וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1,500 מוצרי ניקיון: רשת רמי לוי מציגה מגוון עצום לפסח

רשת רמי לוי שיווק השקמה מציגה לקראת חג הפסח את המגוון הגדול ביותר של חומרי ניקוי כ-1,500 מוצרים במותג הפרטי של הרשת

רמי לוי - חומרי ניקוי. יחצ,
רמי לוי - חומרי ניקוי/יחצ

רשת "רמי לוי שיווק השקמה" מציגה לקראת חג הפסח את המגוון הגדול ביותר של חומרי ניקוי כ-1,500 מוצרים במותג הפרטי של הרשת.

מחקר שביצעה רשת "רמי לוי שיווק השקמה" מראה ש-35% מסל הקניות בתקופת חג הפסח הינם מוצרי ניקיון. הישראלים מוציאים על מוצרי ניקיון בפסח כ-330 שקל בממוצע.

בדיקה שערכה רשת "רמי לוי שיווק השקמה" מראה שמחירי חומרי הניקוי במותג הפרטי זולים בכ-30% לעומת הרשתות האחרות. כלומר, הצרכן חוסך על מוצרי ניקיון בסביבות כ-100 שקל.

ברשת יש כ-25 קטגוריות של חומרי ניקוי במותג הפרטי. ניתן למצוא גם מוצרי ניקיון כגון: אקונומיקה מבושמת, נוזל לניקוי חלונות, ג'ל ומרכך כביסה, מטליות למיניהם, ספוג הפלא, סבונים, חומרי ניקוי ועוד. לאחרונה השיקה רשת אבקות כביסה בגדלים שונים וקפסולות כביסה, ג'ל אורנים ומגוון רחב של שקיות אשפה חזקות במיוחד.

סקר של קבוצת גיאוקרטוגרפיה שנערך בימים אלו בקרב מדגם מייצג של 522 איש/ה במגזר היהודי וערבי בנושא קניית חומרי ניקוי לבית, לקראת חג הפסח קובע שרשת הזולה ביותר בתחום חומרי ניקוי לבית הינה רשת רמי לוי שיווק השקמה 30%.

כמו כן, בסקר עלה שרשת רמי לוי שיווק השקמה הינה הרשת המועדפת ע"י הישראלים לקניות חומרי הניקיון לבית לקראת חג הפסח מבחינת איכות המוצרים, מגוון המוצרים והמחירים.

כאמור, הרשת במקום ה-1 עם 24%. רמי לוי:" לקראת חג הפסח השנה הגדילה הרשת בכ-25% את מספר מוצרי הניקוי במותג הפרטי. ומציגה את המגוון הגדול ביותר של מוצרים במחיר הזול ביותר ברשתות בישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully