וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגת פסח באיקאה: אלו הפריטים שאתם לא רוצים לפספס

בשיתוף איקאה

עודכן לאחרונה: 3.4.2024 / 9:34

אביב הגיע פסח בא, וכמו תמיד זה הזמן להתחדש. לקראת ערב פסח, הרכבנו עבורכם חמישה עיצובי שולחנות שיתאימו לכל סגנון וישדרגו לכם את החג

איקאה. איקאה,
מעדיפים את המראה הקלאסי או שילובי צבעים ססגוניים?/איקאה

לקראת החג רצינו לעשות לכם סדר ולעזור לכם לבחור את הלוק המנצח של שולחן החג שלכם. מעדיפים את המראה הקלאסי או שילובי צבעים ססגוניים? עיצוב מודרני או יותר כפרי? אספנו עבורכם חמישה לוקים מנצחים שיהפכו את ליל הסדר לשיקי, מעוצב ואופנתי.

אז מה הסגנון שלכם?

השולחן הקלאסי

כשאומרים קלאסי, מתכוונים לנקי, לבן. הרי אין דבר כזה יותר מדי לבן, נכון? אז לקחנו פלייסמטים בצבע טבעי, שיבצנו עליהם סט צלחות לבנות (אפשר גם שמנת, לבחירתכם), צלחת הגשה בקווים נקיים ומפית לבנה אלגנטית מקופלת שעליה יונח הסכו"ם הכסוף. כל שולחן קלאסי צריך כוסות יין שאי אפשר לטעות איתן, ובמרכז השולחן נניח כלים מוזהבים לנרות. טיפ מאיתנו: השתמשו בנרות לבנים ללא ריח, שלא יבלבל את האף.

השולחן הקלאסי, איקאה. יח"צ,
השולחן הקלאסי/יח"צ

פלייסמט בהיר (SVARTSENAP) - 7 ‏₪: פלייסמט SVARTSENAP בגוון טבעי שמאפשר לעצב את השולחן במגוון סגנונות. הוא מגן על השולחן, מפחית רעש של צלחות וסכו"ם ומתאים בדיוק לאווירה החגיגית של חג האביב.

סט כלים לבן (IKEA 365+) - ‏225 ₪: הודות לעיצוב הקלאסי והחכם, סט הכלים הנקי הזה שעשוי מפורצלן פלדספר מתאים לכל סוגי הארוחות וניתן להשתמש בו 365 ימים בשנה.

מפית נייר (MOTTAGA) - ‏ 19 ₪ ל-25 יח': מפיות נייר מיוחדות, עם כיס שימושי לסכו"ם. מרגישות כמו מפיות בד ומושלמות לאירועים חגיגיים.

כוסות יין (SVALKA) - ‏29 ₪ ל-6 יח': כוס יין בעלת עיצוב ייחודי, המאפשרת לארומה ולטעמים של היין להתפתח טוב יותר ובכך להעצים את החוויה מהמשקה. הכוס בעלת עיצוב קלאסי שמתאים לכל אירוע וניתן לשטוף אותה במדיח כלים.

סט סכום כסוף (ÄTBART) - ‏95 ₪: סט סכו"ם עמיד וקל לניקוי מפלדת אל-חלד, עם 24 חלקים בעיצוב קלאסי עם וטוויסט עכשווי שיקנה לשולחן מראה מזמין. מתאים גם לשימוש יומיומי וגם לאירועים חגיגיים.

כלים זהובים לנרות (PÄRLBAND) - ‏35 ₪: כלי לנר בעיצוב ייחודי, שמתאים לכל חדרי הבית וכן לשולחן החג. אור הנר הרך והנעים יוצר אווירה מזמינה וחמימה בחדר - אידאלי לשעות בוקר חשוכות או לארוחת ערב רומנטית.

צלחות הגשת למרכז השולחן (GLADELIG) - ‏35 ₪: סדרת הצלחות הזו מעוצבת במראה שמזכיר עבודת יד - קלאסיקה בעיצוב ייחודי ודקורטיבי. אידיאלית להוספת אווירה חגיגית.

השולחן המודרני

אז אם אמרנו שקלאסי זה לבן, עיצוב מודרני יתאפיין בפשטות עיצובית ובמיעוט פריטים, אבל כל פריט ימצא את מקומו ויותאם בצורה הרמונית למראה הכללי. סט צלחות בצורה מרובעת, סכום כסוף בגוון מט, אגרטל שיכול לשמש גם כקנקן מים במראה ייחודי שימשוך את תשומת הלב, כוסות בגוון אפור-שקוף או לחלופין כוסות שמפניה חגיגיות וצלחת הגשה שתגנוב את ההצגה. פשוט, עדין, מודרני.

השולחן המודרני, איקאה. יח"צ,
השולחן המודרני/יח"צ

סט צלחות לבן (VÄRDERA) - ‏245 ₪: סט צלחות מיוחד מפורצלן פלדספר עמיד, בצורה מרובעת עם קווים מעוגלים. הסדרה מתאימה הן לשימוש יום-יומי והן לאירועים חגיגיים.

סכו"ם כסוף מט (BEHAGFULL) - 195 ₪: סט סכום קלאסי בעיצוב נקי וסגנון נייטרלי, שיתאים לכל שולחן. הסכו"ם עשוי מפלדת אל-חלד, עמידה וקלה לניקוי.

כוסות שקופות (OMBONAD) - 59 ₪ ל-4 יח': סדרה שמתאפיינת בעיצוב על-זמני ועם זאת מודרני ונועז. מכילה את כל הנדרש לעריכת שולחן האוכל.

כוסות שמפניה (SVALKA) - 29 ₪ ל-6 יח': כוס גבוהה ודקה שמונעת התנדפות מהירה של הבועות ומשפרת את חווית שתיית השמפניה או היין המבעבע. עיצובה הקלאסי מתאים לכל ארוחה או אירוע חגיגי.

אגרטל שקוף (CHILIFRUKT) - 69 ₪: אגרטל מזכוכית שקופה בצורה מעוגלת עם פיה מחודדת שמאפשרת לאחוז אותו בקלות. ניתן להשתמש בו גם כקנקן מים מעוצב.

צלחת הגשה (OMBONAD) - 59 ₪: צלחת הגשה מסדרת OMBONAD, אידאלית כמתנה בסעודה חגיגית או במסיבת יום הולדת.

השולחן הכפרי

סגנון כפרי הוא סגנון שאנחנו אוהבים במיוחד. הוא מתאפיין בפשטות, באלמנטים של פריטי עץ וצבעי אדמה שמשתלבים יחד בטבעיות. לשם כך ניקח מפת שולחן מפוספסת אדום לבן או פלייסמטים מעץ קלוע, תוכלו לבחור למה אתם מתחברים יותר. את הצלחות נשאיר חלקות אבל עם גימור עדין, יחד עם סכו"ם שהוא הכי אולדסקול. נצרף מעמד הגשה מלא סטייל מעץ וקנקן עם פקק שעם שמתאים לשתייה קרה או חמה. כדי לתת את הטאץ' הסופי נפזר כלים קלועים לנרות שישלימו את האווירה.

השולחן הכפרי, איקאה. יח"צ,
השולחן הכפרי/יח"צ

מפת שולחן מפוספסת אדום לבן (VIPPSTARR) - 25 ₪: עשויה 100% כותנה לא מולבנת המקנה מראה טבעי עם שינויים עדינים בצבע. אידאלית לאירועים חגיגיים וארוחות יומיומיות.

פלייסמט קלוע (IHÅLLIG) - 29 ₪: מגן על המשטח העליון של השולחן ומפחית רעש מצלחות וסכו"ם. אידאלי ליצירת אווירה טבעית ואורגנית בעריכת השולחן.

סט צלחות בז' (FÄRGKLAR) - 169 ₪: סט בעל עיצוב פשוט ופונקציונלי המאפשר לשלב אותו בקלות עם צבעים אחרים, צורות או סוגים שונים של זיגוג.

סט סכו"ם בז' (UPPHÖJD) - 45 ₪: סט סכו"ם בעל ידיות עם משטח נגד החלקה ונוח לאחיזה, עם צבע עדין המוסיף אופי ייחודי לשולחן.

מעמד הגשה מעץ (SKOGSTA) - 75 ₪: מעמד ההגשה שיכול להתאים למגוון שימושים, המספק דרך חגיגית להגשת מאפים, גבינה, פירות ועוד.

קנקן מים עם פקק (IKEA 365+) - 19 ₪: קנקן בעיצוב נקי וקלאסי העשוי מזכוכית מחוסמת שמתאים לשתייה קרה וחמה.

כלי לנר בעבודת יד (SLIPPRIG) - 25 ₪: כלי לנר חימום המיוצר בעבודת יד מצמח הגומא (עשב ים) - חומר טבעי המתיישן בחן ומפתח אופי ייחודי משלו עם חלוף הזמן.

השולחן היוקרתי

איך מקנים לשולחן ליל הסדר מראה יוקרתי ומיוחד בלי לשלם הון? זה מה שאנחנו הכי אוהבים באיקאה. כי מי אמר שיוקרתי חייב להיות יקר... נתחיל עם מפת שולחן לבנה עם טוויסט (שדוחה מים וקלה לניקוי), סט כלים עשוי פורצלן בעל קצוות מסולסלים וסכו"ם בגוון פליז מבריק. נוסיף כוסות שמפניה מטריפות וקנקן תואם שכולם ידברו עליהן ומעמד הגשה מרשים בעל שלוש קומות.

השולחן היוקרתי, איקאה. יח"צ,
השולחן היוקרתי/יח"צ

מפת שולחן חגיגית (TAGGSIMPA) - 145 ₪: מפת השולחן עם ציפוי קל לניקוי, שמגנה על השולחן ומקשטת אותו.

סט כלים קלאסי (UPPLAGA) - 245 ₪: סט קל משקל מפורצלן המתאפיין בעיצוב כפרי, שיהפוך בקלות לפריט המועדף עליכם.

סכו"ם זהב (TILLAGD) - 250 ₪: סט עם מראה ייחודי וקווים נקיים, שיוסיף עניין לעיצוב השולחן שלכם.

כוס שמפניה מיוחדת (ANLEDNING) - 19 ₪: כוס שמפניה שבקלות יכולה להתאים גם לקוקטיילים, עם עיצוב אלגנטי ונקי.

קנקן אלגנטי (ANLEDNING) - 49 ₪: קנקן בעל עיצוב אלגנטי ועל-זמני, שמתאים לאירועים חגיגיים וגם לשימוש יומיומי. יכול לשמש הן למשקאות קרים והן לפרחים.

מעמד הגשה 3 קומות (GOKVÄLLÅ) - 145 ₪: מעמד הגשה מרשים שאפשר להציב במרכז השולחן או לשאת ביד כדי להגיש מנות. בעל מראה עתיק וגוון מרשים.

השולחן הצבעוני

אם אתם לא מפחדים משילובי צבעים בולטים ואוהבים שכולם מחמיאים לכם על הטעם הססגוני שלכם, השולחן הזה הוא בדיוק עבורכם! חשוב לבחור במפה קלאסית וחלקה שתהיה הקנבס שלנו, עליה נסדר סט כלים בצבע טורקיז, כוסות צבעוניות וקנקן אלגנטי בצבע ירוק ואגרטל זכוכית כחול שישלים את השולחן. אם אתם אוהבים הדפסים וצבעים שלוכדים את העין, שלבו את המפיות המיוחדות שלנו.

השולחן הצבעוני, איקאה. יח"צ,
השולחן הצבעוני/יח"צ

מפת שולחן בצבע טבעי (OMBONAD) - 145 ₪: מפת שולחן בעיצוב נקי מחומר טבעי ועמיד, שמתאימה בצורה מושלמת לחג האביב שבא עלינו לטובה.

סט כלים טורקיז (FÄRGKLAR) - 169 ₪: סט כלים חגיגי במיוחד, שיהפוך כל ארוחה לייחודית. העיצוב הפשוט והפונקציונלי של כלי השולחן מאפשר לשלב אותם בקלות עם צבעים אחרים, צורות או סוגים שונים של זיגוג.

כוס צבעונית (POKAL) - 7 ₪: כוס מיוחדת שמקנה אווירה נעימה וצבעונית, בעיצוב קלאסי. מתאימה למשקאות חמים וקרים ויכולה להתאים לאירועים חגיגיים, וגם לשימוש יומיומי.

קנקן ירוק (SÄLLSKAPLIG) - 79 ₪: כד אלגנטי שגונב את ההצגה בכל אירוע. משתלב בצורה מושלמת על שולחן ערוך בסגנון מסורתי.

אגרטל זכוכית (GOKVÄLLÅ) - 39 ₪: אגרטל משגע שמתאפיין בצורת שעון חול. לוכד את העין מהרגע הראשון ואידאלי כקישוט מרכזי על השולחן.

מפיות נייר מיוחדות (SÖTRÖNN) - 9 ₪ ל-30 יח': מפית בעלת כושר ספיגה גבוה הודות לנייר התלת-שכבתי, שעוצבה בשיתוף פעולה עם המעצבת היפנית הירוקו טקהאשי.

seperator

בין אם אתם מעדיפים את הסגנון הקלאסי, המודרני או הכפרי - מה שהכי מיוחד באיקאה הוא שתוכלו למצוא פתרונות עיצוב לכל סגנון שתבחרו, בקלות וללא מאמץ.

את כל המוצרים והעיצובים ניתן למצוא באתר של איקאה>>

בשיתוף איקאה
  • עוד באותו נושא:
  • איקאה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully