וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברים דירה: הצצה לבית החדש של משפחת טרסוב

משפחת טרסוב עברה דירה מראשון לציון לקיבוץ בשפלה. קבלו הצצה למשכן החדש של כוכבי הרשת

משפחת טרסוב. דור שרון,
משפחת טרסוב/דור שרון

כוכבי הרשת והטלוויזיה, משפחת טרסוב - האם מורן (43), האב ג'וזף (43), ושלושת ילדיהם אמה (9), מיילו וריו (3), העתיקו בימים אלו את ביתם מהעיר ראשון לציון לקיבוץ בשפלה, במועצה אזורית גזר.

אתמול בבוקר פתחו בני המשפחה את ביתם החדש בקיבוץ, לרגל צילומי קמפיין אביב קיץ 2024 של רשת גלי, בו הם מככבים, זו עונה שלישית, ואנו מקבלים הצצה ראשונה בהחלט.

מורן וריו טרסוב בצילומי קמפיין רשת גלי. דור שרון,
מורן וריו טרסוב בצילומי קמפיין רשת גלי/דור שרון
מורן, ג'וסף וריו טרסוב בצילומי קמפיין רשת גלי. דור שרון,
מורן, ג'וסף וריו טרסוב בצילומי קמפיין רשת גלי/דור שרון

במהלך הצילומים שנערכו במטבח, בסלון ובחצר הבית, סיפרה מורן טרסוב על ההחלטה הגורלית והמעבר מהעיר לקיבוץ: "ראשון לציון בה גרתי כל חיי הייתה אחת הערים המטווחות ביותר במלחמת חרבות ברזל, חיינו תחת אזעקות. זה לא חיים עבור אף אחד, הילדים הפכו לחרדתיים ממש. בעקבות המלחמה החלטנו לעשות מהפך, לעזוב את העיר הגדולה ולעבור לקיבוץ. חיפשנו שקט. משהו בחיבור לקהילה מרגיש יותר בטוח, שקט ורגוע מאשר הכאוס של העיר".

עוד אמרה מורן כי משפחתיות היא הערך הכי נעלה אצלה והחיבור לרשת גלי הדוגלת במשפחתיות כערך מרכזי הוא אך טבעי, צילומי המשפחה זרמו בקלילות כי "אין כמו בבית" והילדים כולל מיילו הפעוט בן השנתיים שהשתובבו ברחבי הבית החדש הצטלמו כמו מקצוענים.

ג'וסף וריו טרסוב בצילומי קמפיין רשת גלי. דור שרון,
ג'וסף וריו טרסוב בצילומי קמפיין רשת גלי/דור שרון
ג'וסף וריו טרסוב בצילומי קמפיין רשת גלי. דור שרון,
ג'וסף וריו טרסוב בצילומי קמפיין רשת גלי/דור שרון

הבת אמה (9) שהערוץ שלה הוא המוביל בישראל ביו טיוב בעולם התוכן של ילדים ומשחקים סיפרה כי היא מתרגשת לקראת הוצאת השיר הראשון שלה בחודש הבא ומיילו אחיה בן ה 7 הוסיף כי השיר הראשון שלו "שיר יום הולדת" כבר עומד על כ- 2 מיליון צפיות, מיילו היה גאה לציין כי הסדרה של גיורא חמיצר "רוני ותום" בערוץ טין ניק של ניקלודיאון, בה הוא מככב, זכתה בסדרה הנצפית ביותר ב YES ומועמדת בטקס פרסי האקדמיה.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully