וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"LIKE A BOSCH": קמפיין חג חדש למותג הפופולרי

בוש יוצאת במבצע לחגים ופותחת בקמפיין בכיכובו של "מלך הג'ינגלים" סער בדישי

הזמר סער בדישי, אשר בשנים האחרונות מככב כמעט בכל בית כמדבב בכל הסדרות האהובות, הקליט את הסינגל המוכר של חברת בוש "LIKE A BOSCH".

הקמפיין עוסק בחסכון המשמעותי במים שמאפשר המדיח לעומת שטיפת כלים ידנית. על ביטול הצורך בשטיפה מוקדמת, מכיוון שהשילוב בין בוש לקפסולות למדיח של "פיניש" מביאות, לטענת החברה, לתוצאות של ניקיון והברקה מושלמת. שני המותגים יוצאים במבצע מיוחד במסגרתו כל מי שקונה ממגוון מדיחי בוש מקבל מארז של מוצרי "הכל למדיח" של חברת פיניש.

במארז תוכלו למצוא: קפסולות אולטימיייט, מפיג ריח למדיח, מנקה מדיח, מלח למדיח ונוזל הברקה למדיח. המבצע כולל את דגמי סדרה 2 וסדרה 4 של מדיחי BOSCH.

המבצע תקף בין התאריכים 21.3- 22.4.24, למעט מדיח קומפקטי ובכפוף לתקנון באתר.

הקול מאחורי הקמפיין מוקלט ברחבי העולם, בעשרות מדינות עם זמרים ומדובבים שונים ובישראל המותג חושף כי הקול הוא סער בדישי. סער המוכר לרובינו מתוכנית הטלוויזיה השיר שלנו, מככב כמעט בכל בית בעשור האחרון עם דיבובים בכל סדרות האהובות ביניהן: מאסטר פו, לוקה, ג'אגד סטון, נאדי הבלש בארץ הצעצועים, ובסרטים: "פלא של פארק", "דארטניאן ושלושת המוסקטרים", "פלאמלים", "המופלאה: הרפתקאות ליידי באג וחתול שחור".

את השיר מפיק תומר בירן, בין השירים המוכרים שהפיק ועיבד נמנים: "אבא" של שלומי שבת, עיבד את השיר "חלק ממך" של שירי מימון, "הבל החן ושקר היופי" של חיים צינוביץ'.

בשנת 2019 זכו להצלחה רבה שני שירים שעיבד והפיק מוזיקלית: שבט אחים ואחיות בביצוע אומני ישראל ואלוף העולם שביצע חנן בן ארי. בשנה לאחר מכן, השירים "אם תרצי" ו"שמש" שעיבד והפיק לבן-ארי זכו להצלחה אף הם, כשהראשון זכה בתואר "שיר השנה" במצעד הפזמונים העברי השנתי של תחנת הרדיו כאן גימל לשנת ה'תש"ף.

בירן מלחין מנגינות פתיחה, מוזיקת רקע ופסקולים לתוכניות טלוויזיה ובהן הישראלים, דץ הבלץ, "השעון", החברים של נאור (ממנה הצליח לא נרדמת תל אביב בביצוע עדי כהן), טלוויזיה במיטבה, הדור הבא 24/7 ו"מלבי אקספרס" ועוד. הוא הלחין את הפסקול גם לסדרות טלוויזיה בינלאומיות ובהן סקס והעיר הגדולה, הסופרנוס ולסרטים קליק ומלקולם באמצע. בשנת 2005, השיר "D-Tune" שחיבר עם צינוביץ' הופיע בסרט שר המלחמה.

בירן הלחין עם חיים צינוביץ' את נעימת הפתיחה לארץ נהדרת, הכספת, השגריר, "רצים לדירה" ואת פתיח התוכנית גיא פינס.

  • עוד באותו נושא:
  • בוש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully