כמכסה אוטם לסיר ההופך אותו בין רגע לכזה המתאים לבישול קדרות ותבשילים בתנור. המארז כולל גם 4 חבקי סיליקון לכל הידיות.

הסיר והפלנצ'ה מיוצרים מאלומיניום בתהליך יציקה רב שכבתי, ההופך אותם לחזקים ועמידים בשימוש לשנים רבות קדימה, מקנה להם יכולת אגירת חום ברמה גבוהה ומראה מעוצב המתאים גם להגשה למרכז השולחן. ציפוי ה- Non stick food safe עם מראה שיש מונע את הדבקות המזון ומפחית צורך בשימוש בשמן, שומן, מרגרינה או חמאה ולשמירה על הבריאות. הסיר והפלנצ'ה מתאימים שניהם לשימוש בכל סוגי הכיריים, לרבות אינדוקציה ובתנור עד לטמפרטורה של 220 מעלות. כל חלקי המולטי קוק ניתנים לניקוי קל ומהיר גם במדיח כלים. אינו מכיל PFOA, קדמיום או עופרת וידידותי לסביבה.

המחיר למארז: 349 שקלים. להשיג בחנויות הרשת ובאתר.

צמיד קטן. אהבה גדולה. להשיג ברשת מקס סטוק. מחיר- 5.90 שקלים. רמי זרנגר,
צמיד קטן. אהבה גדולה. להשיג ברשת מקס סטוק. מחיר- 5.90 שקלים/רמי זרנגר

התקופה האחרונה לא מפסיקה להוכיח לנו כמה משמעות יש לרוח הישראלית ולאחדות שבתוכנו. גם אתם יכולים לתרום ולתמוך בחיילים הבודדים עם קולקציית הצמידים החדשה והמרגשת של רשת מקס סטוק, כאשר כל הרווחים יועברו לעמותת "הבית לחיילים הבודדים".

הצמידים, המעוצבים בהשראת הרוח הישראלית החזקה והמאוחדת, עשויים מרצועה דמוית עור שאת מרכזה מעטר מגן דוד קטן בצבעי כסף או זהב והם מגיעים ב-8 צבעים קלאסיים: כחול כהה, חום, שחור, צהוב, אבן, בורגנדי, כחול טורקיז ואדום.

את הצמידים ניתן להשיג באופן בלעדי ברשת מקס סטוק בעלות של 5.90 שקל בלבד.

dyson  Gen5. יחצ,
dyson Gen5/יחצ

הניקיונות לחג מעולם לא היו מהנים ומשתלמים יותר! לקראת פסח, יוצאת ב.נ.ז.כ סחר, היבואנית הרשמית שלDyson בישראל במבצע מיוחד ואטרקטיבי.

במסגרת המבצע תינתן הנחה של 600 שקלים על שואב האבק האלחוטי מדגם Gen5 detect absolute.

absolute Dyson Gen5 detect, השואב האלחוטי החזק ביותר של דייסון, כולל מנוע Hyperdymium לשאיבה עוצמתית ומספק AW280 של שאיבה חזקה עם זמן עבודה של עד 70 דקות! לשואב מערכת סינון HEPA אטומה לחלוטין, בעלת חמש שכבות של מסננים הלוכדים ביעילות 99.99% מהחלקיקים והאלרגנים עד ל-0.1 מיקרון ובכך מבטיחה שהיא מוציאה אוויר נקי יותר לתוך הבית. עוד לשואב מברשת Digital Motorbar בעלת טכנולוגיית De-Tangle למניעת הסתבכות שיער ומברשת Fluffy Optic מאירה בעלת רולר רך לרצפות ופרקטים המגלה חלקיקי אבק בלתי נראים.

מחיר מבצע 3,999 שקלים (במקום 4,599 שקלים). המבצע בתוקף בין התאריכים 1.4.3-30.4 או עד גמר המלאי באתר: dyson.co.ilוברשתות וחנויות החשמל המובחרות. שנתיים אחריות ושירות עד בית הלקוח על ידי ב.נ.ז.כ סחר היבואן הרשמי

אלכו-ג'ל פארמה ווייפס. יחצ,
אלכו-ג'ל פארמה ווייפס/יחצ

פסח בפתח וזה הזמן לניקיונות. ד"ר פישר מציעה את סדרת אלכו-ג'ל פארמה ווייפס (Alco-gel Pharma wipes) - סדרת מגבוני חיטוי אנטי-בקטריאליים המכילים נוסחה יעילה לניקוי ולחיטוי יסודי ומהיר של משטחים ואביזרים. המגבונים גדולים, עבים ולחים במיוחד ומיועדים לניקוי וחיטוי של משטחים, לשמירה על ההיגיינה, קוטלים 99.9999% מחיידקים עיקריים ונותנים מענה יעיל לשמירה מרבית על ההיגיינה בכל זמן ומצב.

בבדיקות מעבדה חיצונית המוסמכת לבדיקות מיקרוביאליות נמצא כי כל מגבוני אלכו-ג'ל פארמה ווייפס קוטלים 99.9999% מהחיידקים בתוך דקה אחת בלבד. בין החיידקים העיקריים והנפוצים אותם קוטלים המגבונים ניתן למצוא: E.coli, Staphylococcus aureus, Pseudomonas aeruginosa, Streptococcus faecalis, Saccharomyces cerevisiae, Salmonella typhimurium, Lactobacillus plantarum, Enterobacter aerogenes.

מחיר מומלץ לצרכן: 20 מגבונים 12.90 שקל, 160 מגבונים 24.90 שקל.

זגה פינות אוכל שולחן אמיגו 9,270 שקל במקום 11,670 שקל. כסא טקילה דמוי עור 807 שקל במקום 1017  שקל. סטודיו זגה,
זגה פינות אוכל שולחן אמיגו 9,270 שקל במקום 11,670 שקל. כסא טקילה דמוי עור 807 שקל במקום 1017 שקל/סטודיו זגה

רשת ZAGA - פינות אוכל, יוצאת במבצע מיוחד לקראת חג הפסח במסגרתו תינתן הנחה אטרקטיבית על מגוון ענק מהפריטים בסניפים, כולל הקולקציות החדשות. בנוסף, מקבלים מתנה מבית סולתם- ערכת שף יוקרתית, לכל הרוכשים פריטים מעל 8,450 ₪ .

המבצע כולל את מבחר הפריטים בקטגוריות השונות: פינות אוכל בעיצובים מגוונים, שולחנות עם פתרונות הרחבה יחודיים המגיעים במגוון עיצובים וצבעים לבחירה, כסאות מרופדים, כסאות עץ, כסאות בר ועוד.

רשת ZAGA - פינות אוכל, יוצאת במבצע מיוחד לקראת חג הפסח במסגרתו תינתן הנחה אטרקטיבית על מגוון ענק מהפריטים בסניפים, כולל הקולקציות החדשות. בנוסף, מקבלים מתנה מבית סולתם- ערכת שף יוקרתית, לכל הרוכשים פריטים מעל 8,450 שקל .

המבצע כולל את מבחר הפריטים בקטגוריות השונות: פינות אוכל בעיצובים מגוונים, שולחנות עם פתרונות הרחבה יחודיים המגיעים במגוון עיצובים וצבעים לבחירה, כסאות מרופדים, כסאות עץ, כסאות בר ועוד.

תוקף המבצע: עד ה- 14.4.24, להשיג בסניפי רשת ZAGA פינות אוכל ברחבי הארץ ובאתר.

מחירים לדוגמה:

  • שולחן מיסיסיפי גוון HPL טבעי ורגל שחורה 10,450 שקל במקום 13,070 שקל
  • כיסא טריפל גוון ירוק זית - 587 שקל במקום 787 שקל
  • שולחן אמיגו גוון אבץ- 9,270 שקל במקום 11,670 שקל
  • כסא טקילה דמוי עור שחור- 807 שקל במקום 1,017 שקל
  • שולחן ווימבלדון גוון בטון HPL- 7,850 שקל במקום 9,870 שקל
  • כסא וילה תכלת- 525 שקל במקום 657 שקל
קסטרו הום - Say Cheese, מארז ב-139.90 שקל. מידן מור אלון,
קסטרו הום - Say Cheese, מארז ב-139.90 שקל/מידן מור אלון

CASTRO HOME, מותג העיצוב לבית של קסטרו, מציג קולקצית מארזים חגיגיים - מתנות אידיאליות ואלגנטיות לאירוח, ומבטיח להעשיר כל אירוע עם נגיעה של יוקרה וסגנון במחירים אטרקטיביים במיוחד.

השנה לקראת החג, ניתן יהיה לרכוש בקסטרו הום מארזי חג מובנים בצורה נוחה, קלה ופשוטה.

  • מארז Say cheese - המארז כולל קרש עץ להגשת גבינות, 4 סכינים לחיתוך גבינות ופומפיה מעוצבת.
  • מחיר: 139.90 שקל.
  • מארז Pizza party: המארז כולל: מגש עץ להגשת הפיצה גלגלת לחיתוך פיצה וקופסה לתבלינים מחיר: 179.90 שקל.
  • מארז Salad lover: המארז כולל קערת סלט מעץ, כפות הגשה לסלט מעץ, מלח ופלפל מעץ וכלי לרוטב.
  • מחיר:299.90 שקל.
  • מארז Tea time: המארז כולל מגש עץ מעוצב קנקן תה בשילוב זכוכית ועץ, 4 כוסות זכוכית כפולה לשתייה חמה. מחיר: 249.90 שקל.
  • המארזים משתתפים במבצע קונים ב- 300 שקל ומשלמים 200 שקל שבתוקף עד סוף חודש אפריל.
מארז תוצרת הארץ. יחצ,
מארז תוצרת הארץ/יחצ

לרגל החג הכי חגיגי בשנה הרכיבו ב-zer4u קולקציית מתנות ייחודית בהשראת האלגנטיות של החג, המשלבת נגיעות מסורתיות מן המקורות שבטבע.

קולקציית הפרחים והמתנות החדשה של ZER4U לפסח 2024 מאופיינת במראה חגיגי ויוקרתי, בהם שזורים מגוון סוגי פרחים לבנים, וורדים, חרציות, ליליות ועוד. המראה הבולט הוא של סידורים עשירים ובעלי נפח, עם אופציות רבות לבחירה: סידורים שמתאימים לשולחן החג, סידורים נמוכים שיקשטו את השולחן ויאפשרו לאורחים סביב השולחן לראות ולשוחח אחד עם השני, שילובים רבים של אגרטלים, קופסאות מעוצבות ועוד. המראה הכללי משדר אלגנטיות על טהרת גווני הלבן או הוורוד והכתום או בשילובים של לבן וסגול הכל בשזירה יוקרתית, חגיגי ואלגנטי. בנוסף מארזי מתנות לחג הכוללים: יינות, שוקולד, שמן זית וחרוסת איכותי של פתורה.

מחירי מארזים מקולקציית החג החל מ-125 שקל, מארז "תוצרת הארץ" הכולל יין, חרוסת, אגוזי מלך ושמן זית ב- 259 שקל, סידור פרחים מלכותי ומפואר "עמנואל" שיכול להתאים למרכז שולחן החג ב- 289 שקל ועוד.

מיטת ראטן וחצי של עצמל'ה משתתפת במבצע פסח מחיר 1696 שקלים במקום  1995 שקלים. שחר פליישמן,
מיטת ראטן וחצי של עצמל'ה משתתפת במבצע פסח מחיר 1696 שקלים במקום 1995 שקלים/שחר פליישמן

לקראת פסח, רשת רהיטי הילדים והנוער, עצמל'ה , השיקה קולקציה חדשה של אביזרים וטקסטיל. המוצרים החדשים, הכוללים מצעים 100% כותנה, כיסא מקרמה, קופסאות אחסון, מתלים דקורטיביים, כריות נוי, שטיחים ועוד, יתווספו לתמהיל המוצרים הרחב של הרשת ויהיו זמינים לרכישה בסניפים ובאתר. במקביל להשקת הקולקציה החדשה, עצמל'ה יוצאת במבצע מיוחד לרגל חג הפסח, שבמסגרתו תציע עד 15% הנחה על מגוון מוצריה. כדי לקדם את המבצע, הרשת יוצאת בקמפיין בדיגיטל.

"חג הפסח ידוע כחג בו מתחדשים ומחדשים," מציינת עדי הופמן, מנהלת השיווק בעצמל'ה. "הרשת מתחדשת מספר פעמים בשנה בריהוט ואביזרים כדי להציע ללקוחות מוצרים עדכניים בהתאם למגמות המובילות בעולם העיצוב." עוד מוסיפה הופמן "עם הקולקציה החדשה והמבצע המשתלם, עצמל'ה מזמינה הורים וילדים לחדש את חדרי הילדים והנוער לקראת החג".

  • מיטת ילדים מרופדת נועם- 2,121 שקל במקום 2,495 שקל
  • מיטת נוער ראטן- 1,696 שקל במקום 1,995 שקל
  • מיטת נוער דור- 1,441 שקל במקום 1,695 שקל
  • סט שולחן כתיבה ויחידת מדפים נועם- 846 שקל במקום 995 שקל
  • סט מצעים כותנה למיטת יחד - 99 שקל במקום 119 שקל
  • סט שולחן יצירה מרובע עם שני כיסאות- לבן בשילוב עץ- 285 שקל במקום 345 שקל
  • ארון ילדים אופיר - 1,995 שקל במקום 2,295 שקל
גולף & קו. דור שרון,
גולף & קו/דור שרון

איך תכינו את שולחן החג? (אורית ויטרוב, מעצבת ומנהלת הקולקציה של גולף & קו)

  • 1. התאמת צבעים: למראה שולחן רומנטי, מומלץ להשתמש בגוונים של חום וורוד החל מהכלים ועד המפות והמפיות, על מנת ליצור זרימה צבעונית הרמונית. סדרת הצלחות יכולה להכתיב את הטון והסגנון העיצובי בשולחן החג. שולחן חג באווירה רומנטית קלאסית מזמינה הופכת את ארוחת החג לחוויה בלתי נשכחת.
  • 2. מרכז השולחן: מומלץ לבחור באגרטלים שקופים או בגוון בהיר המתאים לגוון הכלים, בליווי פרחים טבעיים. את הכלים נניח על גבי מפה נייטראלית שתקפיץ את צבעוניותם ואת דפוס הפרחים העדין. במרכז השולחן מומלץ להוסיף ראנר ועליו להניח פמוטים ואגרטלים שקופים או אגרטלים שיתאימו בצבעוניות ובסגנון העיצובי.
  • 3. תאורה: מומלץ לשלב נרות עמוד או פמוטים קלאסיים ליצירת אווירה חמה ומזמינה.
  • 4. סכו"ם ואקססוריז: מומלץ לשלב סכו"ם בגוון מוזהב שיכניס אלגנטיות, נגיעת ברק קלאסית ויעשיר את עריכת שולחן.
  • 5. תוספת עיצובית: מומלץ להוסיף פריטים עם טקסטורות שונות, בעלי דפוסים עדינים או טקסטיל בגוונים משתלבים.
  • 6. הגשת המאכלים: מומלץ לשמור על סגנון רוסטיקלי ואלגנטי גם בהגשה ולבחור קערות וצלחות המשקפות את סגנון הכלים המשתלבות באופן מדויק עם סט הצלחות המרכזי שנבחר לעיצוב השולחן.
  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully